BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 57
Rejestracja: 20 września 2016
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Bitcantor.com » czwartek, 5 października 2017, 15:22

Mike123 pisze: Obrazek

20 pln opłaty za przelew i czekam ponad godzine na BTC... Na InPay wysyła się potwierdzenie przelewu ale kasa jest od razu, a tu co? Dotpay, 20 pln za przelew i kiedy to niby ruszy? Nie po to kupuje po takim kursie, żeby dostać krypto jutro...

Witam @Mike123

Informuję iż odpowiednim miejscem do otrzymania szybkiej informacji co dzieje się z transakcją jest nasz support, który cały czas dostępny jest dla naszych klientów:
- czat online
- infolinia
- zgłoszenie przez formularz

Zrobił Pan screen bez ID transakcji, co powoduje, że nie jesteśmy w stanie jej sprawdzić dokładnie.
Opcja płatności przez DotPay zgodnie z tabelą pobiera opłatę 2% od wartości transakcji.

Czas oczekiwania jak widać po statusie nie jest spowodowanym opóźnieniem naszego systemu czy obsługi a obciążenia sieci i długiego oczekiwania na potwierdzenia w blockchain.

Jesteśmy w stanie pomóc od ręki tylko wtedy gdy klient skontaktuje się bezpośrednio z nami i znaleźć wtedy powód opóźnienia.

Zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią, jeśli problem nadal występuje.


Pozdrawiamy! ;)

Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 1 października 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Mike123 » niedziela, 22 października 2017, 10:46

Zapewniono mnie, że transakcje przechodzą odrazu. Dzisiaj ta sama sytuacja, nie przechodzi. Zgłaszałem na chacie i zero odpowiedzi.

"Czas oczekiwania jak widać po statusie nie jest spowodowanym opóźnieniem naszego systemu czy obsługi a obciążenia sieci i długiego oczekiwania na potwierdzenia w blockchain." - Co to za bajka, jak widac, że bitcoiny nie są przesłane na adres....

Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Obrazek

Dodano po 3 minutach 10 sekundach:
ok jest

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 57
Rejestracja: 20 września 2016
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Bitcantor.com » poniedziałek, 23 października 2017, 15:54

Mike123 pisze: Zapewniono mnie, że transakcje przechodzą odrazu. Dzisiaj ta sama sytuacja, nie przechodzi. Zgłaszałem na chacie i zero odpowiedzi.

"Czas oczekiwania jak widać po statusie nie jest spowodowanym opóźnieniem naszego systemu czy obsługi a obciążenia sieci i długiego oczekiwania na potwierdzenia w blockchain." - Co to za bajka, jak widac, że bitcoiny nie są przesłane na adres....

Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Obrazek

Dodano po 3 minutach 10 sekundach:
ok jest

Witam @Mike123,

Informowany był Pan już wcześniej tzn. 5 października przy innej transakcji ( post powyżej ), że wszelkie zgłoszenia dotyczące transakcji zgłasza się na czacie, infolinii lub przez formularz zgłoszeniowy. Jak Pan piszę wyżej, zgłaszał Pan na czacie i "zero odpowiedzi".
Jeśli czat nie jest online, a offline oznacza to, że nie są w danym momencie obecni w tym miejscu konsultanci, jednak do szybkiej pomocy zawsze pozostaje infolinia i formularz zgłoszeniowy, ponieważ zgodnie z informacją na stronie, czat online nie funkcjonuje w weekendy.
Kontaktując się z Nami telefonicznie lub poprzez zgłoszenie, otrzymałby Pan odpowiedź natychmiast od Osoby upoważnionej do sprawdzenia Pana transakcji, a pisząc na forum z całą pewnością nikt tutaj nic Panu na temat transakcji nie powie. Proszę wysłać do Nas zgłoszenie poprzez zakładkę kontakt -> przycisk utwórz nowe zgłoszenie -> temat: wpłata.
W treści wiadomości proszę o podanie ID transakcji po której jesteśmy w stanie ją zweryfikować.

Nie została Panu przekazana bajka, tylko informacja z adresem do potwierdzenia transakcji w sieci blockchain, która wyraźnie informować miała o tym, że transakcja w naszym systemie zrealizowała się w ciągu 10 minut, a później była to kwestia oczekiwania na potwierdzenia.

Serdecznie Pozdrawiam

irr
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 6 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: irr » poniedziałek, 6 listopada 2017, 21:54

Witam!


Uuum, o co chodzi z tym że firma niby w Londynie, adres do korespondencji jest w Katowicach, a rachunek na który trzeba wpłacić kasę za kupno to jakiejś trzeciej firmy z Krakowa, z rachunkiem w Rybniku... O_o
Troszkę to nie wpływa dobrze na poziom zaufania klienta.

Ale na szczęście, kasa dotarła, zmienili na BTC, transakcja poszła o ok 12:30.. mamy teraz 21:55, a jeszcze zero potwierdzeń z sieci... a ja chciałbym dysponować swoim BTC które kupiłem dziś u Państwa, dzisiaj, a nie w następnym tygodniu.

2% prowizji, plus kurs taki jaki jest.. czyli prawie 5% na końcu wyszło.. i pół dnia kasy nie mogę dostać..chyba ktoś się pomylił przy ustawianiu tx fee, skoro po 9+ godzinach jeszcze nie zweryfikowano.

Nie tego oczekiwałem od kogoś kto siebie kantorem nazywa. Gdyby mi na czasie nie zależało, to bym sobie na giełdę poszedł i się targował. I pewnie bym załatwił w mniej niż 9 godzin.

Bardzo Zły Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 14377
Rejestracja: 16 kwietnia 2012
Reputacja: 2659
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Polska/Wwa/GW

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: rav3n_pl » poniedziałek, 6 listopada 2017, 23:06

Przecież można wydać nie potwierdzoną transakcję.
Jeżeli chcesz przesłać monety "dalej" (na giełdę czy do innego portfela) to po prostu TO ZRÓB z odpowiednio dużą opłatą.
Żaden automat nie jest w stanie dobrze określić opłaty w obecnej sytuacji, a i tak zwykle wychodzi ona 20+zł (które "ktoś" przecież musi zapłacić).
Piffko: PLC/BTC 1Rav3nkMayCijuhzcYemMiPYsvcaiwHni
BIP39 Mnemonic z talii kart
Bitcoin Core 0.26.1
Linki do YT, TT, LI i reszty

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 57
Rejestracja: 20 września 2016
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Bitcantor.com » sobota, 11 listopada 2017, 22:38

Witam Pana Serdecznie,

Firma zarejestrowana jest w Londynie, a adres siedziby to Katowice i to w Katowicach znajduje się miejsce w którym można się z Nami spotkać, porozmawiać, uzyskać pomoc w transakcji oraz uzyskać odpowiedzi na pytania.

Co do kwestii transakcji, nie uzyska Pan pomocy pisząc na forum.
Zapraszam Pana do naszego szeroko rozwiniętego supportu kontaktując się z Nami poprzez:
Infolinię
Czat online
Formularz zgłoszeniowy
Wiadomość e-mail

Tam znajdzie Pan Osoby, które mają możliwość sprawdzenia Pana transakcji oraz powodu dla którego tak długo się ona realizuje. Należy wtedy podać konsultantowi ID transakcji.

Informuję również, że żadne transakcje nie realizują się u Nas 9h, chyba że zleca Pan transakcję przelewem tradycyjnym, gdzie czas realizacji sesji eliksir uzależniony jest od banków, a nie od Nas. Do tego dochodzi jeszcze długość realizacji transakcji w sieci, a jeśli jest ona mocno przeciążona, to czas się nieco wydłuża.

Aby otrzymać środki w kilka minut, na przyszłość polecam korzystać z wpłaty ekspresowej DotPay.

Jeśli chodzi o prowizję, wynosi ona 0%, a jedyna pobierana prowizja jest wliczona w cenę kursu.
Korzystanie z operatorów może posiadać dodatkową prowizję, wszystko jednak znajduje się w tabeli.


Serdecznie Pozdrawiam

Wygadany
Posty: 611
Rejestracja: 6 lutego 2012
Reputacja: 102
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: McGravier » wtorek, 14 listopada 2017, 20:58

Wygląda na to, że używacie nieprawidłowego standardu QR dla Ethereum

Wasz format koduje ethereum:<adres>?amount=<ilość ETH>
A powinno być ethereum:<adres>?value=<ilość ETH>
(Źródło https://github.com/ethereum/EIPs/issues/67)

Wiele portfeli nie rozpoznaje sumy ETH żądanej w kodzie.

Warto też mieć na oku EIP681 - kiedy standard zostanie zatwierdzony będziecie mogli żądać konkretnej wartości gas oraz opłaty transakcyjnej (o ile zajdzie taka potrzeba)
https://github.com/ethereum/EIPs/pull/681

Weteran
Posty: 3643
Rejestracja: 8 listopada 2013
Reputacja: 869
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: bl4ck » środa, 15 listopada 2017, 14:44

@Bitcantor.com,

Witam

Sugerował bym udostępnienie płatności LTC ETH również w przypadku formy "Zapłać rachunki" czy jest to do zrobienia?

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 57
Rejestracja: 20 września 2016
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
5
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Bitcantor.com » czwartek, 16 listopada 2017, 14:44

Witam @bl4ck

Jak najbardziej, możliwość opłacania rachunków z pozostałych portfeli jest w trakcie realizacji i dodania takiej aktualizacji do naszego systemu. Już wkrótce płacić można będzie za wszystko nie tylko w BTC.


Pozdrawiam Serdecznie ;) ;)

Dodano po 2 minutach 26 sekundach:
McGravier pisze: Wygląda na to, że używacie nieprawidłowego standardu QR dla Ethereum

Wasz format koduje ethereum:<adres>?amount=<ilość ETH>
A powinno być ethereum:<adres>?value=<ilość ETH>
(Źródło https://github.com/ethereum/EIPs/issues/67)

Wiele portfeli nie rozpoznaje sumy ETH żądanej w kodzie.

Warto też mieć na oku EIP681 - kiedy standard zostanie zatwierdzony będziecie mogli żądać konkretnej wartości gas oraz opłaty transakcyjnej (o ile zajdzie taka potrzeba)
https://github.com/ethereum/EIPs/pull/681
Witam ;)

Pana sugestia została już zgłoszona do naszego działu IT, poprawka zostanie wprowadzona niebawem, a EIP681 będziemy również mieli na oku i przeanalizujemy możliwość jego zastosowania u nas w serwisie ;)

Wygadany
Posty: 611
Rejestracja: 6 lutego 2012
Reputacja: 102
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: McGravier » czwartek, 23 listopada 2017, 01:33

Witam ponownie - wygląda na to, że z kodem QR nadal są problemy - Aplikacja na komórkę WallEth nadal zgłasza błąd formatu.

Zapytałem o szczegóły dewelopera aplikacji - odpowiedział, że wartość eth zakodowana w kodzie musi być podana w postaci liczby całkowitej (należy używać najmniejszych jednostek obsługiwanych przez Ethereum - Wei)

Przykładowo, jeżeli w kodzie chcecie zakodować żądanie na 1.25ETH, to należy je przemnożyć przez 10^18 czyli 1250000000000000000
Wraz z wprowadzeniem standardu EIP681 będzie można używać zapisu ?value=1.25e18 ale nie jest on jeszcze obsługiwany przez istniejące portfele

Przypuszczam, że taki dziwny sposób zapisu jest wymuszony tym, że niektóre tokeny oparte o ETH mają inną (niestandardową) ilość miejsc po przecinku w związku z czym zawsze należy używać natywnych liczb (całkowitych) używanych przez Ethereum

Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: 19 lutego 2017
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Felipesku » czwartek, 23 listopada 2017, 11:48

Po bardzo niemiłych przeżyciach w pewnym innym kantorze jestem bardzo mile zaskoczony działaniem Bitcantor.com. Transakcje wypłat BTC do PLN przeszły błyskawicznie, a sposób wyświetlania informacja "w czasie rzeczywistym" o tym na jakim etapie znajduje się transakcja jest genialna moim zdaniem. Na pewno skorzystam ponownie. Kupiliście mnie, Brawo!

Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 18 marca 2014
Reputacja: 122
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: adamII » środa, 29 listopada 2017, 02:04

kurs LTC okolo 94$ a u was kupno po 340zl a sprzedaz po 280zl... pare dni temu jak kurs byl po ok 85$ to sprzedaz u was wynosila 290zl. Czym sa spowodowane takie roznice?

Początkujący
Posty: 64
Rejestracja: 8 lutego 2017
Reputacja: 12
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Buzz » sobota, 2 grudnia 2017, 15:20

OK - może taka polityka firmy, ale:

Zgadzam się na wymianę pomimo zmiany kursu, wszystko pięknie itd. gdy kurs leci w górę dostaję odpowiednio mniej LTC gdy kurs stoi dostaje tyle co przy zawieraniu transakcji, ale dlaczego dostaje tyle samo co przy zawieraniu transakcji w momencie gdy kurs leci 30 dolców w dół? Przecież to jest jawne walenie klienta na kasę - dlatego dziękuję za współpracę i życzę jak najmniej klientów.

Gdyby ktoś chciał obsłużyć mi obrót 200tys - 400tys. PLN miesięcznie na NORMALNYCH i uczciwych warunkach to zapraszam na prv.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 57
Rejestracja: 20 września 2016
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Bitcantor.com » wtorek, 5 grudnia 2017, 00:55

Dodano po 6 minutach 33 sekundach:
Felipesku pisze: Po bardzo niemiłych przeżyciach w pewnym innym kantorze jestem bardzo mile zaskoczony działaniem Bitcantor.com. Transakcje wypłat BTC do PLN przeszły błyskawicznie, a sposób wyświetlania informacja "w czasie rzeczywistym" o tym na jakim etapie znajduje się transakcja jest genialna moim zdaniem. Na pewno skorzystam ponownie. Kupiliście mnie, Brawo!

Witam :) :)

Bardzo dziękujemy Panu za pozostawienie miłej opinii na temat naszej platformy.
Jest Nam bardzo miło, że jest Pan zadowolony.
W razie jakichkolwiek pytań bądź sugestii zapraszamy do kontaktu.

Serdecznie Pozdrawiamy ;) ;)

Dodano po 3 minutach :
adamII pisze: kurs LTC okolo 94$ a u was kupno po 340zl a sprzedaz po 280zl... pare dni temu jak kurs byl po ok 85$ to sprzedaz u was wynosila 290zl. Czym sa spowodowane takie roznice?
Witam :)

Zachęcam w takiej sytuacji do odświeżenia przeglądarki, wyczyszczenia historii, usunięcia plików cookie oraz wyczyszczenia captcha.
Mogło to być spowodowane błędnym zaczytaniem przez Pana przeglądarkę, która zapamiętała błędne dane z racji na brak jej odświeżania.

Pozdrawiam Serdecznie ;) ;)

Dodano po 9 godzinach 5 minutach 1 sekundzie:
McGravier pisze: Witam ponownie - wygląda na to, że z kodem QR nadal są problemy - Aplikacja na komórkę WallEth nadal zgłasza błąd formatu.

Zapytałem o szczegóły dewelopera aplikacji - odpowiedział, że wartość eth zakodowana w kodzie musi być podana w postaci liczby całkowitej (należy używać najmniejszych jednostek obsługiwanych przez Ethereum - Wei)

Przykładowo, jeżeli w kodzie chcecie zakodować żądanie na 1.25ETH, to należy je przemnożyć przez 10^18 czyli 1250000000000000000
Wraz z wprowadzeniem standardu EIP681 będzie można używać zapisu ?value=1.25e18 ale nie jest on jeszcze obsługiwany przez istniejące portfele

Przypuszczam, że taki dziwny sposób zapisu jest wymuszony tym, że niektóre tokeny oparte o ETH mają inną (niestandardową) ilość miejsc po przecinku w związku z czym zawsze należy używać natywnych liczb (całkowitych) używanych przez Ethereum
Witam,

Nasz dział IT pracuje nad poprawą tej kwestii, wkrótce problem zostanie rozwiązany.

Serdecznie Pozdrawiam ;)

Dodano po 2 minutach 42 sekundach:
Buzz pisze: OK - może taka polityka firmy, ale:

Zgadzam się na wymianę pomimo zmiany kursu, wszystko pięknie itd. gdy kurs leci w górę dostaję odpowiednio mniej LTC gdy kurs stoi dostaje tyle co przy zawieraniu transakcji, ale dlaczego dostaje tyle samo co przy zawieraniu transakcji w momencie gdy kurs leci 30 dolców w dół? Przecież to jest jawne walenie klienta na kasę - dlatego dziękuję za współpracę i życzę jak najmniej klientów.

Gdyby ktoś chciał obsłużyć mi obrót 200tys - 400tys. PLN miesięcznie na NORMALNYCH i uczciwych warunkach to zapraszam na prv.
Witam,

Musiałby Pan przez nasz support wysłać ID transakcji aby móc sprawdzić dokładnie o co chodzi, nie jesteśmy w stanie inną drogą.
Być może wybrał Pan opcję realizacji bez względu na wahania kursu.

Pozdrawiam :)

Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 18 marca 2014
Reputacja: 122
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: adamII » wtorek, 5 grudnia 2017, 23:06

Dodano po 3 minutach :
adamII pisze: kurs LTC okolo 94$ a u was kupno po 340zl a sprzedaz po 280zl... pare dni temu jak kurs byl po ok 85$ to sprzedaz u was wynosila 290zl. Czym sa spowodowane takie roznice?
Witam :)

Zachęcam w takiej sytuacji do odświeżenia przeglądarki, wyczyszczenia historii, usunięcia plików cookie oraz wyczyszczenia captcha.
Mogło to być spowodowane błędnym zaczytaniem przez Pana przeglądarkę, która zapamiętała błędne dane z racji na brak jej odświeżania.

Pozdrawiam Serdecznie ;) ;)
nie nie, to trwalo pare godzin, odswiezalem itp, dopiero pozniej sie zorientowalem ze wspolpracujecie z bitbay a wtedy bitbay mial przerwe techniczna i zapewne to byl powod

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 57
Rejestracja: 20 września 2016
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Bitcantor.com » środa, 6 grudnia 2017, 23:28

adamII pisze:
Dodano po 3 minutach :
adamII pisze: kurs LTC okolo 94$ a u was kupno po 340zl a sprzedaz po 280zl... pare dni temu jak kurs byl po ok 85$ to sprzedaz u was wynosila 290zl. Czym sa spowodowane takie roznice?
Witam :)

Zachęcam w takiej sytuacji do odświeżenia przeglądarki, wyczyszczenia historii, usunięcia plików cookie oraz wyczyszczenia captcha.
Mogło to być spowodowane błędnym zaczytaniem przez Pana przeglądarkę, która zapamiętała błędne dane z racji na brak jej odświeżania.

Pozdrawiam Serdecznie ;) ;)
nie nie, to trwalo pare godzin, odswiezalem itp, dopiero pozniej sie zorientowalem ze wspolpracujecie z bitbay a wtedy bitbay mial przerwe techniczna i zapewne to byl powod

Witam Pana Ponownie,

Jeśli chodzi o ten moment, to owszem mógł to być powód błędnego zaczytania kursu, problem został naprawiony i nie powinien on mieć więcej miejsca.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, jeśli jakkolwiek okazałoby się, że był Pan przez ten moment pokrzywdzony choćby małą kwotą, zapraszamy do kontaktu przez naszą infolinię.


Dobrej nocy :)

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 11 grudnia 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: jolo » poniedziałek, 11 grudnia 2017, 22:54

Po jaką cholerę przy transakcji podajecie aktualny kurs co do 8 miejsca po przecinku i wysyłacie "pieczątkę" na maila, żeby ostatecznie sprzedać BTC po innej, lepszej dla waszej kieszeni stawce?

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 8 grudnia 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: nnDDop » poniedziałek, 11 grudnia 2017, 23:06

Ja osobiście mam mieszane uczucia. Zlecenie transakcji złożone 7 grudnia i tego dnia Bitcantor potwierdza mi wpłynięcie płatności. Do tej pory (11 grudnia) nie zostały wysłane BTC i transakcja jest na etapie "Oczekiwanie na wypłatę BTC". Oczywiście złożyłem zgłoszenie, po czym dostałem odpowiedź 8 grudnia, że moje zgłoszenie zostało przekazane do działu IT, który ma 48h na odpowiedź. Po 72h nie było nadal odzewu, więc napisałem raz jeszcze czy coś już wiadomo i na to zapytanie nie ma również odpowiedzi. Wg blockchain.info transakcja nigdy nie została zlecona.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 57
Rejestracja: 20 września 2016
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Bitcantor.com » wtorek, 12 grudnia 2017, 18:02

jolo pisze: Po jaką cholerę przy transakcji podajecie aktualny kurs co do 8 miejsca po przecinku i wysyłacie "pieczątkę" na maila, żeby ostatecznie sprzedać BTC po innej, lepszej dla waszej kieszeni stawce?

Witam Pana Serdecznie,

Absolutnie nie dzieje się to w sposób jaki Pan opisał, transakcje są realizowane po takim kursie jaki jest, chyba że zaznacza Pan opcję aby realizować transakcję bez względu na wahania kursu a metodą płatności jest przelew tradycyjny uzależniony od księgowań bankowych między którymi kurs się zmienił.
W celu rozwiania Pana wątpliwości proszę przez zakładkę kontakt wysłać do naszego supportu zgłoszenie z ID Pana transakcji.


Pozdrawiam Serdecznie ;)

Dodano po 4 minutach 42 sekundach:
nnDDop pisze: Ja osobiście mam mieszane uczucia. Zlecenie transakcji złożone 7 grudnia i tego dnia Bitcantor potwierdza mi wpłynięcie płatności. Do tej pory (11 grudnia) nie zostały wysłane BTC i transakcja jest na etapie "Oczekiwanie na wypłatę BTC". Oczywiście złożyłem zgłoszenie, po czym dostałem odpowiedź 8 grudnia, że moje zgłoszenie zostało przekazane do działu IT, który ma 48h na odpowiedź. Po 72h nie było nadal odzewu, więc napisałem raz jeszcze czy coś już wiadomo i na to zapytanie nie ma również odpowiedzi. Wg blockchain.info transakcja nigdy nie została zlecona.

Witam Serdecznie,

Jeżeli problem leżał po stronie sieci blockchain z racji na obciążenie sieci, lub inne kwestie techniczne, nie mieliśmy na nie wpływu. Z naszej strony wszystkie realizacje transakcji są robione o czasie i natychmiastowo, natomiast nie wszystko jest zależne od Nas. W takiej sytuacji proszę o kontakt telefoniczny z naszym supportem, będzie szybciej, przejrzyściej i prędzej uda Nam się rozwiać Pana wątpliwości.

Serdecznie Pozdrawiam ;) ;)

Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 8 września 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCantor.com - BTC/LTC/ETH Ekspresowe wpłaty / wypłaty / ATM / Poczta Polska

Postautor: Mobydic » wtorek, 12 grudnia 2017, 18:32

nnDDop pisze: Ja osobiście mam mieszane uczucia. Zlecenie transakcji złożone 7 grudnia i tego dnia Bitcantor potwierdza mi wpłynięcie płatności. Do tej pory (11 grudnia) nie zostały wysłane BTC i transakcja jest na etapie "Oczekiwanie na wypłatę BTC". Oczywiście złożyłem zgłoszenie, po czym dostałem odpowiedź 8 grudnia, że moje zgłoszenie zostało przekazane do działu IT, który ma 48h na odpowiedź. Po 72h nie było nadal odzewu, więc napisałem raz jeszcze czy coś już wiadomo i na to zapytanie nie ma również odpowiedzi. Wg blockchain.info transakcja nigdy nie została zlecona.
Jestem w podobnej sytuacji Jak ty, tylko w drugą stronę. Zlecenie sprzedaży BTC złożone 7 grudnia, bitcoiny zostały natychmiast wysłane na wskazany adres, a kantor cały czas czeka na "Otrzymano 1 potwierdzenie z sieci".
Na blockchain.info transakcja posiada już blisko 500 potwierdzeń, a pierwsze potwierdzenie nastąpiło 9 grudnia.
Oczywiście reklamacja złożona, ale do dzisiaj nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.
Do tej pory z tym kantorem miałem tylko pozytywne doświadczenia. Oby nie powtórzyła się sytuacja jak z kantorem c......s, którego upadek zaczął się od podobnych problemów.

Wróć do „Kantory”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość