Mike123 pisze: Zapewniono mnie, że transakcje przechodzą odrazu. Dzisiaj ta sama sytuacja, nie przechodzi. Zgłaszałem na chacie i zero odpowiedzi.
"Czas oczekiwania jak widać po statusie nie jest spowodowanym opóźnieniem naszego systemu czy obsługi a obciążenia sieci i długiego oczekiwania na potwierdzenia w blockchain." - Co to za bajka, jak widac, że bitcoiny nie są przesłane na adres....
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Dodano po 3 minutach 10 sekundach:
ok jest
Witam @Mike123,
Informowany był Pan już wcześniej tzn. 5 października przy innej transakcji ( post powyżej ), że wszelkie zgłoszenia dotyczące transakcji zgłasza się na czacie, infolinii lub przez formularz zgłoszeniowy. Jak Pan piszę wyżej, zgłaszał Pan na czacie i "zero odpowiedzi".
Jeśli czat nie jest online, a offline oznacza to, że nie są w danym momencie obecni w tym miejscu konsultanci, jednak do szybkiej pomocy zawsze pozostaje infolinia i formularz zgłoszeniowy, ponieważ zgodnie z informacją na stronie, czat online nie funkcjonuje w weekendy.
Kontaktując się z Nami telefonicznie lub poprzez zgłoszenie, otrzymałby Pan odpowiedź natychmiast od Osoby upoważnionej do sprawdzenia Pana transakcji, a pisząc na forum z całą pewnością nikt tutaj nic Panu na temat transakcji nie powie. Proszę wysłać do Nas zgłoszenie poprzez zakładkę kontakt -> przycisk utwórz nowe zgłoszenie -> temat: wpłata.
W treści wiadomości proszę o podanie ID transakcji po której jesteśmy w stanie ją zweryfikować.
Nie została Panu przekazana bajka, tylko informacja z adresem do potwierdzenia transakcji w sieci blockchain, która wyraźnie informować miała o tym, że transakcja w naszym systemie zrealizowała się w ciągu 10 minut, a później była to kwestia oczekiwania na potwierdzenia.
Serdecznie Pozdrawiam