Kupno DOGE za złotówki

Wygadany
Posty: 661
Rejestracja: 1 sierpnia 2017
Reputacja: 347
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kupno DOGE za złotówki

Postautor: Lais » wtorek, 1 sierpnia 2017, 18:07

Witam, jestem nowa i początkująca i chciałabym poeksperymentować z tym DOGE, bo tanie i opłaty też, dlatego też mam pytanie czy może ktoś ma na sprzedaż 1000 doge za złotówki, bo tych giełd to na razie nie rozgryzłam i tam przeważnie chcą wpłaty BTC, którego nie mam (pomijając już spore prowizje za BTC).
Oczywiście zbierałam doge w tzw kranie ale to męczące ;) i jeszcze minimum do wypłaty nie uzbierałam.

Jeśli niewłaściwy dział to przepraszam.

PS. Adres DOGE mam w swoim profilu, było tam napisane, że należy skrót waluty podać, ale jak daje skrót to adres się nie mieści, w każdym razie ten adres to DMbNM2vcd7G8EHk3W5zvgK5n2Cf5URhwmv

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 13128
Rejestracja: 7 września 2015
Reputacja: 11355
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Kupno DOGE za złotówki

Postautor: Wymazywanie » wtorek, 1 sierpnia 2017, 19:18

@Lais, Wyślę Ci za darmo te 1000 Doge na adres, tylko wyślę btc na jakąś giełdę.
d4d5 c4dxc4 Nc3Nc6 d5Ne5 e4Nf6 b3cxb3 Qxb3e6 Nge2Nd3+ Kd2Nxf2 Rg1N6g4 h3Nh2 Ng3exd5 exd5g6 Ba3Qg5+ Kc2 Bf5+ Kb2Qd2+ Qc2Qxc2#

Wygadany
Posty: 661
Rejestracja: 1 sierpnia 2017
Reputacja: 347
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Kupno DOGE za złotówki

Postautor: Lais » wtorek, 1 sierpnia 2017, 19:44

naprawdę to bardzo miłe, dzięki Łaskawco, aż jestem zdumiona ;)

A przy okazji, mam pytanie o eobota, a właściwe o te ich GH/s w chmurze. Nie żebym miała zamiar od razu kupować, parę doge mogę tam przesłać, bo można u nich też zbierać doge ale nie rozumiem, dlaczego te ich GH/s są takie wolne (widać na ich kalkulatorze) i chyba nie można ich porównywać do GH/s z realnego sprzętu.
Czy trick polega na tym, że oni 1GH/s dzielą na 365dni razy 5 lat kontraktu i dlatego produkcja na 1 dzień jest taka wolna?