źródło: https://pl-pl.facebook.com/BitcurexSzanowni Użytkownicy,
Dla zachowania procedur bezpieczeństwa, po uruchomieniu serwisu prosimy wszystkich użytkowników korzystających z Aktywnej Blokady Edycji Danych o zweryfikowanie się.
W celu weryfikacji, prosimy o przesłanie drogą elektroniczną (zalecane dla przyspieszenia weryfikacji) lub tradycyjną:
- czytelnych skanów, zdjęć lub ksero wszystkich stron dokumentu potwierdzającego Państwa tożsamość w serwisie,
- podpisanego wniosku o wyłączenie Aktywnej Blokady Edycji Danych.
Wzór wniosku:
„Oświadczam, że ja, niżej podpisany „imię nazwisko” legitymujący się „dokument tożsamości, seria, numer dokumentu tożsamości” jestem właścicielem konta „nazwa konta” prowadzonego na moją rzecz w serwisie Bitcurex.com. Wnioskuję o wyłączenie Aktywnej Blokady Edycji Danych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzebę weryfikacji w serwisie bitcurex.com.
Data i czytelny podpis”
Materiały z dopiskiem "weryfikacja" prosimy przesyłać na adres email lub pocztowy:
kyc@digital-future.it
Digital Future Sp. z o.o.
90-557 Łódź
ul. A. Struga 78
Informujemy, że z powodu dużej liczby zapytań, w dniu dzisiejszym dział support może odpowiadać na maile z opóźnieniem. W razie potrzeby prosimy o kontakt telefoniczny. Support będzie także reagować w pierwszej kolejności na zapytania wysyłane na adres kyc@digital-future.it dla przyspieszenia procesu weryfikacji.
Z poważaniem,
Zespół Bitcurex
Niestety osoby z blokadą muszą wysłać skany dokumentów. Dziwne trochę to rozwiązanie i krzywdzące niektóre osoby bo chodzi też o kwestię czasu ale jest jak jest. Najważniejsze, że działa. Za to, że sobie poradzili wielki szacunek
Wszelkie oburzenia na forum i pytania jak to obejść nic wam nie dadzą, dzwońce do bitcurexu.