Dyskusja na temat kursu BTC

Twoim zdaniem dołek tej korekty

Czas głosowania minie sobota, 16 stycznia 2021, 14:08

Już był, ewentualnie możemy zrobić double bottom
38
56%
Może zejść w okolice 25 000$
19
28%
Może zejść w okolice 20 000$
8
12%
Zejdzie poniżej 20 000$
3
4%
 
Liczba głosów: 68
Początkujący
Posty: 100
Rejestracja: 8 września 2017
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: mistique » piątek, 4 maja 2018, 10:22

not by an ordinary sale through the BTC/BCH exchange
Czyli sprzedał OTC - dopiero pójdzie w rynek :-) Ciekawe co robią dalej ci co to kupili. Jeśli przeleją to ze swojego walleta na giełdę to community to zauważy :-) Może potrafią dogadać się z giełdą, że dają jej klucz prywatny i sprzedają BTC z zasobów giełdy no ale i tak wcześniej czy później musi być ruch na tym wallecie i to dopiero spowoduje panikę :-)

Zbliżamy się do LT po wierzchołkach 20.01 i 05.03

Weteran
Posty: 10496
Rejestracja: 10 czerwca 2011
Reputacja: 8723
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: ekonokomik » piątek, 4 maja 2018, 10:59

@awos, ale chodzi o jakąś nową transzę? Możesz podrzucić jakieś źródło albo konkrety (potwierdzone): ile zostało sprzedane i czego.
Wielkie dzięki.
Trochę to niepokojące, bo syndyk poprzednią sprzedażą już praktycznie zabezpieczył pełne roszczenia. Więc może oddala się możliwość CR :(
Z drugiej strony, jako syndyk jest zarządcą upadłej firmy i ma obowiązek dbania o nią. Więc może uznał, że obecny kurs jest świetny, a w przyszłości będzie gorzej, dlatego stara się upłynnić tyle BTC/BCH ile może...

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 351
Rejestracja: 3 marca 2018
Reputacja: 211
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: awos » piątek, 4 maja 2018, 11:17

Mam tylko ten link co zapodalem wczesniejhttps://cryptocurrencynews.com/daily-ne ... x-trustee/ moze jakos to mozna po adresach sprawdzic ?
To bylo OTC wiec nigdy sie raczej nie dowiemy kto to kupil (tutaj ciekawy art jak OTC dziala https://goo.gl/bNjt5u
Nikt nic nie wie co do kursu ale zacytuje ulubionego Roanie Moasa "nie wiem ile jest zlota w ziemi ale wiem ile jest BTC i za 2 lata 300 mln ludzi bedzie chcialo polozyc rece na resztkach btc" (cyt z pamieci) swoja droga skubaniec ma niezle wyniki w swoim funduszu i czasem mysle aby sie nie zapisac ;) on tylko Macro i sie nabija z TA wiec nie kazdy go lubi.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1804
Rejestracja: 20 września 2014
Reputacja: 3018
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: bitloteiros » piątek, 4 maja 2018, 12:18

FAKT - negatywne nastawienie do BTC jest odwrotnie proporcjonalne do wiedzy jaką się ma na jego temat

Początkujący
Posty: 100
Rejestracja: 8 września 2017
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: mistique » piątek, 4 maja 2018, 12:30

Przeklikałem na blockchain.info pierwszy z brzegu wallet, który dostał 2k to prawie całość została przelana gdzieindziej 2 maja.

https://blockchain.info/pl/tx/ecdd59cd6 ... bd00475393

I pewnie od 2dni dopiero tym handlują. Ale według mnie to ok - rynek musi to jakoś wchłonąć żeby ten projekt miał sens - nawet kosztem spadków. Im szybciej się to stanie (oczywiście jeśli będą handlować z głową) tym dla nas lepiej.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 4081
Rejestracja: 27 maja 2017
Reputacja: 1719
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: Dovakhiin » piątek, 4 maja 2018, 12:55

Kto za lokalnym proporczykiem?:) i łapie potencjalne wybicie na ok 10275 jak rynek da?:)

Obrazek

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1666
Rejestracja: 31 maja 2017
Reputacja: 4393
Reputacja postu: 
3
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: new06 » piątek, 4 maja 2018, 13:24

@rolph, @Dovakhiin,
The hanging man is probably one of the better known candlestick patterns, but it does not work as many expect. Candle theory says it acts as a bearish reversal of the prevailing price trend, but my tests show that it is really a bullish continuation 59% of the time.
http://thepatternsite.com/HangingMan.html
Dovakhiin pisze:9% więcej niż połowa to trochę mała gwarancja jakby nie patrzeć xD ale dzięki za info :D
To całkiem dużo, jeżeli założymy, że po HM będziemy mieli znaczny ruch. To nie tylko 9%, ale 59%, że będzie kontynuacja i tylko 41%, że będzie reversal. Całkiem dobry % dla R/R, czy nawet w grze w pokera.
Brave New World

Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 9 lutego 2018
Reputacja: 41
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: rolph » piątek, 4 maja 2018, 14:21

Co się odwaliło an Finexie? Przez parę sekund wystrzał na 9848$

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 4609
Rejestracja: 6 czerwca 2017
Reputacja: 6592
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: ergorg » piątek, 4 maja 2018, 14:23

@rolph, ekonokomik chce wygrać zakład ponad miesiąc wcześniej. :D

P.S.
A tak serio to chyba short squeeze.
BitMEX - 10% fee discount for 6 months

Pomogłem? Grosza daj ergorgowi, sakiewką potrząśnij, sakiewką potrząśnij...
BTC: 1FjVy9eGDZtpjnAoHo6KHPdXzsezRSggqt

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 582
Rejestracja: 18 lutego 2018
Reputacja: 144
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: FortiDude » piątek, 4 maja 2018, 15:13

Ja muszę zarobić na zakład, zaczynam sprzedawać :D

Weteran
Posty: 10496
Rejestracja: 10 czerwca 2011
Reputacja: 8723
Reputacja postu: 
5
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: ekonokomik » piątek, 4 maja 2018, 18:03

A ja niezależnie od zakładu trzymam :)
Tak jak pisałem: kupiłem natychmiast po przebiciu oporu trójkąta (między 9300 - 9400 ) i bez wykonywania zbędnych ruchów czekam. Albo na 11K albo aż mnie SL zmusi do sprzedaży.
BTW. Nie byłem tak mocno załadowany od dołka 6K na początku lutego. Ale ja gram bezpiecznie, z małą dźwignią.

Początkujący
Posty: 20
Rejestracja: 19 sierpnia 2017
Reputacja: -1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: duczek » piątek, 4 maja 2018, 18:19

@ekonokomik, na jakiej giełdzie grasz z dźwignią?

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 582
Rejestracja: 18 lutego 2018
Reputacja: 144
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: FortiDude » piątek, 4 maja 2018, 19:58

Byczo na maxa :D ładnie nad strzałkami leci.

https://www.tradingview.com/chart/BTCUS ... r-11K-USD/

Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 430
Rejestracja: 1 maja 2018
Reputacja: 621
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: Tomasz_Es » piątek, 4 maja 2018, 20:20

FortiDude pisze: Byczo na maxa ładnie nad strzałkami leci.
O ile nie dostanie od ETH rykoszetem po obradach SEC w poniedziałek, w przypadku krypto każdy FUD jest jak bomba atomowa ;)

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 4609
Rejestracja: 6 czerwca 2017
Reputacja: 6592
Reputacja postu: 
3
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: ergorg » piątek, 4 maja 2018, 21:33

Jak dla mnie ten sam pattern co ostatnio na 4h czyli trójkąt symetryczny. Do tego na 15m mamy szanse na inv HS.



@FortiDude, Nie ma możliwości na młotek, musielibyśmy podejść chyba do 9800$. Górny cień w tym momencie jest za duży względem całej świecy. Spinning top też raczej nie, zbyt duże body.

/e2 No chyba, że zdążymy podejść do górnej granicy trójkąta przed 2, to może, może. :D
Ostatnio zmieniony piątek, 4 maja 2018, 22:01 przez ergorg, łącznie zmieniany 2 razy.
BitMEX - 10% fee discount for 6 months

Pomogłem? Grosza daj ergorgowi, sakiewką potrząśnij, sakiewką potrząśnij...
BTC: 1FjVy9eGDZtpjnAoHo6KHPdXzsezRSggqt

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 582
Rejestracja: 18 lutego 2018
Reputacja: 144
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: FortiDude » piątek, 4 maja 2018, 21:55

Na 1D tworzy nam się młotek.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 351
Rejestracja: 3 marca 2018
Reputacja: 211
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: awos » sobota, 5 maja 2018, 00:15

Tomasz_Es pisze: O ile nie dostanie od ETH rykoszetem po obradach SEC w poniedziałek, w przypadku krypto każdy FUD jest jak bomba atomowa
To nie bedzie bomba atomowa czy jakis zwykly FUD /pierdola typu chinskie bany jesli tak sie stanie to skutki beda katastrofalne !!! , kiedys o tym twitowalem wiec tylko wkleje dotyczylo to generlanie ICO's ale ETH byl ICO wiec tez sie tam kwalifiuje "



@cryptoawos
More
2 Co sie stanie kiedy SEC zadecyduje, ze ICO to securities :
-natychmiast musza przestac dystrybutowac swoje tokeny
-musza zwrocic pieniadze dla inwestorow
-zakaz sprzedazy securities przez 10 lat
-kara finansowa
-przekazanie sprawy do jurysdykcji sadowej i dalsza eskalacja
"
rzecz jasna z automatu wszystkie ERC20 na bazie ETH tez zostaja securities -pap.wartosciowe.
Mam nadzieje, ze kazdy widzi jaka to grozba . Nie zdziwilbym sie gdyby potem wszystko spadlo o 80-90%. BTC LTC i te czysto walutowe nie sa nimi ale rykoszet bedzie zbyt duzy aby ludzie sie zastanawiali.

Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 430
Rejestracja: 1 maja 2018
Reputacja: 621
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: Tomasz_Es » sobota, 5 maja 2018, 00:20

@awos, właśnie zastanawiam się czy ostatnie ruchy na BTC i altach to zaplanowana akcja żeby sprzedać jeszcze co się da, z tego co wiadomo ETH tak jak napisałeś oraz XRP będzie przedmiotem obrad w poniedziałek.

Orator
Posty: 845
Rejestracja: 3 kwietnia 2014
Reputacja: 279
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: Awesomist » sobota, 5 maja 2018, 00:33

awos pisze:
Tomasz_Es pisze: O ile nie dostanie od ETH rykoszetem po obradach SEC w poniedziałek, w przypadku krypto każdy FUD jest jak bomba atomowa
To nie bedzie bomba atomowa czy jakis zwykly FUD /pierdola typu chinskie bany jesli tak sie stanie to skutki beda katastrofalne !!! , kiedys o tym twitowalem wiec tylko wkleje dotyczylo to generlanie ICO's ale ETH byl ICO wiec tez sie tam kwalifiuje "



@cryptoawos
More
2 Co sie stanie kiedy SEC zadecyduje, ze ICO to securities :
-natychmiast musza przestac dystrybutowac swoje tokeny
-musza zwrocic pieniadze dla inwestorow
-zakaz sprzedazy securities przez 10 lat
-kara finansowa
-przekazanie sprawy do jurysdykcji sadowej i dalsza eskalacja
"
rzecz jasna z automatu wszystkie ERC20 na bazie ETH tez zostaja securities -pap.wartosciowe.
Mam nadzieje, ze kazdy widzi jaka to grozba . Nie zdziwilbym sie gdyby potem wszystko spadlo o 80-90%. BTC LTC i te czysto walutowe nie sa nimi ale rykoszet bedzie zbyt duzy aby ludzie sie zastanawiali.
Nie bez powodu większość ICO zaznacza w regulaminach, że obywatele USA nie mogą inwestować w dane zbiórki, często idzie za tym tickbox gdzie się zaznacza, że nie jest się obywatelem USA.
Dostaną tylko projekty amerykańskie.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 351
Rejestracja: 3 marca 2018
Reputacja: 211
Reputacja postu: 
3
Napiwki za post: 0 BTC

Dyskusja na temat kursu BTC dla POCZĄTKUJĄCYCH (2018)

Postautor: awos » sobota, 5 maja 2018, 00:36

Naprawde nie wiem co odpowiedziec. Calkiem mozliwe bo to sa potezne sily z obu stron, przeciez niedawano byly az prawie specjalne "pielgrrzymki" do SEC aby nie uznali ETH za securities mimo to sie raczej sytuacja zaognila.
Mialoby by sens napomopowac na maxa, ludzie "hurra new alts season" a potem JEB ! im w glowe bo pisalem wielokrotnie, duzi nie wchodza abysmy wszyscy byli bogaci tylko aby ONI byli bogaci.
Sledze to dosc dokladnie (lacznie z przesluchaniami w Kongresie , panele dyskusyjne itd) i dalej nic nie wiem . Jedno co wiem to ,ze SEC uzyje tzw howey test https://goo.gl/pb5EuK a tam jak sie wczytasz jak byk pisze co jest securities i w/g mnie malego pylka ETH /XRP nim jest :
-It is an investment of money
-There is an expectation of profits from the investment
-The investment of money is in a common enterprise
-Any profit comes from the efforts of a promoter or third party

Moze jakis specjalny wyjatek ustala bo ETH to platforma i ma "wyjatkowe" zastosowanie ?
Aha tez na pewno "za duze aby upasc" nie wejdzie w rachube bo cale crypto to wciaz pierdy w porownaniu do klasycznych rynkow.

Bede w wekend sledzil co tylko mozna na ten temat ale chyba poustawiam stop/loss na wszystko i znow beda musial sie usmiechnac do hmm wujka USDT

Dodano po 2 minutach 19 sekundach:
Awesomist pisze: Nie bez powodu większość ICO zaznacza w regulaminach, że obywatele USA nie mogą inwestować w dane zbiórki, często idzie za tym tickbox gdzie się zaznacza, że nie jest się obywatelem USA.
Dostaną tylko projekty amerykańskie.

Tak masz racje, tylko,ze to absolutna bzdura (nie to co piszesz) bo praktycznie kazdy kraj na swiecie poczawszy do NIemcy, Francji, Australia nawet POlska ma swoje wlasne SEC i zasady sa podobne do amerykanskich wiec to takia sciema jest ze strony ICO's i w zasadzie jedynymi ktorzy naprawde mogliby kupic to jakies tam Bermudy, Malta itd ;)

Wróć do „Przedszkole”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: bn801 i 15 gości