@mudol, ale przecież odpalił jakbyś nie zauważył i rozwija się w bardzo szybkim tempie. Jeżeli na chwilę wrócisz z internetowych urojeń i pomówień, spojrzysz na fakty, to zauważysz o czym mówię.
1. Z roku na rok przybywa partnerów handlowych i to nie jakiś firmy krzaki, ale duże sieci handlowe których spis można sobie znaleźć na stronie.
2. Z roku na rok przybywa nowych klientów, rok temu było w Polsce ponad 200 tysięcy, Teraz jest już ponad 300 tys.
3. Klienci zarabiają realne pieniądze i w skali roku zbiera się całkiem spora suma.
4. Sieci handlowe widzą interes we współpracy z tak dużą grupą zakupową i dlatego chętnie podejmują współpracę.
To są fakty bezsporne i łatwe do sprawdzenia. Gdzie masz oszukiwanie?
Jeśli chodzi o plany, to każde działanie ma za zadanie powiększyć grupę klientów czyli dać społeczności coś co przekona ich do dołączenia. Rok temu zapowiadany był komunikator będący głównym kanałem komunikacyjnym świata sportu z kibicami. Od paru miesięcy mamy już działający Eyetime, a w nim kanały informacyjne, chat i wiele innych funkcjonalności.
Kolejnym działaniem jest systematyczne zastępowanie tradycyjnych bonów czy kart z doładowaniami, eVoucherami czyli elektronicznymi kuponami. Do zera spadły koszty dystrybucji i przyśpieszył się czas ich nabywania. Bezpośrednio z aplikacji można w ciągu kilkunastu sekund nabyć taki Voucher i zapłacić nim za zakupy, a zwrot części pieniędzy pieniędzy jest również natychmiastowy. To jest doskonały program lojalnościowy, ba zamiast zbierania punktów i zamieniania na dziwne i mało przydatne nagrody, otrzymujemy żywą gotówkę.
Kontynuacją tego działania jest wprowadzenie elektronicznego protfela i przyjmowanie kryptowalut. Rozszerzy to zarówno możliwości eVoucherów jak i zwiększy na nie popyt. Jak tylko będę znał dokładny termin wprowadznia, od razu przekażę tu na forum, podobnie jak będę dysponował jakimiś screenami portfela. Sam jestem ciekaw jak to rozwiążą.
Równolegle otwarta zostanie platforma handlowa umożliwiająca swobodny handlel pomiędzy krajami, po to też są i kryptowaluty. Na naszych oczach powstaje największy biznes handlowy jaki kiedykolwiek był w stanie ktoś wymyślić. Do końca 2030 roku jest zamiar pozyskania 1 miliarda klientów. Można udawać że to nie istnieje, tak samo jak wielu ludzi uważa że kryptowaluty nie istnieją i jest to jedno wielkie oszustwo.
Mnie zresztą nie obchodzi czy jakiś z idiota marketer wygaduje na spotkaniach głupoty i obiecuje gruszki na wierzbie, mnie obchodzi mój zysk jako klienta i zysk jako przedsięborcy. Obracam się w obszarze faktów i łatwo sprawdzalnych danych. Bo cashback to narzędzie i to jak je wykorzystujemy zależy tylko od nas. Wszystko obraca się tutaj wokół realnych zakupów, realnych coraz wyższych obrotów i realnych prowizji za nie.
Wszystkie zastrzeżenia wobec całego programu wysuwane były jedynie co do niejasności w rozliczeniach marketerów. To tak jakby na podstawie problemów jednej giełdy określać uczciwość wszystkich kryptowalut. No niby można, ale jaki jest sens?
Dodano po 17 minutach 47 sekundach:
[quote=aprojection post_id=554707 time=1549640796 user_id=22172]
Poczekamy - zobaczymy :>
[/quote]
Dlatego właśnie rozpocząłem ten wątek żebyś się mógł zaopatrzyć w chipsy i obserwować Naprawdę warto.