Najpierw muszą ustalić kto ile miał.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Postautor: maky » środa, 26 października 2016, 22:55
Najpierw muszą ustalić kto ile miał.
maky
Postautor: powered » środa, 26 października 2016, 23:01
powered
Postautor: white » środa, 26 października 2016, 23:04
white
Postautor: pael » środa, 26 października 2016, 23:09
pael
Postautor: powered » środa, 26 października 2016, 23:13
Tak samo jak już było w kilku wcześniejszych przypadkach kiedy wyparowały im dane użytkowników.
powered
Postautor: Lechu » środa, 26 października 2016, 23:25
Lechu
Postautor: filipej » środa, 26 października 2016, 23:35
filipej
Postautor: FlyingAtom » czwartek, 27 października 2016, 03:37
Niepael pisze:@Mucha @InPay @FlyingAtom @JacekW_BB
Czy ktos z Was jest w kontakcie lub posiada istotne informacje na temat sytuacji curexa ?
lista wymaganych zalacznikow jest niepokojaca
FlyingAtom
Postautor: ryopphdi » czwartek, 27 października 2016, 10:04
ryopphdi
Postautor: domator » czwartek, 27 października 2016, 10:06
Ja wysylalem. Nic szczegolnego. Napisalem ze prosze o zwrot srodkow nalezacych do mnie w kwocie xxx na konto yyy.
domator
Postautor: ryopphdi » czwartek, 27 października 2016, 10:31
Dzięki za szybką odpowiedź. A podawałeś jakieś paragrafy itp? Czy po prostu, że prosisz o zwrot PLN?
ryopphdi
Postautor: domator » czwartek, 27 października 2016, 10:55
Po prostu. Nie musze nic podawac. Pieniadze sa moje i nie mam zadnej umowy, ktora nie pozwala mi ich wyplacic.
domator
Postautor: Lechu » czwartek, 27 października 2016, 11:01
Lechu
Postautor: MegaMol » czwartek, 27 października 2016, 11:03
MegaMol
Postautor: white » czwartek, 27 października 2016, 11:05
white
Postautor: Lechu » czwartek, 27 października 2016, 11:06
Lechu
Postautor: Adun » czwartek, 27 października 2016, 18:51
Czyli mam zrobić screena z blockchaininfo z transakcją przychodzącą na konto BTC curexa?Potwierdzenie salda (potwierdzenie przelewów BTC...
Ale, że co mam dokładnie podać? Te adresy wchodzące i wychodzące, które były wpisane na koncie?Potwierdzenie adresu/adresów BTC/DASH połączonych z kontem bitcurex.com/dashcurex.com
Co to jest?!Wyciąg z adresu BTC/DASH dotyczący transakcji przychodzących z bitcurex.com/dashcurex.com
Adun
Postautor: poprostuandi » sobota, 29 października 2016, 10:10
dostałem odpowiedź następnego dnia:Witam! Na wstępie informuję, że w serwisie bitcurex miałem zweryfikowane konto.
Przechodząc dalej - czy jeśli nie złożę rezygnacji ze świadczenia usług przez bitcurex to po ponownym uruchomieniu serwisu moje środki PLN + BTC będą dostępne "na dzień dobry" po zalogowaniu się w wysokości takich jak były przed atakiem ?
Pozdrawiam serdecznie
Witam,
Formularz jest dla użytkowników, którzy chcą wycofać swoje środki i nie będą dłużej korzystać z serwisu bitcurex.com.
W pierwszej kolejności będą zwracane środki PLN, EUR, USD. Środki BTC i DASH będą zwracane w drugiej kolejności z uwagi na kwestie techniczne oraz konieczność potwierdzenia sald.
W przypadku chęci pozostania w serwisie, użytkownik zachowa wszystkie posiadane środki.
Środki BTC/DASH, które zostały utracone przez serwis bitcurex.com zostaną pokryte na mocy umowy inwestycyjnej i dokapitalizowania spółki Digital Future Sp. z o.o. Sp. K. Jest obecnie prowadzone przez Prokuraturę postępowanie w tej sprawie, a także zdarzenie jest badane przez niezależne firmy zajmujące się bezpieczeństwem IT.
Jest duża szansa na uruchomienie serwisu bitcurex.com do końca przyszłego tygodnia. Użytkownicy będą mogli zweryfikować swoje salda, nie będzie jeszcze możliwości składania zleceń i zawierania transakcji.
Pozdrawiamy
zespół bitcurex.com
poprostuandi
Postautor: maky » sobota, 29 października 2016, 13:06
maky
Postautor: wev » sobota, 29 października 2016, 15:48
Chciałbym też zapytać, czy jest potwierdzona kradzież 2,3kBTC, czy to tylko domysły?Państwa zgłoszenie zostało zarejestrowane.
Weryfikacja danych zawartych w formularzu może potrwać do 7 dni.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o podawanie w tytule wiadomości
login bitcurex/dashcurex
Odpowiedzi na pytania nie związane z formularzem będą realizowane od
dnia 2.11.2016.
W najbliższym czasie zostaną uruchomione dodatkowe kanały komunikacji
oraz infolinia dla użytkowników serwisu.
Użytkownicy, którzy chcą dostarczyć formularz za pośrednictwem Poczty
Polskiej proszeni są o wysłanie formularza listem poleconym na adres
korespondencyjny:
Digital Future Sp. z o.o. Sp. K
ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8
90-057 Łódź
wev
Wróć do „Dla zaawansowanych - nowi tylko czytają”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości
Polskie Forum Bitcoin skupia miłośników Bitcoina w Polsce. Tu możesz zadać pytania odnośnie Bitoina lub podyskutować na ciekawe tematy.
Treści na tym forum mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, a posty są wyrazem osobistych poglądów ich autorów. Treśći na forum ani w całości ani w części nie stanowią "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).