@r50zyry5, on wcale nie napisał durnego posta. Użytkownicy są masą i mogą z nieskończoną cierpliwością zadawać pytania twórcom produktu, z którego korzystają i za który płacą;) Od Ciebie zależy, czy zachowasz cierpliwość przy obsłudze takich nieskończenie dennych pytań, budując swoją reputację i zaufanie w społeczności
1. Gdzie jest ten "wasz" Live Chat? Bo ja takiego nie widzę. W sitemap shopu też żadnego Live Chat nie ma:
Home
Delivery
Legal Notice
Terms and conditions of use
About us
Secure payment
Privacy policy
FAQ
Contact
Na stronie kantoru
https://bitcurex.com/ też nie ma LiveChatu, jest tylko:
Market
Orders
Account
Statistics
Market PLN
2. Dlaczego
https://shop.bitcurex.com/ nie jest częścią strony
https://bitcurex.com/? Nie prowadzą ze strony kantoru żadne odnośniki do podstrony sklepu.
3.
https://shop.bitcurex.com/ na tej stronie mamy 2 wielkie loga z napisem bitcurex. Jedno prowadzi do tej samej strony głównej sklepu, a drugie do strony
https://bitcurex.com/. Po co tak mieszać?
4.
https://shop.bitcurex.com/ powinna mieć taki sam interfejs i wygląd jak strona kantoru, z menu z lewej strony i dużymi, widocznymi linkami. Bo narazie są nawrzucane przypadkowo jakieś loga, tak jak opisałem powyżej.
5. Literówka na stronie
https://bitcurex.com/reading-room/BCC, jest tam link do
https://bitcurrex.com/483-bitcurexcard-prepaid-eur.html, co prowadzi do:
To połączenie jest niezaufane
Program Firefox został poproszony o nawiązanie bezpiecznego
połączenia z serwerem bitcurrex.com, ale nie można potwierdzić bezpieczeństwa tego połączenia.
6. Market EUR i market PLN. Przy rejestracji nie ma ŻADNEGO info, że prowadzicie DWA kantory i trzeba się DWUKROTNIE rejestrować, aby korzystać z obu walut. Dla mnie to jest bez sensu. Zresztą nie tylko dla mnie, nawet oprogramowanie LastPass proponuje mi i wpisuje automatycznie hasło z kantora EUR na stronie
https://pln.bitcurex.com/logowanie (dla menadżera haseł LastPass jest to ta sama strona *.bitcurex.com, dlatego wpisuje mi hasło), co oczywiście kończy się błędem:
Logowanie niepoprawne, lub konto nieaktywne.
Napisałem Ci o tym ostatnim problemie parę dni temu na e-mail.
Mam nadzieję, że moje uwagi pomocą Ci w dalszym rozwijaniu serwisu. Pozdrawiam