Support Bitcurex
1. Pomówienia i groźby zakazane !!!
- Początkujący
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 października 2013
- Reputacja: 0
Support Bitcurex
Postautor: gutek » wtorek, 29 października 2013, 10:47
czy ktoś oprócz mnie miał problemy z supportem Bitcurex? Jak to rozwiązać?
Ponad tydzień temu wysłałem przelew zasilający swoje konto, ale pomyliłem tytuł przelewu. Kwota: 1 tyś. PLN
Od tamtego czasu środki nie pojawiły się ani na moim koncie bitcurex, ani nie otrzymałem zwrotu przelewu na moje konto bankowe.
Utworzyłem ticket w systemie supportowym Digital-Futures i nic.
Wielokrotnie próbuję się dodzwonić i nikt nie odbiera.
Wg. regulaminu:
26. W przypadku braku wymaganego tytułu przelewu przesłane środki pieniężne zostaną zwrócone na ryzyko Użytkownika na rachunek bankowy z którego konto zostało zasilone.
32. Wypłaty PLN realizowane są od Poniedziałku do Piątku co najmniej raz dziennie.
Czekam już ponad tydzień, a przelewu zwrotnego nie ma. Jest to jawne łamanie punktów 26. i 32. regulaminu ze strony Bitcurex.
Udało mi się zdobyć prywatny numer telefonu do właściciela Digital-Futures, pana Sebastiana Jerzego Woźniaka (numer niedostępny nigdzie na stronach bitrcurex ani DF).
Przez telefon zapewnił, że przypilnuje tego zgłoszenia. Na zapewnieniach się skończyło.
Co mam robić
Jedyne wyjście jakie widzę to wysłać formalne wezwanie do zapłaty, a w przypadku braku reakcji przejście na drogę sądową.
Oczywiście chcę tego uniknąć, ale opieszałość Bitcurexa mnie do tego zmusza.
Poniżej załączam historię komunikacji z supportem bitcurex-a:
=====================
22.10.2013 16:03
Witam,
wysłałem wczoraj przelew z mBanku i wciąż nie widzę swojego zasilenia na koncie Bitcurex.com.
Być może dlatego, że pomyliłem pola podczas wypełniania formularza przelewu?
Wpisałem "BITCUREX.COM BITCOINS BIT-XXX" w pole "Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy" zamiast w "Tytuł przelewu".
W pole "tytuł przelewu" omyłkowo wpisałem "PRZELEW ŚRODKÓW".
Proszę o weryfikację i zasilenie mojego konta PLN w Bitcurex.com
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
=======================
23.10.2013 10:37
Witam,
od dwóch dni oczekuję na realizację zgłoszenia:
[tu URL to ticketa]
Kiedy mogę spodziewać się jego realizacji lub zwrotu środków zgodnie z
regulaminem?
Z poważaniem,
========================
SUPPORT: 24.10.2013 16:48
Proszę o podanie jakiś danych przelewu, np.jak data, kwota. Najlepiej będzie przesłać potwierdzenie przelewu.
pozdrawiam,
=========================
24.2013 17:29
Witam,
data wysłania (również data zaksięgowania): 21.10.2013
kwota: 1000 PLN
Dodatkowo w załączniku przesyłam potwierdzenie dokonania przelewu.
Z poważaniem,
==========================
28.10.2013 11:43
Witam,
czy potrzebują Państwo jeszcze dodatkowych informacji żeby zamknąć to
zgłoszenie?
Czekam już ponad tydzień!
Z poważaniem,
===========================
gutek
- Czarna Owca
- Posty: 1295
- Rejestracja: 19 kwietnia 2013
- Reputacja: 0
Re: Support Bitcurex
Postautor: servantes » wtorek, 29 października 2013, 11:00
servantes
- Początkujący
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 października 2013
- Reputacja: 0
Re: Support Bitcurex
Postautor: gutek » wtorek, 29 października 2013, 12:03
Godzinę od utworzenia tego wątku nagle ticket został rozwiązany.
Ticket, maile, telefony, ponad tydzień czekania i nic.
Utworzenie wątku na tym forum - godzinka czekania i sprawa zamknięta
servantes, znowu wrzucasz post przyprawiający człowieka myślącego o mdłości.
Przestań siać niezdrowy ferment, proszę.
gutek
- Wygadany
- Posty: 615
- Rejestracja: 17 kwietnia 2013
- Reputacja: 135
Re: Support Bitcurex
Postautor: TypowyFacet » wtorek, 29 października 2013, 12:05
TypowyFacet
- Czarna Owca
- Posty: 1295
- Rejestracja: 19 kwietnia 2013
- Reputacja: 0
Re: Support Bitcurex
Postautor: servantes » wtorek, 29 października 2013, 12:08
gutek pisze:Nieprawdopodobne
Godzinę od utworzenia tego wątku nagle ticket został rozwiązany.
Ticket, maile, telefony, ponad tydzień czekania i nic.
Utworzenie wątku na tym forum - godzinka czekania i sprawa zamknięta
servantes, znowu wrzucasz post przyprawiający człowieka myślącego o mdłości.
Przestań siać niezdrowy ferment, proszę.
No to super.
servantes
- Rozmowny
- Posty: 143
- Rejestracja: 13 maja 2013
- Reputacja: 0
Re: Support Bitcurex
Postautor: Traconis » czwartek, 14 listopada 2013, 16:32
Servantes to mzoe zdzialasz cos w mojej sprawie ?servantes pisze:gutek pisze:Nieprawdopodobne
Godzinę od utworzenia tego wątku nagle ticket został rozwiązany.
Ticket, maile, telefony, ponad tydzień czekania i nic.
Utworzenie wątku na tym forum - godzinka czekania i sprawa zamknięta
servantes, znowu wrzucasz post przyprawiający człowieka myślącego o mdłości.
Przestań siać niezdrowy ferment, proszę.
No to super.
9 patoli wyslane rano godz 16:31 i nadal nie ma ich w serwisie - a zyski uciekaja
nawiasem mowiac - dlaczego nie wprowadza zasilania konta innymi metodami? przy takim wolumenie polcard czy inny operator zazadal by moze 0.5% prowizji na ktora ja przy takich kwotahc jestem w stanie spokojnei przystac - w koncu te kilka godzin handlu co wlasnie stracilem to jakeis 5-10% straty wiec co tam 0.5% czy nawet 1%
Traconis
- Weteran
- Posty: 3643
- Rejestracja: 8 listopada 2013
- Reputacja: 869
Re: Support Bitcurex
Postautor: bl4ck » czwartek, 14 listopada 2013, 19:56
mBank – Transfer
MultiBank – Multitransfer
Inteligo – Płacę z Inteligo
PKO BP – Płacę z iPKO
Maestro
MileniumBank
Także bardzo słabo a co do prowizji nie wiem jakie są. Wiem jedno serwisy takie jak transferuj.pl, payu, płatnosci24, dotpay karzą sobie płacić średnio ~3%.
bl4ck
- Czarna Owca
- Posty: 1295
- Rejestracja: 19 kwietnia 2013
- Reputacja: 0
Re: Support Bitcurex
Postautor: servantes » czwartek, 14 listopada 2013, 22:11
servantes
- Początkujący
- Posty: 10
- Rejestracja: 4 grudnia 2013
- Reputacja: 0
Re: Support Bitcurex
Postautor: jambor87 » poniedziałek, 9 grudnia 2013, 19:50
jambor87
- Początkujący
- Posty: 10
- Rejestracja: 4 grudnia 2013
- Reputacja: 0
Re: Support Bitcurex
Postautor: jambor87 » wtorek, 10 grudnia 2013, 09:53
jambor87
- Weteran
- Posty: 1488
- Rejestracja: 15 czerwca 2011
- Reputacja: 1215
Re: Support Bitcurex
Postautor: qertoip » wtorek, 10 grudnia 2013, 10:11
Telefoniczny support klientów giełdy kompletnie się nie skaluje. Trudno sobie wyobrazić większe marnotrastwo czasu administratorów niż paplanie przez telefon z użytkownikami. Get real. I nie, tu nie można zatrudnić 10 miłych studentek do obsługi klienta, bo obsługa sprowadza się do rozporządzania środkami giełdy. Wg mnie za duże ryzyko.jambor87 pisze:telefonu nikt nie odbiera, cyrk...
To tak całkowicie na marginesie, bez związku z faktycznie powolnym supportem mailowym.
qertoip
Wróć do „Księga skarg i zażaleń”
- Bitcoin
- Bezpieczeństwo
- Giełdy i serwisy - zagrożenia
- Anonimowość i bezpieczeństwo w sieci
- Piramidy i scamy
- Bitcoin
- Rozwój projektu
- Twój wkład w rozwój projektu
- Przedszkole
- Pomoc techniczna
- Generowanie monet
- Pomoc
- Ogólnie o miningu
- Mining pools
- Kopacze (miners)
- Sprzęt (hardware) do miningu
- Bitcoin w mediach
- Projekty związane z Bitcoin
- Imprezy, spotkania, konferencje
- Kwestie prawne
- Ciekawostki
- Organizacje charytatywne, zbiórki, dotacje
- Programowanie i wdrożenia
- Ankiety
- Portfele bitcoin
- Dla zaawansowanych - nowi tylko czytają
- Ekonomia
- Rozważania ekonomiczne
- Ankiety ekonomiczne
- Analiza techniczna
- Tutaj zapłacisz bitcoinami
- Polska
- Świat
- Tablica ogłoszeń
- Towary
- Sprzedam
- Kupię
- Zamienię
- Udziały
- Usługi
- Wymiana walut
- Komentarze
- Nagrody
- Wymiana Face-to-Face
- Dolnośląskie
- Kujawsko-pomorskie
- Lubelskie
- Lubuskie
- Łódzkie
- Małopolskie
- Mazowieckie
- Opolskie
- Podkarpackie
- Podlaskie
- Pomorskie
- Śląskie
- Świętokrzyskie
- Warmińsko-mazurskie
- Wielkopolskie
- Zachodniopomorskie
- Cała Polska
- Szukam/dam pracę
- Boty i strategie
- Giełdy, kantory, bitomaty
- Kantory
- Bitomaty
- Inwestycje
- Metale szlachetne
- ICO
- Forki i Alternatywne kryptowaluty
- LiteCoin
- Ekonomia
- Mining
- Ustawienia i konfiguracje
- Linki
- Dogecoin
- Ekonomia
- Mining
- NameCoin
- Ekonomia
- Mining
- Pozostałe
- Scrypt
- SHA256
- Dash
- Ethereum
- ETC
- Lisk
- Bitcoin Cash
- Kopanie kryptowalut
- Kopanie GPU
- Kopanie CPU
- Kopanie ASIC/FPGA
- Kopalnie kryptowalut
- IOTA
- NEO
- Chia
- SCAMY
- Inne
- Linki
- Faucety, kraniki, gry
- Księga skarg i zażaleń
- AMA
- Strona i forum
- Administrator mówi
- Opinie, propozycje, uwagi
- Propozycje banów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
- Strefa czasowa UTC+01:00
- Na górę
- Zmień szerokość ekranu
- Usuń ciasteczka witryny
O Polskim Forum Bitcoin
Polskie Forum Bitcoin skupia miłośników Bitcoina w Polsce. Tu możesz zadać pytania odnośnie Bitoina lub podyskutować na ciekawe tematy.
Polecamy
Treści na tym forum mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, a posty są wyrazem osobistych poglądów ich autorów. Treśći na forum ani w całości ani w części nie stanowią "rekomendacji" w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz.U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).