Zonda, zondaglobal.com ( dawniej giełda BitBay ) - Dyskusja ogólna

Początkujący
Posty: 21
Rejestracja: 8 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: SKinw » piątek, 17 listopada 2017, 10:00

Jak sprawa "historii" od wczoraj nie dostałem żadnego maila ?!

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 31
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: piwek25 » piątek, 17 listopada 2017, 10:39

Problemy z historią też mam tak jak moi znajomi na bb, ale to jest pikuś przy samokupujących się niechcianych walutach i blokujących sie PLN. Uwieżcie mi, że to jest dopiero wnerwiające bo podważa wiarygodność giełdy. Po co było zmieniać wersje skoro poprzednia była znacznie doskonalsza. Można było ją zostawić i dodać tylko "dashboard". Ja czekam na rozwiązanie moich problemów już ponad tydzień. Nagrałem dwa filmiki obrazujące sytuację ma je support i czekam. Jak nie naprawią pokażę Wam je na yt.

Wygadany
Posty: 506
Rejestracja: 8 sierpnia 2011
Reputacja: 170
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: keeper » piątek, 17 listopada 2017, 10:41

też czekam na rozwiązanie moich problemów już ponad tydzień.... :(

Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 7 czerwca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: kotbingo » piątek, 17 listopada 2017, 12:50

BitBay pisze: @sebol88, napisz do nas na support w tej sprawie - formularz kontaktowy https://bitbay.freshdesk.com/pl/support/tickets/new

@Santerr, od lipca ilośc potwierdzeń potrzebnych do zaksięgowania BTC na koncie BitBay jest taka sama - 3 potwierdzenia.

@Początkująca, @sciborsson, problem z wyświetlaniem Historii jest już przez nas analizowany. Napiszcie nam w wiadomościach prywatnych Wasze nazwy użytkowników. Sprawdzimy

@kotbingo, "Pobranie środków z transakcji z rachunku: PLN" oznacza, że za na zakup BTC wydałeś −827.10 PLN i otrzymałeś za to 0.03390869 BTC z czego prowizji pobraliśmy 0.00009495 BTC (czyli 0.28%). Każda operacja ma 3 wpisy. W przypadku kupna BTC, prowizja pobierana jest w BTC.
Bit Bay. Chyba czegoś nie rozumiem.Wpłaciłem 8000 zł i pobrano z wpłaty 827,10 i dopiero z tej reszty kupiłem BTC .Napisałem oficjalnie zgłoszenie , ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi , więc Ciebie będę "męczył".
Mówię o tym;
13.11.2017, 12:11:48
Pobranie aparatu z transakcji z rachunku: PLN ?????????
-877,10 PLN
7172,92 PLN
13.11.2017, 09:07:37
Wpłata na rachunek: PLN
8000,00 PLN
8000,02 PLN
I dopiero teraz z kwoty która mi została kupiłem BTC czyli pobraliście ponad 10 % prowizji?
A na BIT BAY prowizje jest jasno napisane ."wpłata przelew bankowy zwykły 0 zł.
Wpłaciłem 10-go o 12.00 w południe a środki u Was były dopiero o 9 rano 13.11. czyli zwykły, jak by nie patrzeć.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 9200
Rejestracja: 8 kwietnia 2017
Reputacja: 7024
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: anagamidev » piątek, 17 listopada 2017, 13:16

BitBay to jednak gówniana giełda, kolejny dzień bez historii transakcji, a giełda nadal nie zawiesiła swojego działania na czas rozwiązania błędu.



[======= stopka =======]
20k$ soon! | Golden rule - BTFD | Immanentną cechą i przeznaczeniem każdej bańki jest pękanie | LTC 200$ soon! | Puchu puchu puchu puchu

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 141
Rejestracja: 31 października 2017
Reputacja: 28
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Kraków

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: sciborsson » piątek, 17 listopada 2017, 13:17

Mi na chwilę wróciła tylko po to żeby znowu przestała się wyświetlać... :?: :?

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 25 października 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BTC_OK » piątek, 17 listopada 2017, 13:29

@kotbingo, obawiam się, że błędnie policzyłeś prowizje za transakcje.
Księgowanie Twojej wpłaty miało miejsce 13.11.2017, 09:07:37 , w tym momencie żadne opłaty nie zostały pobrane. Dopiero transakcja z godziny 12:11:48, czyli zakup 0.03390869 BTC wywołała pobranie kwoty 827.10 PLN (czyli zapłata za kupione BTC). Ostatni zapis z godziny 12:11:48 to pobranie prowizji od zakupu w kwocie 0.00009495 BTC - czyli 0.28% wartości transakcji

Początkujący
Posty: 229
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 80
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » piątek, 17 listopada 2017, 14:08

Witam, niestety ponownie muszę zadać pytanie publicznie, którego nie udało się załatwić kontaktując z supportem.
Od czasu zmiany platformy na BB 3.0 chyba każda osoba korzystająca z Państwa serwisu ma ogromne problemy z dosłownie wszystkim a osoby korzystające z API tracą ostatnie włosy. Jednym z problemów, który od kilku miesięcy opisuję jest problem iż po dokonaniu zakupu informacje o zakupie docierają czasem nawet po kilkunastu sekundach co w wielu przypadkach koliduje z działaniem botów, boty te muszą co chwilę sprawdzać czy aby ten zakup został dokonany (bo tu kolejny błąd, bardzo często zwracane przez API dane o zakupie są błędne).
Oczywiście dział IT potwierdził mi iż zna problem.
W momencie sprawdzania czy dokonano zakupu gdy są nagłe wahania kursu brakuje limitu zapytań, który jest ustawiony na absurdalnie niską wartość 20 na minute - prosiłem o zwiększenie.
Aplikacje często się wywalają i nie dochodzi do poprawnej sprzedaży. Tylko w ciągu ostatnich 3 dni straciłem tak kilka tysięcy złotych.

Napisałem do supportu o zwiększenie ów limitu, po 3 próbach kontaktu otrzymałem odmowę.
W skrócie, że to mój problem bym sobie dostosował aplikacje, bo giełda działa asynchronicznie - i tak ma być.

Z takim podejściem do klienta? To jest wstyd. Macie codziennie taką ilość błędów i zupełnie w tym problemu nie widzicie.
Od wczoraj
- nie działa znów historia.
- przelana waluta na portfel game doszła po 300 potwierdzeniach i interwencji a nie 10 (ktoś odda 15% straty?)
- posiadam od 2 dni w portfelu waluty których fizycznie nie mam (bo wasza giełda działa asynchronicznie i tak ma być?)

Bardzo proszę o wyjaśnienie

Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 11 października 2017
Reputacja: 13
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: GoldenRoad » piątek, 17 listopada 2017, 14:15

BTC_OK pisze: @kotbingo, obawiam się, że błędnie policzyłeś prowizje za transakcje.
Księgowanie Twojej wpłaty miało miejsce 13.11.2017, 09:07:37 , w tym momencie żadne opłaty nie zostały pobrane. Dopiero transakcja z godziny 12:11:48, czyli zakup 0.03390869 BTC wywołała pobranie kwoty 827.10 PLN (czyli zapłata za kupione BTC). Ostatni zapis z godziny 12:11:48 to pobranie prowizji od zakupu w kwocie 0.00009495 BTC - czyli 0.28% wartości transakcji
pewnie problemem jest to że pozycje w historii są trochę "porozrzucane", nie są w dokładnej kolejności wykonywanych operacji/transakcji...

U mnie podobnie jak u innych BRAK HISTORII

Początkujący
Posty: 178
Rejestracja: 25 czerwca 2017
Reputacja: 20
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Krzychu K » piątek, 17 listopada 2017, 14:37

kotbingo pisze: Pobranie prowizji za transakcję
−0.00009495 BTC
0.03381374 BTC

13.11.2017, 12:11:48
Otrzymanie środków z transakcji na rachunek: BTC
0.03390869 BTC
0.03390869 BTC
13.11.2017, 12:11:48
Pobranie środków z transakcji z rachunku: PLN
−827.10 PLN
7172.92 PLN

13.11.2017, 09:07:37
Wpłata na rachunek: PLN
8000.00 PLN
Z tego co tu przedstawiłeś wynika że o 9:07:37 BB zaksięgował Ci 8000PLN, o 12:11:48 zakupiłeś 0.03390869 BTC a ułamek sekundy później została pobrana prowizja za zakup 0.00009495 BTC co daje 0,28% więc nie wiem co dokładnie Ci się nie zgadza.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » piątek, 17 listopada 2017, 14:52

@Excray, Wystąpiły przejściowe problemy związane z synchronizacją, o czym na bieżąco informowaliśmy. Udało nam się je rozwiązać, jednak nie mamy stuprocentowej pewności co do bezawaryjności portfela i stabilności sieci Bitcoin Gold. W związku z tym nie chcemy narażać naszych klientów na potencjalne straty i zamierzamy jeszcze przez kilka dni obserwować i przetestować działanie portfela. Po pozytywnym przebiegu testów w przyszłym tygodniu uruchomione zostaną rynki.

@Dovakhiin, transakcje są rozdzielone, ponieważ każda jest po innym kursie. Dziękujemy za sugestię, rozważymy możliwość dodania takiego widoku w przyszłości, ale jako dodatkowego. Obawiamy się, że taka prezentacja Historii mogłaby powodować reklamacje.

@piwek25, @keeper, pracujemy nad rozwiązaniem Waszych problemów. bardzo dziękujemy za Waszą cierpliwość i przepraszamy, za czas oczekiwania.

@kotbingo, tak jak pisaliśmy wcześniej, a teraz opowiedział Ci też @BTC_OK oraz @Krzychu K, (dziękujemy) 827.10 zł to opłata za zakupione BTC - nie prowizja.

@anagamidev, @sciborsson, @GoldenRoad, tak jak pisaliśmy wczoraj - wiemy niestety, że historia czasem się nie wyświetla i pracujemy nad tym. Mamy pełną świadomość, że jest to super ważne. Nasz support ma do niej dostęp i może podesłać. Przepraszamy za utrudniania i robimy co w naszej mocy, aby trwały jak najkrócej.

@teamfm, napisaliśmy do Ciebie wiadomość prywatną z prośba o szczegóły otrzymywanych błędów.

Początkujący
Posty: 229
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 80
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » piątek, 17 listopada 2017, 15:02

@bitbay odpisałem na wiadomość jakie błędy opisywałem tu juz wielokrotnie, obecnie piszę o zwiększenie limitu i o Wasze podejście do klienta. Bardzo proszę o ustosunkowanie się jeszcze dzisiaj.

Początkujący
Posty: 9
Rejestracja: 15 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: albert321 » piątek, 17 listopada 2017, 16:00

piwek25 pisze: Problemy z historią też mam tak jak moi znajomi na bb, ale to jest pikuś przy samokupujących się niechcianych walutach i blokujących sie PLN. Uwieżcie mi, że to jest dopiero wnerwiające bo podważa wiarygodność giełdy. Po co było zmieniać wersje skoro poprzednia była znacznie doskonalsza. Można było ją zostawić i dodać tylko "dashboard". Ja czekam na rozwiązanie moich problemów już ponad tydzień. Nagrałem dwa filmiki obrazujące sytuację ma je support i czekam. Jak nie naprawią pokażę Wam je na yt.


To tylko dowód na to że support w Bitbay nie działa poprawnie. Skoro wysyłam screeny z historii (jak jeszcze to działało) i pisze że giną mi kryptowalty to co mam jeszcze Wam napiasać ? Macie wszystko podane a piszecie że mam podać godzine , ile zginęło itd. Nie piszcie również że odpowiadamy do 24 godz bo to nie prawda. Powiem szczerze, że zawsze broniłem Waszej giełdy i tłumaczyłem znajomym że błedy sie pojawiają u wszystkich. Po tym jak support podchodzi do klienta już nie będe Was bronił. Jeszcze jedno gdzie mam sprawdzić obroty bo nie Wiem czy mam dobrze naliczana prowizję.

Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 7 czerwca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: kotbingo » piątek, 17 listopada 2017, 16:22

BTC_OK pisze: @kotbingo, obawiam się, że błędnie policzyłeś prowizje za transakcje.
Księgowanie Twojej wpłaty miało miejsce 13.11.2017, 09:07:37 , w tym momencie żadne opłaty nie zostały pobrane. Dopiero transakcja z godziny 12:11:48, czyli zakup 0.03390869 BTC wywołała pobranie kwoty 827.10 PLN (czyli zapłata za kupione BTC). Ostatni zapis z godziny 12:11:48 to pobranie prowizji od zakupu w kwocie 0.00009495 BTC - czyli 0.28% wartości transakcji
BTC_OK
Chyba nie umiem liczyć.Ale prowizja od 8000,0zł wplaconych i zamienionych na BTC 827,10 to ponad 10%. Czy nie?

Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 10 listopada 2017
Reputacja: 3
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: arratres » piątek, 17 listopada 2017, 16:27

kotbingo pisze:
BTC_OK pisze: @kotbingo, obawiam się, że błędnie policzyłeś prowizje za transakcje.
Księgowanie Twojej wpłaty miało miejsce 13.11.2017, 09:07:37 , w tym momencie żadne opłaty nie zostały pobrane. Dopiero transakcja z godziny 12:11:48, czyli zakup 0.03390869 BTC wywołała pobranie kwoty 827.10 PLN (czyli zapłata za kupione BTC). Ostatni zapis z godziny 12:11:48 to pobranie prowizji od zakupu w kwocie 0.00009495 BTC - czyli 0.28% wartości transakcji
BTC_OK
Chyba nie umiem liczyć.Ale prowizja od 8000,0zł wplaconych i zamienionych na BTC 827,10 to ponad 10%. Czy nie?
Nie tylko liczyć, ale i czytać. Już kilka osób napisało, że to nie prowizja, a opłata za transakcję, masz nawet napisane w historii, którą tak pieczołowicie wklejasz. Kupując BTC, prowizja pobierana jest w BTC (i na odwrót, "kupując" PLN, ściągają PLN)

Początkujący
Posty: 178
Rejestracja: 25 czerwca 2017
Reputacja: 20
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Krzychu K » piątek, 17 listopada 2017, 16:33

kotbingo pisze: Chyba nie umiem liczyć.Ale prowizja od 8000,0zł wplaconych i zamienionych na BTC 827,10 to ponad 10%. Czy nie?
NIE. 827,10zł to nie prowizja lecz zapłata za zakupione btc. Prowizja to 0.00009495 BTC i wynosi ona 0.28% czyli w Twoim przypadku 0.28% od kwoty 827,10zł wynosi w zaokrągleniu 2,32zł :roll:

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » piątek, 17 listopada 2017, 17:31

@albert321,@teamfm, nasz support stale się powiększa, aby szybciej opowiadać na Wasze zgłoszenia. A pamiętajcie, że otrzymujemy je wieloma kanałami. Dokładamy wszelkich starań, aby jakoś obsługi była jak najlepsza. Jednak w parze ze zwiększaniem szybkości obsługi mogą się zdarzać przypadki niekompetencji lub nieuwagi. Za to przepraszamy.

Prosimy o zgłaszanie nam wszelkich przejawów takich zachowań i podsyłanie reklamacji związanych z obsługą klienta na bok@bitbay.net. Takie zgłoszenia nie pozostają bez naszej reakcji-wyciągamy konsekwencje wobec takich sytuacji.

Obecnie bardzo mocno zwiększamy kontrolę nad sposobem i czasem udzielania Wam odpowiedzi, jak również nad systemem szkolenia.

Przepraszamy za wszelkie niedociągnięcia naszych pracowników i prosimy o wyrozumiałość, bo zdecydowana cześć naszego zespołu oddaje serce, aby jak najszybciej rozwiązywać problemy i odpowiadać na pytania.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 31
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: piwek25 » piątek, 17 listopada 2017, 17:37

albert321 pisze:
piwek25 pisze: Problemy z historią też mam tak jak moi znajomi na bb, ale to jest pikuś przy samokupujących się niechcianych walutach i blokujących sie PLN. Uwieżcie mi, że to jest dopiero wnerwiające bo podważa wiarygodność giełdy. Po co było zmieniać wersje skoro poprzednia była znacznie doskonalsza. Można było ją zostawić i dodać tylko "dashboard". Ja czekam na rozwiązanie moich problemów już ponad tydzień. Nagrałem dwa filmiki obrazujące sytuację ma je support i czekam. Jak nie naprawią pokażę Wam je na yt.


To tylko dowód na to że support w Bitbay nie działa poprawnie. Skoro wysyłam screeny z historii (jak jeszcze to działało) i pisze że giną mi kryptowalty to co mam jeszcze Wam napiasać ? Macie wszystko podane a piszecie że mam podać godzine , ile zginęło itd. Nie piszcie również że odpowiadamy do 24 godz bo to nie prawda. Powiem szczerze, że zawsze broniłem Waszej giełdy i tłumaczyłem znajomym że błedy sie pojawiają u wszystkich. Po tym jak support podchodzi do klienta już nie będe Was bronił. Jeszcze jedno gdzie mam sprawdzić obroty bo nie Wiem czy mam dobrze naliczana prowizję.
Ja mam nie tylko screeny ale i filmiki - więc czarno na białym widać. Jak do tej pory nie chciałem siać paniki i robić antyreklamy ale jak się nic nie zmieni jutro je opublikuję.

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 702
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » piątek, 17 listopada 2017, 17:47

Dwa konta założone tydzień i dwa dni temu robią tutaj największą aferę. Może to ten kolega z wypoku tu multi zakłada.

Początkujący
Posty: 9
Rejestracja: 15 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: albert321 » piątek, 17 listopada 2017, 18:44

liseklsk pisze: Dwa konta założone tydzień i dwa dni temu robią tutaj największą aferę. Może to ten kolega z wypoku tu multi zakłada.
Co ty człowieku gadasz za głupoty. Co ma do rzeczy kiedy zacząłem pisać? Tak jak napisałem do tej pory uważałem że błędy muszą się pojawiać i broniłem BitBay. Teraz kiedy giną mi pieniądze z konta i dostaje rade żeby usunąc cookies i jeśli nie pomoże to mam napisać kiedy co i jak? :). Rozumiem że mam się nie odzywać? Uważam że jako klient mam prawo wyrażać swoja opinię , bo jesli prowizje się ode mnie ściąga a usługa nie działa poprawnie to wyrażam swoją opinię. Podkreśle że nie jestem przeciwnikiem BItBay , uważam że mimo wszystko warto być na tej giełdzie i nie mam zamiaru z niej rezygnować ale jako klient mam pewne prawa. jeszcze raz zadaje pytanie kiedy będzie działała mi historia i jak sprawdzić czy dobrze naliczana mi jest prowizja?

Wróć do „Giełdy, kantory, bitomaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości