Zonda, zondaglobal.com ( dawniej giełda BitBay ) - Dyskusja ogólna

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » wtorek, 3 października 2017, 02:57

@dexu, @dziadeck, @KryptoBanita, osoby, których problem dotyczy, powinny otrzymać maila od nas z wyjaśnieniami. Jest to bardzo mała grupa naszych użytkowników. Jednak, aby rozwiać wszystkie wątpliwości także publicznie, chcemy jasno przedstawić sytuację.

SALDA WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW SĄ POPRAWNE.
Korekty, które niektórzy z Was mogą widzieć na swoich kontach, to korekty środków, które były dostępne dla Was a nie powinny. System monitorujący wykrył nieprawidłowości na saldach, a wykonana operacja przywróciła je do stanu prawidłowego, tak by nikt na swoim koncie nie miał środków bez pokrycia. Poprawność sald została jeszcze dodatkowo sprawdzona przez pracowników działu finansowego. Operacje te są całkowicie jawne i widoczne w Historii jako wpisy.

Podsumowując. Nie odebraliśmy nikomu jego środków. Przepraszamy, za zamieszanie.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1938
Rejestracja: 4 września 2013
Reputacja: 245
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: novymivo » wtorek, 3 października 2017, 07:34

@KryptoBanita, Moja sprawa wystapila przy ksiegowaniu srodkow i nieprzewidzianym forku jednej z walut na amerykanskiej gieldzie . Srodki zwrocilem . By bylo jasniej to naliczono mi podwojnie jedna z wplat ( a wtedy akurat nastapil problem z lancuchem ). System tego nie wylapal i zrobil mi 2 wplaty zamiast jednej.
Nie ma tu zadnej zbierznosci z BB. pzdr
Polskie Forum Bitcoin.pl

Początkujący
Posty: 68
Rejestracja: 25 lipca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: dziadeck » wtorek, 3 października 2017, 07:38

Przejrzałem moja historie na wylot, jakby nie liczyć brakuje 10 lsk które wcielo podczas korekty środków, moze @BitBay wskaże mi miejsce w mojej historii gdzie nastapilo błędne naliczenie bo ja doszukać się nie mogę.

Wygadany
Posty: 565
Rejestracja: 3 grudnia 2014
Reputacja: 456
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: g100 » wtorek, 3 października 2017, 08:58

BitBay pisze: @dexu, @dziadeck, @KryptoBanita, osoby, których problem dotyczy, powinny otrzymać maila od nas z wyjaśnieniami. Jest to bardzo mała grupa naszych użytkowników. Jednak, aby rozwiać wszystkie wątpliwości także publicznie, chcemy jasno przedstawić sytuację.

SALDA WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW SĄ POPRAWNE.
Korekty, które niektórzy z Was mogą widzieć na swoich kontach, to korekty środków, które były dostępne dla Was a nie powinny. System monitorujący wykrył nieprawidłowości na saldach, a wykonana operacja przywróciła je do stanu prawidłowego, tak by nikt na swoim koncie nie miał środków bez pokrycia. Poprawność sald została jeszcze dodatkowo sprawdzona przez pracowników działu finansowego. Operacje te są całkowicie jawne i widoczne w Historii jako wpisy.

Podsumowując. Nie odebraliśmy nikomu jego środków. Przepraszamy, za zamieszanie.
Jak te korekty wyglądają i o której godzinie zostały wykonane? Trochę niewygodnie przebijać się przez tysiące wpisów w historii, żeby się do tego dokopać.

Początkujący
Posty: 68
Rejestracja: 25 lipca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: dziadeck » wtorek, 3 października 2017, 10:12

Około 20:50 , u mnie była korekta na 10 lsk, żona na drugim koncie straciła 28 lsk i 150 zł. Bardzo proszę o zwrot lub sensowne wyjaśnienie, to nie są małe pieniądze dla mnie.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » wtorek, 3 października 2017, 10:27

@dziadeck, @g100, bardzo prosimy Was o przesłanie do nas wiadomości prywatnej na forum z podaniem loginów. Przedstawimy Wam precyzyjne wyjaśnienie dotyczące korekty na Waszych kontach.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2592
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 932
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: KryptoBanita » wtorek, 3 października 2017, 10:41

@novymivo
Zaznaczyłem wyraźnie, że Twoja sprawa nie dotyczy BB.
Zamieściłem post w tym dziale, bo widzę jednak analogię.

Na jakiejkolwiek giełdzie, czy to polskiej czy nie, pojawianie się i znikanie środków to granda.
BitBay pisze: które były dostępne dla Was a nie powinny.
Tu 10 LSK, tu 30, a za chwilę równie dobrze o parę zer w tą, czy w tamtą będzie DOSTĘPNE? :/
Tu giełda sobie koryguje, a tam uczciwi użytkownicy - ręce opadają.
I mam do Ciebie @novymivo pretensje, że nie informujesz społeczności gdzie jest ten bałagan - coś w stylu "wiem, ale nie powiem", bo to za siedmioma lasami i siedmioma górami.
Po to jest forum aby wszelkie sygnały upubliczniać, bo to może niejednemu uratować 4 litery!

@dziadeck daj znać co tam wyjaśniono.
BitBay pisze: których problem dotyczy, powinny otrzymać maila od nas z wyjaśnieniami.

Początkujący
Posty: 274
Rejestracja: 15 maja 2013
Reputacja: 143
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tarpan » wtorek, 3 października 2017, 12:35

@BitBay, kiedy będzie możliwość pobranie historii transakcji w PDF, CSV? Poza tym ustawiając pole "zakres dat" na jakąkolwiek pozycję oprócz "wszystko", klikam "zastosuj" i Wasz system wywala mi "brak historii"

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » wtorek, 3 października 2017, 13:35

@tarpan, dodanie opcji pobrania Historii do pdf czy pliku csv jest na naszej liście rzeczy do zrobienia. Wiemy, że potrzebujecie takiej opcji i niedługo ją dodamy. Dziękujemy za zgłosznie odnośnie zkresu dat. Sprawdzimy. Jeśli byłaby taka możliwości, to prześlij nam proszę wiadomość prywatną ze zrzutem ekranu.

Początkujący
Posty: 151
Rejestracja: 25 września 2017
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: leniart1986 » wtorek, 3 października 2017, 14:10

@BitBay Czy odpowiesz na pw ? Od wczoraj na forum jesteś aktywny w samym temacie również, ale na odczytane pw brak odpowiedzi .
Wystarczyłoby nawet napisać informację np " że jeszcze nic nie wiesz " bądź np " problem został naprawiony"
Czuję ignorowanie .....

P.S
Przy okazji zapytam czy po przejściu na 3.0 coś się zmieniło z wypłatami na konto bankowe ? Tzn na wersji 2.0 np dzisiaj wieczór wypłata zlecona, w środę na koncie bankowym. Czy na wersji 3.0 również tak jest z wypłatami ?

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » wtorek, 3 października 2017, 14:36

@leniart1986, wiadomość prywatna została przesłana. Absolutnie nie ignorujemy żadnej wiadomość od Was. Wrócimy z informacją, jak tylko będzie update.

Bank oraz czas reazlizacji wypłat PLN nie uległ zmianie w stosunku do 2.0.

Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 362
Rejestracja: 23 sierpnia 2017
Reputacja: 267
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: GoPro » wtorek, 3 października 2017, 15:54

BitBay pisze: Absolutnie nie ignorujemy żadnej wiadomość od Was.
Tak?
A odpowiedziec na reklamacje odemnie nie mozecie od tygodnia.
Najpierw przeprosiny na facebooku i zapewnianie, ze zarzad zajmie sie sprawa tak szybko jak to mozliwe, a teraz po 8 dniach odczytujecie wiadomosci, ale juz nawet nie raczycie odpisac.
Mysle, ze osob takich jak ja jest wiecej i pozew zbiorowy to jedyne rozwiazanie.
Przykre, ze zasmiast zalatwic sprawe polubownie po tylu stratach wizerunkowych, wolicie olewac klienta i nawet nie raczycie oficjalnie odpowiedziec na ticket!
BITBAY - NIE POLECAM!

Początkujący
Posty: 229
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 80
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » wtorek, 3 października 2017, 15:57

Mi już 3 tygodnie temu obiecali obniżenie prowizji, pisali bym się odezwał jak będzie 3.0 odezwałem się i co ? zamkneli ticket bez odpowiedzi. Do teraz brak wyjaśnienia.
Obecnie wiekszością środków przeniosłem się na inną giełde, jak mają użytkowników w 4 literach to jak będą użytkownicy patrzyć na tą giełdę?

Początkujący
Posty: 722
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 94
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Świat
Napiwki: 3HQyQZm9h7Qbed3WgcWdUhMzEmCKUPPPXD

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tygrysek195 » wtorek, 3 października 2017, 16:12

Potwierdzam, stanowisko BitBay na temat nie działającej giełdy i strat przez to poniesionych ( spadki i wzrosty kursów ) był taki, że mieli dać jakieś rekompensaty. Na tą chwilę temat ucichł a w wiadomości prywatnej dostałem wiadomość, że u nich wszystko działało a to był atak. A co mnie jakiś atak interesuje? Przy dobrych zabezpieczeniach i nowych serwerach taki atak nie powinien mieć miejsca ani wpływu na działanie giełdy. Też większość środków obracam na innych giełdach, bo z obietnic nie ma nic, co miało być. Ja nawet na to nie pisałem ticketu, bo wiedziałem jak to się skończy. Jedynie tu na forum proponowałem, aby osoby które były w tym czasie zalogowane otrzymały rekompensaty. Niby się zgodzili a do dzisiaj cisza.

Początkujący
Posty: 151
Rejestracja: 25 września 2017
Reputacja: 27
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: leniart1986 » wtorek, 3 października 2017, 16:29

BitBay pisze: @leniart1986, wiadomość prywatna została przesłana. Absolutnie nie ignorujemy żadnej wiadomość od Was. Wrócimy z informacją, jak tylko będzie update.

Bank oraz czas reazlizacji wypłat PLN nie uległ zmianie w stosunku do 2.0.
@ BitBay Dziękuję za odpowiedź na pw, zobaczę czy w czwartek będzie wszystko tak jak należy z % za obrót i będą się zmieniać automatycznie ( szkoda, że dalej pomimo już 2 tygodni od wejścia wersji 3.0 dalej w panelu użytkownika nie mamy informacji o wysokości Naszego obrotu w danym czasie, co mieliśmy w wersji 2.0)
Dziękuję za odpowiedź na pytanie w temacie, cieszę się że z wypłatami pln nic nie uległo zmianie tzn jak w 2.0 tak w 3.0 w tygodniu roboczym dzisiaj zlecam przelew, jutro po południu jest na koncie

Początkujący
Posty: 68
Rejestracja: 25 lipca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: dziadeck » wtorek, 3 października 2017, 17:21

KryptoBanita pisze:

@dziadeck daj znać co tam wyjaśniono.
BitBay pisze: których problem dotyczy, powinny otrzymać maila od nas z wyjaśnieniami.

Cisza, z jednego konta zniknęło 10 LSK z drugiego 28 LSK i 150 zł. Szkoda gadać, mam nadzieje, że środki jak szybko zniknęły tak szybko wrócą.

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 3 października 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Kubat » wtorek, 3 października 2017, 17:27

Witam,

pytanie do BitBay i użytkowników, którzy mieli podobny problem.

Chcąc wysłać do potwierdzenia tożsamości zdjęcie dowodu osobistego w png (wielkość pliku odpowiednia, pojawia się zielony znak potwierdzenia zgodności z wymogami przy nazwie pliku) w tle po kliknięciu wyślij coś się wykonuje jednak nie przenosi mnie na dalszą stronę po czym dalej ekran z przyciskiem wyślij który się odświeża i można go ponownie kliknąć... :x

Przelogowałem się już kilkukrotnie ale dalej bezskutecznie. Zmieniałem plik na JPG i to samo.
Czy ktoś miał podobny problem?

Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: 23 września 2017
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Loss » wtorek, 3 października 2017, 19:41

@BitBay, Czy udostepniacie gdzies moze changelog / liste zmian, poprawek jakie wprowadzacie do BB 3.0? Moze warto byloby wrzucic gdzies u dolu strony drobna czcionka aktualna wersje serwisu ( 3.0.1, 3.0.2, 3.0.3 itd ) i odnosnik do listy zmian jakie weszly od ostatniej aktualizacji? Daloby to lepsze pojecie jak ida prace nad poprawkami w serwisie. Minely juz ponad 2 tygodnie a niektore podstawowe funkcjonalnosci ( szybka transakcja, kolejnosc schodzenia ofert ), ktore dzialaly bez zarzutu w BB 2.0 wciaz posiadaja bledy mimo kilkukrotnego ich zglaszania.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » wtorek, 3 października 2017, 22:59

@GoPro, @teamfm, @tygrysek195,
Przeanalizowaliśmy wszystkie zgłoszenia i powody reklamacji związanych z sytuacją w dniu ataku na naszą giełdę. Tak, jak pisaliśmy wcześniej - moduł transakcyjny dokonywał wszystkich operacji poprawnie, przez to nie jesteśmy w stanie po transakcjach użytkowników stwierdzić, czy mieli problemy, czy też nie (wynika to z logów tego modułu - realne oferty i napływające zlecenia od użytkowników).

Zlecenia realizowały się poprawnie z tym, co było w naszym orderbooku. Potwierdzili to nasi zewnętrzni partnerzy, którzy w różnych celach zaciągają i archiwizują nasz orderbook. Co więcej, orderbook dostępny poprzez API również był poprawny, o czym informowali nas, chociażby traderzy korzystający z botów. Z analizy oraz prób odwzorowania sytuacji na ten moment wiemy tyle, że problem dotyczył niewielkiej grupy osób, które podczas ataku próbowały załadować orderbook, niektórych rynków bądź zmieniały rynki dynamicznie. Po przełączeniu aktualizacja ofert w orderbooku mogło wystąpić z opóźnieniem.

Do każdego przypadku podeszliśmy indywidualnie. Użytkownicy, którzy zgłosili takie reklamacje do nas - otrzymali już spore obniżenie prowizji. Sprawdziliśmy wszystkie zgłoszenia. Odnaleźliśmy jedno, na które faktycznie odpowiedź nie została wysłana. Prowizja jest obniżona i odpowiedź przesłana. Jeśli to Twoja reklamacja @GoPro - przepraszamy za niedopatrzenie.

@leniart1986, Podliczanie obrotu dodamy, bo jest na naszej liście, ale prosimy jeszcze o chwilę czasu, abyśmy mogli wprowadzić te rzeczy, które już mamy zaplanowane.

@dziadeck, dziękujemy za wiadomość prywatną. Tak jak obiecaliśmy, odezwiemy się z pełnym opisem sytuacji.

@Kubat, jeszcze nie spotkaliśmy się z takim problemem z ładowaniem dokumentów do weryfikacji. Jeśli jest to możliwe napisz do nas prywatnie i prześlij nam zrzut ekranu plus informacje o przeglądarce. Sprawdzimy.

@Loss, w tej chwili nie, chociaż oczywiście mamy listę wprowadzonych i zaplanowanych zmian. Dziękujemy za sugestię i zastanowimy się, w jakiej formie moglibyśmy Wam to przedstawiać. Napisz nam na prv proszę co jeszcze według Ciebie jest nie tak w szybkiej ofercie.

Początkujący
Posty: 722
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 94
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Świat
Napiwki: 3HQyQZm9h7Qbed3WgcWdUhMzEmCKUPPPXD

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tygrysek195 » wtorek, 3 października 2017, 23:11

@BitBay, Rozumiem, że zapewnienie na forum ogólnym, że nie schowacie głowy w piasek i każdą osobę potraktujecie równo, teraz zmieniło znaczenie na osoby składające reklamacje? Każdy kto ostatnich kilkanaście stron odczyta ze zrozumieniem, będzie wiedzieć co pisali użytkownicy i co przedstawiciele giełdy. Takim postem jak ten, tracicie w oczach wielu użytkowników. Większość już się przeniosła, a Ci co pójdą po rozum do głowy i zrozumieją jak BitBay traktuje swoich klientów, również odejdzie.
@SylwesterSuszek masz coś do powiedzenia w tej sprawie?

Dodano po 1 minucie 33 sekundach:
Aha i nadmienię, iż od dwóch tygodni doprosić się nie można o powiadomienia po transakcji, które miały być dodane "przy następnej aktualizacji" których już było wiele. Wylogowywanie non stop, doprosić się nie można o możliwość ustawienia czasu bezczynności.

Wróć do „Giełdy, kantory, bitomaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości