TRON (TRX)

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 681
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 189
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: liseklsk » wtorek, 19 marca 2019, 11:12

@stasiu Jest sporo kasyn, które możesz zasilać krypto. Trochę mniej wygodnie bo nie mają wtyczek do przeglądarki ale za to bardziej zaawansowane i z większą ilością gier. Głównie chodzi mi o te procenty, arkusze itd. Po co pisać 5% skoro jest 3%, przecież to prawie dwa razy mniej. Uważasz że to nie jest celowe działanie? Kto będzie chciał to policzyć? Sporo ludzi zaufa po prostu wpisowi że jak jest 5% to jest bo przecież oni nie kłamio

Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 10 stycznia 2018
Reputacja: 34
Reputacja postu: 
-3
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: mariodario » wtorek, 19 marca 2019, 17:44

liseklsk pisze: wtorek, 19 marca 2019, 10:49Na 25h przed końcem dywidenda kształtuje się na poziomie 0.085 więc raczej nie będzie nawet 0.5. Jeżeli się utrzyma na takim poziomie to już czas zwrotu wydłuża się do 160 dni. Sugerując się przykładem daje to nam zwrot na poziomie 1.3% na turę.


Piszesz o jutrzejszej dywidendzie - i dla osoby ktora kupilaby 888token przed nia (nie biorac udzialu w ostatnich dywidendach) koszt zakupu token to 8 zl dzisaj np wiec koszt duzo mniejszy niz podajesz wykopanie 16 TRX.

Jesli ktos kopal przed tymi lub w trakcie tych maga dywidend - zwrocil mu sie koszt calkowicie gdyz dywidendy wynosily odpowiednio x7 x8 x11 i x12 wiec razem x38. Teraz juz tylko profit co 2 dni z dywidende i dla mnie wychodzi przy 0,5 - 5%.

Nikogo nie naganiam gdyz nie mam w tym zadnego interesu - sam pisales ze zarobiles na tym ruchu z 888 - a dowiedziales sie o tym odemnie - nikt inny na forum o tym nie pisal i nikt z tutaj obecnych nie mial pojecia o kasynie 888. Wiec zarobiles na moim pomysle i zamiast dzieuje jedziesz po mnie jak po psie.

Zreszta mysle ze bedzie mozna jeszcze zarobic bardzo duzo na tym kasynie. Wlasnie dev zastanawia sie nad "programami motywacyjnymi" dla kasyna i tokenu 888. Ich pomyslami sa - przeznaczanie 15% przychodow na skup wlasny tokenu z rynku i spalanie go raz na 2 tygodnie przez kolejne 3 miesiace, placenie dlugoterminowym posiadaczom tokenu ktorzy maja go zamrozonego przez dluzszy czas, 5% przychodow dev bedzie przeznaczone na jackpot - jackpot bedzie przyznany pierwszym 3-10 lederom w wykopywaniu tokenow w ostatnich 1-2 tygodniach.

Mysle ze takie programy motywacyjne rozruszaja znowu kasyno i dadza profit z inwestycji. I nikogo nie naganiam - poprostu pisze co sie dzieje.

Dodano po 6 minutach 12 sekundach:
liseklsk pisze: wtorek, 19 marca 2019, 11:12@stasiu Jest sporo kasyn, które możesz zasilać krypto. Trochę mniej wygodnie bo nie mają wtyczek do przeglądarki ale za to bardziej zaawansowane i z większą ilością gier. Głównie chodzi mi o te procenty, arkusze itd. Po co pisać 5% skoro jest 3%, przecież to prawie dwa razy mniej. Uważasz że to nie jest celowe działanie? Kto będzie chciał to policzyć? Sporo ludzi zaufa po prostu wpisowi że jak jest 5% to jest bo przecież oni nie kłamio


Pieprzysz poprostu glupoty. Ja pisalem ile z kazdej dywidendy dostaje sie procent zysku na 1 tokena. Kazdy ma inny koszt zakupu, wykopania. Jednym sie zwrocilo juz przy pierwszej dywidedzie z 8 lutego inni kupowali po 45 TRX na telegramie przez przedostatnia dywidenda i jeszcze duzo czasu uplynie zanim im sie to zwroci.

Pisalem na moim przykladzie gdzie koszt zakupu/wykopania mam juz odrobiony. Teraz dywidenda rzedu x0,5 wynosi 5% i tyle. Nie bede analizowal kazdego przypadku z osobna.

Weteran
Posty: 2989
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3018
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: Harmony » wtorek, 19 marca 2019, 18:24

Ja wczoraj zrobiłem taki patencik. Zbieram dywidendy z Dootron, staram się je "pomnożyć" w 888, a przy okazji wykopany token 888 sprzedać na giełdzie :) Udało mi się w ten sposób z 330 TRX zrobić szybciutko 700 TRX i 17 tokenów 888 (które sprzedałem za równowartość 199 TRX). Wszystko fajnie i do czasu, aż moja żyłka do hazardu nie pociągnęła bardziej i wszystko przegrałem :D

Ktoś się orientuje czy DOO będzie wchodził na jakieś giełdy ? Albo może już wszedł ?
;)

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 681
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 189
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: liseklsk » wtorek, 19 marca 2019, 18:48

@mariodario a ty w ogóle potrafisz czytać czy jeszcze się tego nie nauczyłeś i ciągle sypiesz jakimiś bzdurami. Troszeczkę się hamuj bo pieprzyć to można zupę. Ja tylko wytykam Twoje kłamstwa bo 5% to nie było w żadnym wypadku. I się troszeczkę uspokój i zacznij kontrolować to co piszesz.

Weteran
Posty: 2989
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3018
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: Harmony » wtorek, 19 marca 2019, 18:50

@liseklsk, może kolega @mariodario wlicza w to procent z reflinków ? :)
;)

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 681
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 189
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: liseklsk » wtorek, 19 marca 2019, 18:54

@Harmony Nie wiem co on liczy ale ja miałem inną matematykę w szkole. On sam siebie nie czyta i potem pisze jeszcze większe bzdury. Ale zupę niech pieprzy sobie w domu a nie tu na forum bo to nie jest jego podwórko. Zresztą użytkownik z czarnej listy, zamykam temat.
Chciałem dać plusa ale mi zabrakło reputacji z nerwów :shock:

Weteran
Posty: 2989
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3018
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: Harmony » środa, 20 marca 2019, 15:04

Pojawił się DOO na kiwidex
;)

Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 16 lipca 2018
Reputacja: 55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: stasiu » czwartek, 21 marca 2019, 08:26

Harmony pisze: środa, 20 marca 2019, 15:04Pojawił się DOO na kiwidex


nie tylko na kiwi https://tron.joyso.io/trade/en/markets/doo_trx
oplaca sie grac skoro 1 token D00 mozna nabyc za 4.8 trx ? :) wczorajsza dywidenda bardzo ladna ponad 30%

Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: 31 stycznia 2019
Reputacja: 10
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: jaszczomp » piątek, 22 marca 2019, 08:11

Opłaca się grać, tzn mi opłaca się grać. Od 5 dni bawię się i każdego dnia jestem około 300TRX na plusie do tego dochodzą tokeny DOO i z tego dywidenda.

Dodatkowo jak przeanalizujecie 888tron i DooTron to można zauważyć początki podobnego hype na Doo jaki był kilka dni temu na 888. Jedyną małą przeszkodą może być ubogość oferty gier.
Ale ma też plusy, w jednej grze HILO są 3 opcje grania oraz duży plus jakim jest JackPot, teraz wynosi ponad 1kk TRX.
Nikogo nie naganiam, nie podaje żadnych reflinków. Myślę, że można trochę na tym zarobić w przeciągu 10-14 dni a później skończy się to jak na 888...

I najważniejsze. Inwestuj tyle na ile strata całego włożonego kapitału nie będzie Cię bolała!

Weteran
Posty: 2989
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3018
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: Harmony » piątek, 22 marca 2019, 11:34

@jaszczomp Ja się zastanawiam wlaśnie czy z tego DOO nie wychodzić. Token spadł trochę na wartości, wykopane już 16.5mln tokenów, pewnie z dzień dwa będą jeszcze fajne dywidendy, a potem ludzie zaczną uciekać do kolejnych nowych kasyn :)

Odmroziłem tokeny DOO. Coś nie chce mi ich przypisać do Tron Linka i nie mogę ich sprzedać na giełdzie.

Bez jaj, że to 24h będzie odmrażać tokeny :shock: Zanim staną się dostępne na sprzedaż...
;)

Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: 31 stycznia 2019
Reputacja: 10
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: jaszczomp » piątek, 22 marca 2019, 12:38

@Harmony Ja jeszcze czekam tak do połowy tygodnia, jeszcze będzie hype.

Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 16 lipca 2018
Reputacja: 55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: stasiu » sobota, 23 marca 2019, 08:33

kurs 888 ciagle w dol pomimo ze odbedzie sie palenie tokenow
Mario mozesz opisac na jakiej zasadzie bedzie palenie ?
oraz pytanie co w przypadku jesli kasyno jest na minusie (zart) co z dywidendami ?
przegladajac roadmap znalazlem takie cos
July
Legal research (Subject: 888tron.com licensing)
czyzby dzialali bez licencji ciekawe

25 marca zostanie ogłoszona gra European Roulette. Rozpoczęcie gry zaplanowano na 20 kwietnia 2019 roku
https://steemit.com/cryptocurrency/@tro ... 88tron-com

Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 10 stycznia 2018
Reputacja: 34
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: mariodario » sobota, 23 marca 2019, 15:17

stasiu pisze: sobota, 23 marca 2019, 08:33kurs 888 ciagle w dol pomimo ze odbedzie sie palenie tokenow
Mario mozesz opisac na jakiej zasadzie bedzie palenie ?


Na wszystkie kasyna przyszedl kiepski czas, Tronbet dywidenda slabiutenka, 888 dywidenda slabiutenka (a dzisiaj nawet brak bo na minusie), DOO dywidenda slabiutenka. Jesli chodzi o kurs 888 to ja sie nim nie martwie gdyz nie spekuluje na nim - nie mam zylki do tradingu - kilka razy probowalem i zawsze tracilem :) wiec dalem sobie spokoj. Dokupilem troche tokenow za dywidende na poziomach 10-6 zl - ostatnie mam na 4,5 zl i tez wychodzi ze wejdzie :). Pomimo slabszego okresu dalej wierze i w Tronbet i 888. Tak jak pisales - od 24 marca - czyli od jutra developerzy beda skupowac za 15 % swoich dochodow tokeny z rynku - a pozniej raz na 2 tygodnie palic 20% zakupionych (trwale usuniecie z cyrkulacji - czyli jesli np w tej chwili wszystkich mozliwych do wykopania jest 100 mln - to gdyby developerzy spalili np 1 mlnn to wtedy wszystkich dostepnych bedzie 99 mln). Martwi tylko to ze skoro kasyno jest na minusie to 15% zyskow to bedzie 0 :) Dodatkowo od 11 kwietnia startuje JACKPOT - dla najlepszych graczy - developerzy przeznacza na to 3% swoich zyskow. Najlepsi gracze otrzymaja odpowiednio: Jackpot drawing every 24 hours with the distribution of funds as follows:
1 miejsce - 40%, 2 miejsce - 25%, 3 miejsce -15%, 4 miejsce -12%, 5 miejsce -8%. Dodatkowo 20 kiwietnia startuje rozgrywka w Europejska ruletke. Mam nadzieje ze to troche rozrusza ruch w kasynie - zwiekszy dywidende co spowoduje ze wiecej graczy i kopaczy wroci na 888 co znowu podniesie dywidende itp.
Najbardziej zalezec powinno na rozruszaniu kasyna developerom aby przynosilo im zyski. To oni wlozyli w to kupe pracy i skoro chca inwestowac swoja kase w skup wlasny to raczej zalezy im na utrzymaniu kasyna przy zyciu :)

Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 10 stycznia 2018
Reputacja: 34
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: mariodario » niedziela, 24 marca 2019, 10:23

Trondouble wystartowal wlasnie w kontraktach na BTT. Jak zwykle piewsi zarobia najlepiej :) https://www.TronDouble.com/btt/r/1026

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 24
Rejestracja: 18 listopada 2018
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: wicuś » niedziela, 24 marca 2019, 12:41

@mariodario Ciekawie to wygląda,i nawet można na bieżąco wypłacać zysk nie czekając np.24/48h.Może to pociągnie te 20 dni do końca najkrótszej umowy.

Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 16 lipca 2018
Reputacja: 55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: stasiu » niedziela, 24 marca 2019, 14:54

mariodario pisze: niedziela, 24 marca 2019, 10:23Trondouble wystartowal wlasnie w kontraktach na BTT. Jak zwykle piewsi zarobia najlepiej https://www.TronDouble.com/btt/r/1026



skoro juz jestesmy przy piramidach finansowych lepiej jest wchodzic w takie ktore daja najwiekszy zysk
a oto co znalazlem
10% dziennego zwrotu https://turboroi.io/
25% zwrotu https://100roi.tk/

a tutaj cala lista https://dappradar.com/rankings/protocol/tron

Co zrobić, jeśli witryna zostanie zamknięta?
Odp .: Wszystkie fundusze są utrzymywane przez zweryfikowaną inteligentną umowę. Witryna jest po prostu interfejsem użytkownika do interakcji z umową. Zawsze możesz skorzystać z witryny kopii zapasowej innej firmy.

a tego to nie rozumiem rozjasni ktos ?

Weteran
Posty: 2989
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3018
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: Harmony » poniedziałek, 25 marca 2019, 11:24

Mam nadzieję, że dużo nie straciliście na tych scamach :)

Dodano po 4 minutach 9 sekundach:
@stasiu testowałeś te strony z super roi ?
;)

Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 16 lipca 2018
Reputacja: 55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: stasiu » poniedziałek, 25 marca 2019, 15:03

Harmony pisze: poniedziałek, 25 marca 2019, 11:28@stasiu testowałeś te strony z super roi ?


wlasnie wrzucilem 740 trx na strone 12roi.com
zobaczymy co z tego wyjdzie

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 10 marca 2019
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: Camajlo » poniedziałek, 25 marca 2019, 20:31

Cześć, słyszeliście o nowym kasynie TronCrush. Startuje dzisiaj o 24:00.
Zaraszam do zapoznania się z white paper itd.
Jeżeli ktoś chce spróbować zapraszam z korzystania z mojego reflinka: https://www.troncrush.com/#/?link=stats

Poniżej fana recenzja tej stronki:

Weteran
Posty: 2989
Rejestracja: 6 stycznia 2018
Reputacja: 3018
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

TRON (TRX)

Postautor: Harmony » wtorek, 26 marca 2019, 03:19

stasiu pisze: poniedziałek, 25 marca 2019, 15:03wlasnie wrzucilem 740 trx na strone 12roi.com
Działa, tam na stronie jest i 24H 100% ROI i 12h 100% ROI, nie przuważyłem tego i myślałem, że mi zjadło depozyt.

@stasiu jak u Ciebie ?

Ale coś wypłacić nie chce, chyba nie ma z czego :D

Dodano po 7 godzinach 46 minutach 57 sekundach:
Dodałem jednego TRX do depozytu, niby miało mi wyplacić 700. Wypłata znikła, nie ma też jej na koncie, jebie mi to scamem
;)

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości