FlyingAtom - Próba ocena działalności firmy.
: sobota, 24 marca 2018, 02:14
W nawiązaniu do trolingu który tworzy "nasz przyjaciel forumy".
Załącznik1.
Wysyła klient btc, podajemy oferte za 60000, btc dochodzi pytamy się czy akceptuje 60500,
finalnie sprzedajemy za 61000 i tyle klient dostaje.
Załącznik2.
Wysyła klient btc, podajemy wycenę na 37095, po tym jak akceptował piszemy że wyszło finalnie 37300,
dostaje 205zł więcej.
Załącznik3.
Klient wysłał troszkę więcej niż było ustalone, po kursie wychodzi 17,26zł że powinien dostać zaokrąglamy do 20zł.
Załącznik4.
Klient wysyła sugerowaną ilość btc za 60000 po czym sprawdzamy kurs i wycenimy 60200.
Załącznik5.
Sytuacja jak w załączniku 1,2,3, zysk klienta 103zł.
Załącznik6.
Prośba o esscrow 50-60btc.
Załącznik7.
Sami piszemy do klient że prowizja się u nas zmieniła z 4% do 3%.
To jest tylko część kontaktu z klientami od 15 lutego do 23 marca.
Handel u nas w firmie odbywa się w następujący sposób.
Korzystamy z ustalenia ceny przy pomocy giełdy Bitmarket, korzystamy z niej od zawsze i poza 2-3 wyjątkowymi sytuacjami
gdzie nie działał a klient "musiał teraz" zawsze z niej korzystamy, tak samo przy zakupie jak i sprzedaży.
Dlaczego na tej giełdzie ? Bo jest wiarygodna i nie boimy się tam trzymać środków.
Jak ustalamy kurs ?
Jeśli klient chce dokonać zakupu odliczamy od naszej prowizji.
Gdy klient kupuje za 10000
Ustawiamy na giełdzie 9700
Podajemy ofertę klientowi ile dostanie btc, jeśli jest w biurze pokazujemy na żywo monitor i ile wychodzi.
klient akceptuje
dokonujemy zakupu na giełdzie
wysyłamy klientowi btc.
Jeśli klient chce sprzedać 0,25btc
Sprawdzamy ile my dostaniemy na giełdzie za 0,25btc
Jeśli wychodzi 10000 to klient otrzymuje 9700 - jeśli klient jest w biurze też pokazujemy to na monitorze.
Klient akceptuje.*
Dokonujemy wymiany na giełdzie
Klient wysyła btc lub wcześniej już wysyłał, czekamy na 1 potwierdzenie.
Wydajemy klientowi pieniądze.
* - zawsze klient akceptuje proponowaną cenę dopiero później sprzedajemy na giełdzie.
Zdarzają się sytuacje że ktoś dzwoni i ładnie poprosi byśmy wystawili bitcoiny w cenie X na giełdzie,
jak się sprzedadzą to wtedy handlujemy. - są to sporadyczne sytuacje i nie każdy klient może liczyć na to.
Zdarzają się sytuacje że ktoś dzwoni o 22-23 i ustala kurs bo wtedy akurat poszedł do góry. Od lutego powróciła dopiero możliwość w późnych godzinach ustalania kursu, zwiekszyła nam się możliwość dzięki dojściu dwóch nowych osób do firmy.
W poprzednim tygodniu osoba z Wrocławia dojeżdżała do klienta na lotnisko po 24 bez żadnej dopłaty.
Jak ustalamy inne podmioty na rynku ceny, to ich prywatna sprawa.
Każdy klient który handluje z nami jest bardzo zadowolony, trafiają się pojedyncze przypadki jak u każdego, że klient bywa niezadowolony.
Zachowanie prywatności/anonimowości, kwestie bezpieczeństwa nas i klientów. Zasady jakie panują u nas.
- Do 15.000 euro jak każdy normalny kantor w Polsce nie musimy spisywać danych z dowodu.
- Kwestia kamer z lokalizacji w których mamy biura, kamery sa w budynkach a nie są nasze,
są to biura bezpieczne z ochroną, w dobrych lokalizacjach.Jeśli klient życzy sobie i wyśle
Bitcoin z góry, możemy dojechać do każdego miejsca w Polsce. Jest to częsta opcja z której korzystają klienci.
- Zawsze klient jak wysyła z góry chcemy by w momencie otrzymania pieniędzy wysłał sms/email/napisał na localbitcoins
że otrzymał gotówkę, sms/email/localbitcoins w zależności gdzie była prowadzona rozmowa.
- Ale zdarza się że klient potrzebuje jeszcze większej prywatności i mówi że nie chce mieć przy sobie urządzenia.
Wtedy prosimy by założył email na tlen.pl podał ten emial w korespondencji z nami a w momencie otrzymania pieniędzy
podaje nam hasło do tego mejla i my wysyłamy z tego mejla do siebie wiadomość, tak uzyskujemy potwierdzenie że wydaliśmy
gotówkę.
Wszystko czego klient oczekuje, może dostać u nas.
Mamy najlepszą na rynku ofertę uwzględniająca cenę/czas/ jakość obsługi.
Co do samej pracy i prowadzeniu takiej firmy.
Nie możesz zatrudnić pierwszej lepszej osoby do pracy z kwestii bezpieczeństwa.
Każdy kto u nas pracuje w firmie to zaufana osoba, nie ma ludzi zatrudnionych "z ulicy", "z ogłoszenia".
W Październiku jedna osoba od nas miała wypadek jak wracała z dojazdu do klienta w innej miejscowości i miesiąc w pracy jej nie było, wiadomo że obsługa stała się słabsza.
Aktualnie zatrudnienie w Warszawie zostało podwojone, a Warszawa ustala ceny dla całej Polski a Nie tylko dla Warszawy, jakość obsługi wzrosła bardzo, do tego bardziej elastycznie podchodzimy do ceny.
Banki wypowiadają umowy, co generuje około 200h pracy naszej całej grupy w odbudowaniu infrastruktury. Wprowadza też pewien "chaos" z płynności gotówki. W ciągu roku mieliśmy dwie takie sytuacje.
Trzy duże konferencje które zorganizowaliśmy, trzecia jest 25.03.2018 w Krakowie, czwarta już jest zaplanowana i prelegenci dograni, Wrocław w kwietniu, do końca roku co miesiąc będzie konferencja w jednym z miast gdzie mamy biuro. Być może z przerwą wakacyjną.
Otworzyliśmy też spółkę dedykowaną pod szkolenia, które systematycznie będziemy organizować.
Otworzyliśmy jeszcze następną spółkę na inna działalność którą ogłosimy w przyszłym tygodniu, parę osób już wie co to będzie.
Zakupiliśmy 150 bankomatów dwustronnych od dużej korporacji w Polsce, za 5% realnej wartości, trzeba dograć oprogramowanie, minimalnie technicznie je zmienić i ruszamy z bankomatami, za około 30-60 dni powinniśmy wystartować.
Stworzyliśmy też BitHub.pl
Taka moja propozycja :
Wydelegujcie z forum 2-3 osoby które przyjdą do firmy na jeden dzień, popatrzą jak praca wygląda, jak ustalamy cenę. Opowiem jak wszystko wygląda od środka.
Pokaże korespondencje która jest w screnaach, pokaże że w poprzednim roku przynajmniej 50 osób na sumę 50000 nam zaufało wysyłając Bitcon z góry byśmy dojechali z pieniędzmi.
Następne dni otwarte będziemy robić całodniowe, będą u nas osoby które pokażą jak założyć portfel, jak bezpiecznie przechowywać bitcoina/kryptowaluty, będą nasi szkoleniowcy, będą osoby z BitHub.pl
@KryptoBanita
Nigdy nie było u nas "bezpłatnego dojazdu", wprowadziliśmy to dopiero z ostatnim obniżeniem prowizji. To jest bardzo łatwe do udowodnienia bo nie znjdziesz klienta któremu wczesniej dowoziliśmy bez dopłaty.
Wcześniej za dojazd liczyliśmy 0,3%
Klienta nikt nie skasował za dojazd bo nie doszło do wymiany i Bitcoin zostały odesłane do klienta.
Był to użytkownik @powerkimchi z forum.
Coś kiedyś usłyszałeś a później 5 raz powtarzasz za każdym razem odrobinę przeinaczając.
Załącznik8. Moja odpowiedź do @powerkimchi
@MelomanBTC
Jak wiele złego słyszałeś to napisz coś proszę może usprawnimy pewne rzeczy, a takie pisanie "wiele złego słyszałem" pozostawia bardzo duże pole do interpretacji.
Może coś takiego? Od czasu do czasu rozsyłane są takie informacje.
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comme ... 3Erkc8.jpg
@edbog
Jest to nie do zrealizowania co piszesz min. dlatego że czas poświęcony klienta i nasz jest więcej wart niż różnice kursowe.
A jeśli klient dzwoni i na giełdzie x jest 10zł drożej zakup jak pyta a jak 2 raz dzwoni to na giełdzie Y.
A jeśli my nie posiadamy btc na giełdzie X gdzie jest większa cena to klient poczeka 30-60 minut w biurze jak dojdą potwierdzenia i giełda zaksięguje wpłaty ?
A jeśli my się obawiamy że giełda Y może skończyć jak bitcurex ?
A jeśli chciałbyś to upłynniać na zagranicznej to byś musiał posiadać kapitał 10/20 x dziennie obroty i ryzykować kursem innej waluty co powodowałoby wzrost usługi.
A jeśli z giełdy X pieniądze do nas wracają na następny dzień rano a z giełdy Y wieczorem, a musimy mieć na rano by gotówki nie zabrakło w biurach, bo wypłatę gotówki trzeba zgłosić 48h wcześniej, a pieniądze na koncie muszą być dzień wcześniej. A co z weekendem ?
Takich a jeśli... mógłbym jeszcze parę, takie dywagacje "na sucho" bez parametrów to tworzenie historii na podstawie swojej wyobraźni.
@devega
@rav3n_pl
Użytkownik "elita" i moderator prowadzą rozmowę z trollem, o którym doskonale wiedzą że od 2-3 dni mnie troluje.
Rewelacja ; )
Devega Ładnie Cię zacytował ; )
Nigdy rozmawiacie o sytuacji ale dokładnie wiadomo o który kantor chodzi ; )
@zyga123
Dziękuję za możliwość pokazania, naszej uczciwości.
Załącznik1.
Wysyła klient btc, podajemy oferte za 60000, btc dochodzi pytamy się czy akceptuje 60500,
finalnie sprzedajemy za 61000 i tyle klient dostaje.
Załącznik2.
Wysyła klient btc, podajemy wycenę na 37095, po tym jak akceptował piszemy że wyszło finalnie 37300,
dostaje 205zł więcej.
Załącznik3.
Klient wysłał troszkę więcej niż było ustalone, po kursie wychodzi 17,26zł że powinien dostać zaokrąglamy do 20zł.
Załącznik4.
Klient wysyła sugerowaną ilość btc za 60000 po czym sprawdzamy kurs i wycenimy 60200.
Załącznik5.
Sytuacja jak w załączniku 1,2,3, zysk klienta 103zł.
Załącznik6.
Prośba o esscrow 50-60btc.
Załącznik7.
Sami piszemy do klient że prowizja się u nas zmieniła z 4% do 3%.
To jest tylko część kontaktu z klientami od 15 lutego do 23 marca.
Handel u nas w firmie odbywa się w następujący sposób.
Korzystamy z ustalenia ceny przy pomocy giełdy Bitmarket, korzystamy z niej od zawsze i poza 2-3 wyjątkowymi sytuacjami
gdzie nie działał a klient "musiał teraz" zawsze z niej korzystamy, tak samo przy zakupie jak i sprzedaży.
Dlaczego na tej giełdzie ? Bo jest wiarygodna i nie boimy się tam trzymać środków.
Jak ustalamy kurs ?
Jeśli klient chce dokonać zakupu odliczamy od naszej prowizji.
Gdy klient kupuje za 10000
Ustawiamy na giełdzie 9700
Podajemy ofertę klientowi ile dostanie btc, jeśli jest w biurze pokazujemy na żywo monitor i ile wychodzi.
klient akceptuje
dokonujemy zakupu na giełdzie
wysyłamy klientowi btc.
Jeśli klient chce sprzedać 0,25btc
Sprawdzamy ile my dostaniemy na giełdzie za 0,25btc
Jeśli wychodzi 10000 to klient otrzymuje 9700 - jeśli klient jest w biurze też pokazujemy to na monitorze.
Klient akceptuje.*
Dokonujemy wymiany na giełdzie
Klient wysyła btc lub wcześniej już wysyłał, czekamy na 1 potwierdzenie.
Wydajemy klientowi pieniądze.
* - zawsze klient akceptuje proponowaną cenę dopiero później sprzedajemy na giełdzie.
Zdarzają się sytuacje że ktoś dzwoni i ładnie poprosi byśmy wystawili bitcoiny w cenie X na giełdzie,
jak się sprzedadzą to wtedy handlujemy. - są to sporadyczne sytuacje i nie każdy klient może liczyć na to.
Zdarzają się sytuacje że ktoś dzwoni o 22-23 i ustala kurs bo wtedy akurat poszedł do góry. Od lutego powróciła dopiero możliwość w późnych godzinach ustalania kursu, zwiekszyła nam się możliwość dzięki dojściu dwóch nowych osób do firmy.
W poprzednim tygodniu osoba z Wrocławia dojeżdżała do klienta na lotnisko po 24 bez żadnej dopłaty.
Jak ustalamy inne podmioty na rynku ceny, to ich prywatna sprawa.
Każdy klient który handluje z nami jest bardzo zadowolony, trafiają się pojedyncze przypadki jak u każdego, że klient bywa niezadowolony.
Zachowanie prywatności/anonimowości, kwestie bezpieczeństwa nas i klientów. Zasady jakie panują u nas.
- Do 15.000 euro jak każdy normalny kantor w Polsce nie musimy spisywać danych z dowodu.
- Kwestia kamer z lokalizacji w których mamy biura, kamery sa w budynkach a nie są nasze,
są to biura bezpieczne z ochroną, w dobrych lokalizacjach.Jeśli klient życzy sobie i wyśle
Bitcoin z góry, możemy dojechać do każdego miejsca w Polsce. Jest to częsta opcja z której korzystają klienci.
- Zawsze klient jak wysyła z góry chcemy by w momencie otrzymania pieniędzy wysłał sms/email/napisał na localbitcoins
że otrzymał gotówkę, sms/email/localbitcoins w zależności gdzie była prowadzona rozmowa.
- Ale zdarza się że klient potrzebuje jeszcze większej prywatności i mówi że nie chce mieć przy sobie urządzenia.
Wtedy prosimy by założył email na tlen.pl podał ten emial w korespondencji z nami a w momencie otrzymania pieniędzy
podaje nam hasło do tego mejla i my wysyłamy z tego mejla do siebie wiadomość, tak uzyskujemy potwierdzenie że wydaliśmy
gotówkę.
Wszystko czego klient oczekuje, może dostać u nas.
Mamy najlepszą na rynku ofertę uwzględniająca cenę/czas/ jakość obsługi.
Co do samej pracy i prowadzeniu takiej firmy.
Nie możesz zatrudnić pierwszej lepszej osoby do pracy z kwestii bezpieczeństwa.
Każdy kto u nas pracuje w firmie to zaufana osoba, nie ma ludzi zatrudnionych "z ulicy", "z ogłoszenia".
W Październiku jedna osoba od nas miała wypadek jak wracała z dojazdu do klienta w innej miejscowości i miesiąc w pracy jej nie było, wiadomo że obsługa stała się słabsza.
Aktualnie zatrudnienie w Warszawie zostało podwojone, a Warszawa ustala ceny dla całej Polski a Nie tylko dla Warszawy, jakość obsługi wzrosła bardzo, do tego bardziej elastycznie podchodzimy do ceny.
Banki wypowiadają umowy, co generuje około 200h pracy naszej całej grupy w odbudowaniu infrastruktury. Wprowadza też pewien "chaos" z płynności gotówki. W ciągu roku mieliśmy dwie takie sytuacje.
Trzy duże konferencje które zorganizowaliśmy, trzecia jest 25.03.2018 w Krakowie, czwarta już jest zaplanowana i prelegenci dograni, Wrocław w kwietniu, do końca roku co miesiąc będzie konferencja w jednym z miast gdzie mamy biuro. Być może z przerwą wakacyjną.
Otworzyliśmy też spółkę dedykowaną pod szkolenia, które systematycznie będziemy organizować.
Otworzyliśmy jeszcze następną spółkę na inna działalność którą ogłosimy w przyszłym tygodniu, parę osób już wie co to będzie.
Zakupiliśmy 150 bankomatów dwustronnych od dużej korporacji w Polsce, za 5% realnej wartości, trzeba dograć oprogramowanie, minimalnie technicznie je zmienić i ruszamy z bankomatami, za około 30-60 dni powinniśmy wystartować.
Stworzyliśmy też BitHub.pl
Taka moja propozycja :
Wydelegujcie z forum 2-3 osoby które przyjdą do firmy na jeden dzień, popatrzą jak praca wygląda, jak ustalamy cenę. Opowiem jak wszystko wygląda od środka.
Pokaże korespondencje która jest w screnaach, pokaże że w poprzednim roku przynajmniej 50 osób na sumę 50000 nam zaufało wysyłając Bitcon z góry byśmy dojechali z pieniędzmi.
Następne dni otwarte będziemy robić całodniowe, będą u nas osoby które pokażą jak założyć portfel, jak bezpiecznie przechowywać bitcoina/kryptowaluty, będą nasi szkoleniowcy, będą osoby z BitHub.pl
@KryptoBanita
Nigdy nie było u nas "bezpłatnego dojazdu", wprowadziliśmy to dopiero z ostatnim obniżeniem prowizji. To jest bardzo łatwe do udowodnienia bo nie znjdziesz klienta któremu wczesniej dowoziliśmy bez dopłaty.
Wcześniej za dojazd liczyliśmy 0,3%
Klienta nikt nie skasował za dojazd bo nie doszło do wymiany i Bitcoin zostały odesłane do klienta.
Był to użytkownik @powerkimchi z forum.
Coś kiedyś usłyszałeś a później 5 raz powtarzasz za każdym razem odrobinę przeinaczając.
Załącznik8. Moja odpowiedź do @powerkimchi
@MelomanBTC
Jak wiele złego słyszałeś to napisz coś proszę może usprawnimy pewne rzeczy, a takie pisanie "wiele złego słyszałem" pozostawia bardzo duże pole do interpretacji.
Może coś takiego? Od czasu do czasu rozsyłane są takie informacje.
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comme ... 3Erkc8.jpg
@edbog
Jest to nie do zrealizowania co piszesz min. dlatego że czas poświęcony klienta i nasz jest więcej wart niż różnice kursowe.
A jeśli klient dzwoni i na giełdzie x jest 10zł drożej zakup jak pyta a jak 2 raz dzwoni to na giełdzie Y.
A jeśli my nie posiadamy btc na giełdzie X gdzie jest większa cena to klient poczeka 30-60 minut w biurze jak dojdą potwierdzenia i giełda zaksięguje wpłaty ?
A jeśli my się obawiamy że giełda Y może skończyć jak bitcurex ?
A jeśli chciałbyś to upłynniać na zagranicznej to byś musiał posiadać kapitał 10/20 x dziennie obroty i ryzykować kursem innej waluty co powodowałoby wzrost usługi.
A jeśli z giełdy X pieniądze do nas wracają na następny dzień rano a z giełdy Y wieczorem, a musimy mieć na rano by gotówki nie zabrakło w biurach, bo wypłatę gotówki trzeba zgłosić 48h wcześniej, a pieniądze na koncie muszą być dzień wcześniej. A co z weekendem ?
Takich a jeśli... mógłbym jeszcze parę, takie dywagacje "na sucho" bez parametrów to tworzenie historii na podstawie swojej wyobraźni.
@devega
@rav3n_pl
Użytkownik "elita" i moderator prowadzą rozmowę z trollem, o którym doskonale wiedzą że od 2-3 dni mnie troluje.
Rewelacja ; )
Devega Ładnie Cię zacytował ; )
Nigdy rozmawiacie o sytuacji ale dokładnie wiadomo o który kantor chodzi ; )
@zyga123
Dziękuję za możliwość pokazania, naszej uczciwości.