Strona 1 z 1

Support Bitcurex

: wtorek, 29 października 2013, 10:47
autor: gutek
Witam,

czy ktoś oprócz mnie miał problemy z supportem Bitcurex? Jak to rozwiązać?

Ponad tydzień temu wysłałem przelew zasilający swoje konto, ale pomyliłem tytuł przelewu. Kwota: 1 tyś. PLN
Od tamtego czasu środki nie pojawiły się ani na moim koncie bitcurex, ani nie otrzymałem zwrotu przelewu na moje konto bankowe.
Utworzyłem ticket w systemie supportowym Digital-Futures i nic.
Wielokrotnie próbuję się dodzwonić i nikt nie odbiera.

Wg. regulaminu:
26. W przypadku braku wymaganego tytułu przelewu przesłane środki pieniężne zostaną zwrócone na ryzyko Użytkownika na rachunek bankowy z którego konto zostało zasilone.
32. Wypłaty PLN realizowane są od Poniedziałku do Piątku co najmniej raz dziennie.

Czekam już ponad tydzień, a przelewu zwrotnego nie ma. Jest to jawne łamanie punktów 26. i 32. regulaminu ze strony Bitcurex.

Udało mi się zdobyć prywatny numer telefonu do właściciela Digital-Futures, pana Sebastiana Jerzego Woźniaka (numer niedostępny nigdzie na stronach bitrcurex ani DF).
Przez telefon zapewnił, że przypilnuje tego zgłoszenia. Na zapewnieniach się skończyło.

Co mam robić :?:
Jedyne wyjście jakie widzę to wysłać formalne wezwanie do zapłaty, a w przypadku braku reakcji przejście na drogę sądową.
Oczywiście chcę tego uniknąć, ale opieszałość Bitcurexa mnie do tego zmusza.


Poniżej załączam historię komunikacji z supportem bitcurex-a:
=====================
22.10.2013 16:03
Witam,

wysłałem wczoraj przelew z mBanku i wciąż nie widzę swojego zasilenia na koncie Bitcurex.com.
Być może dlatego, że pomyliłem pola podczas wypełniania formularza przelewu?
Wpisałem "BITCUREX.COM BITCOINS BIT-XXX" w pole "Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy" zamiast w "Tytuł przelewu".
W pole "tytuł przelewu" omyłkowo wpisałem "PRZELEW ŚRODKÓW".

Proszę o weryfikację i zasilenie mojego konta PLN w Bitcurex.com

Z góry dziękuję i pozdrawiam,

=======================
23.10.2013 10:37
Witam,

od dwóch dni oczekuję na realizację zgłoszenia:
[tu URL to ticketa]
Kiedy mogę spodziewać się jego realizacji lub zwrotu środków zgodnie z
regulaminem?

Z poważaniem,
========================
SUPPORT: 24.10.2013 16:48
Proszę o podanie jakiś danych przelewu, np.jak data, kwota. Najlepiej będzie przesłać potwierdzenie przelewu.

pozdrawiam,

=========================
24.2013 17:29
Witam,

data wysłania (również data zaksięgowania): 21.10.2013
kwota: 1000 PLN
Dodatkowo w załączniku przesyłam potwierdzenie dokonania przelewu.

Z poważaniem,
==========================
28.10.2013 11:43
Witam,

czy potrzebują Państwo jeszcze dodatkowych informacji żeby zamknąć to
zgłoszenie?

Czekam już ponad tydzień!

Z poważaniem,
===========================

Re: Support Bitcurex

: wtorek, 29 października 2013, 11:00
autor: servantes
Dzwoń do nich i pisz do nich. Nie rozumiem po co tutaj składasz skargę ? To tylko opóźni...

Re: Support Bitcurex

: wtorek, 29 października 2013, 12:03
autor: gutek
Nieprawdopodobne :mrgreen:
Godzinę od utworzenia tego wątku nagle ticket został rozwiązany.
Ticket, maile, telefony, ponad tydzień czekania i nic.
Utworzenie wątku na tym forum - godzinka czekania i sprawa zamknięta :)

servantes, znowu wrzucasz post przyprawiający człowieka myślącego o mdłości.
Przestań siać niezdrowy ferment, proszę.

Re: Support Bitcurex

: wtorek, 29 października 2013, 12:05
autor: TypowyFacet
Servantes powinien mieć taki podpis: "Masz problem z Bitcurex ? Dzwoń do nich i zmień giełdę "

Re: Support Bitcurex

: wtorek, 29 października 2013, 12:08
autor: servantes
gutek pisze:Nieprawdopodobne :mrgreen:
Godzinę od utworzenia tego wątku nagle ticket został rozwiązany.
Ticket, maile, telefony, ponad tydzień czekania i nic.
Utworzenie wątku na tym forum - godzinka czekania i sprawa zamknięta :)

servantes, znowu wrzucasz post przyprawiający człowieka myślącego o mdłości.
Przestań siać niezdrowy ferment, proszę.

No to super.

Re: Support Bitcurex

: czwartek, 14 listopada 2013, 16:32
autor: Traconis
servantes pisze:
gutek pisze:Nieprawdopodobne :mrgreen:
Godzinę od utworzenia tego wątku nagle ticket został rozwiązany.
Ticket, maile, telefony, ponad tydzień czekania i nic.
Utworzenie wątku na tym forum - godzinka czekania i sprawa zamknięta :)

servantes, znowu wrzucasz post przyprawiający człowieka myślącego o mdłości.
Przestań siać niezdrowy ferment, proszę.

No to super.
Servantes to mzoe zdzialasz cos w mojej sprawie ? :)
9 patoli wyslane rano godz 16:31 i nadal nie ma ich w serwisie :( - a zyski uciekaja :(
nawiasem mowiac - dlaczego nie wprowadza zasilania konta innymi metodami? przy takim wolumenie polcard czy inny operator zazadal by moze 0.5% prowizji na ktora ja przy takich kwotahc jestem w stanie spokojnei przystac - w koncu te kilka godzin handlu co wlasnie stracilem to jakeis 5-10% straty wiec co tam 0.5% czy nawet 1% :(

Re: Support Bitcurex

: czwartek, 14 listopada 2013, 19:56
autor: bl4ck
Polcard ma tylko płatności kartą i:
mBank – Transfer
MultiBank – Multitransfer
Inteligo – Płacę z Inteligo
PKO BP – Płacę z iPKO
Maestro
MileniumBank

Także bardzo słabo a co do prowizji nie wiem jakie są. Wiem jedno serwisy takie jak transferuj.pl, payu, płatnosci24, dotpay karzą sobie płacić średnio ~3%.

Re: Support Bitcurex

: czwartek, 14 listopada 2013, 22:11
autor: servantes
Bitcurex musi przestrzegać ustaleń AML

Re: Support Bitcurex

: poniedziałek, 9 grudnia 2013, 19:50
autor: jambor87
Witam, w piątek dokonałem przelewu na konto bitcurex.PLN. Niestety pomyliłem tytuł przelewu, obawiam się,że pieniądze trafią do innego użytkownika (17k)! Prosze o pomoc! Co mam zrobić? Wysłałem ticket,ale nie dostałem odpowiedzi!

Re: Support Bitcurex

: wtorek, 10 grudnia 2013, 09:53
autor: jambor87
No kurcze masakra. Wsparcie techniczne na bitcurex nie istnieje, telefonu nikt nie odbiera, cyrk...

Re: Support Bitcurex

: wtorek, 10 grudnia 2013, 10:11
autor: qertoip
jambor87 pisze:telefonu nikt nie odbiera, cyrk...
Telefoniczny support klientów giełdy kompletnie się nie skaluje. Trudno sobie wyobrazić większe marnotrastwo czasu administratorów niż paplanie przez telefon z użytkownikami. Get real. I nie, tu nie można zatrudnić 10 miłych studentek do obsługi klienta, bo obsługa sprowadza się do rozporządzania środkami giełdy. Wg mnie za duże ryzyko.

To tak całkowicie na marginesie, bez związku z faktycznie powolnym supportem mailowym.