
P.S na przyszłość proszę takie sprawy kierować na e-mail lub chat.
Postautor: TopUp.Zone » środa, 8 lipca 2015, 23:19
TopUp.Zone
Postautor: grzem » czwartek, 9 lipca 2015, 07:58
Wykonałem dwa identyczne play 10, zapłaciłem w jednej transakcji, podejrzewałem, że się na tym potkniecie (TopUp albo Inpay)TopUp.Zone pisze:
Z tego co widzę 7 lipca dokonywał Pan tylko jednego zakupu.
Pozdrawiam!
grzem
Postautor: NEOne » czwartek, 9 lipca 2015, 10:02
Niestety nie skorzystałeś z rady, a wolałeś wylać żale na forumNEOne pisze:Witaj
W sprawach technicznych proszę kontaktować się przez formularz kontaktowy na stronie. Jeśli nie ma dostępnego konsultanta online proszę dokładnie opisać problem w formularzu.
Pozdrawiam
NEOne
Postautor: grzem » czwartek, 9 lipca 2015, 15:48
grzem
Postautor: TopUp.Zone » czwartek, 9 lipca 2015, 15:55
Problem nie mógł zostać rozwiązany do teraz, ponieważ nie skontaktował się Pan z nami. Dopiero po wpisach na forum musiałem dochodzić kto, co i jak. A, że w mailu ma Pan "grzem" i był to jedyny taki zakup z inpaya w danym dniu szybko odnalazłem Pana dane. Dla detalistów nie udostępniamy możliwości hurtowych zakupów więc następnym razem proszę zrobić osobne wpłaty, inaczej problem się powtórzy.grzem pisze:To była odpowiedz na zgłoszony przeze mnie błąd w serwisie (rano tego dnia) .
Odpowiedzi na zgłoszony brak doładowania nie widzę.
Informację na forum zamieściłem po około 24 godzinach.
Problem nie został naprawiony do teraz.
TopUp.Zone
Postautor: grzem » czwartek, 9 lipca 2015, 16:01
To były osobne wpłaty, aplet Inpaya był wywołany dwukrotnie.TopUp.Zone pisze:Problem nie mógł zostać rozwiązany do teraz, ponieważ nie skontaktował się Pan z nami. Dopiero po wpisach na forum musiałem dochodzić kto, co i jak. A, że w mailu ma Pan "grzem" i był to jedyny taki zakup z inpaya w danym dniu szybko odnalazłem Pana dane. Dla detalistów nie udostępniamy możliwości hurtowych zakupów więc następnym razem proszę zrobić osobne wpłaty, inaczej problem się powtórzy.grzem pisze:To była odpowiedz na zgłoszony przeze mnie błąd w serwisie (rano tego dnia) .
Odpowiedzi na zgłoszony brak doładowania nie widzę.
Informację na forum zamieściłem po około 24 godzinach.
Problem nie został naprawiony do teraz.
Kod został wysłany na Pańskiego maila.
Spokojnego dnia życzę!
grzem
Postautor: TopUp.Zone » czwartek, 9 lipca 2015, 16:12
Każda transakcja ma swój unikalny hash (nie udostępniany użytkownikowi), jeśli transakcja różni się choć groszem lub coś jest nie tak system ją blokuje. Zalecam poświęcić te pare sekund więcej i zaczekać aż się wszystko po kolei przeładuje u Nas i u InPayagrzem pisze:To były osobne wpłaty, aplet Inpaya był wywołany dwukrotnie.
TopUp.Zone
Postautor: pm7 » czwartek, 9 lipca 2015, 16:16
pm7
Postautor: TopUp.Zone » czwartek, 9 lipca 2015, 16:21
Ale przed czym mamy ostrzegać? Przed odświeżaniem strony InPaya? Wydaje mi się, że normalny schemat zakupu doładowania to: wybór sieci i nominału -> wpłata określonej kwoty -> otrzymanie kodu. To u nas działa bezproblemowo na każdym procesorze płatniczym/banku.pm7 pisze:Kilka wyjść jednej transakcji to część Bitcoina. Jeżeli tego nie obsługujecie, może powinniście ostrzegać przy kupowaniu, a nie na forum?
TopUp.Zone
Postautor: grzem » czwartek, 9 lipca 2015, 16:37
grzem
Postautor: NEOne » czwartek, 9 lipca 2015, 18:41
NEOne
Postautor: adam1226 » czwartek, 9 lipca 2015, 20:00
adam1226
Postautor: TopUp.Zone » czwartek, 9 lipca 2015, 22:51
Szczerze powiedziawszy nie wiemgrzem pisze:Zgaduję, że to raczej problem analityka Inpaya, TopUp nie musi ogarniać Bitcoina.
Kiedy dokładnie Cię przekierowywuje?adam1226 pisze:W tej chwili w ogole nie mogę doładować (?) przekierowuje mnie z powrotem do strony glownej..
TopUp.Zone
Postautor: adam1226 » piątek, 10 lipca 2015, 00:08
adam1226
Postautor: jogasek1992 » piątek, 10 lipca 2015, 00:12
InPay
1 godz. ·
Od godziny 23:00 do 5:00 rano wystąpi przerwa w działaniu usługi ze względu na przełączanie na nowe serwery transakcyjne. Przepraszamy za wynikłe utrudnienia.
jogasek1992
Postautor: TopUp.Zone » piątek, 10 lipca 2015, 10:13
TopUp.Zone
Postautor: NEOne » środa, 15 lipca 2015, 14:53
NEOne
Postautor: TopUp.Zone » środa, 15 lipca 2015, 23:14
TopUp.Zone
Postautor: urzadcelny » czwartek, 6 sierpnia 2015, 14:30
urzadcelny
Postautor: NEOne » czwartek, 6 sierpnia 2015, 19:32
NEOne
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Polskie Forum Bitcoin skupia miłośników Bitcoina w Polsce. Tu możesz zadać pytania odnośnie Bitoina lub podyskutować na ciekawe tematy.
Treści na tym forum mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, a posty są wyrazem osobistych poglądów ich autorów. Treśći na forum ani w całości ani w części nie stanowią "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).