czy ktoś oprócz mnie miał problemy z supportem Bitcurex? Jak to rozwiązać?
Ponad tydzień temu wysłałem przelew zasilający swoje konto, ale pomyliłem tytuł przelewu. Kwota: 1 tyś. PLN
Od tamtego czasu środki nie pojawiły się ani na moim koncie bitcurex, ani nie otrzymałem zwrotu przelewu na moje konto bankowe.
Utworzyłem ticket w systemie supportowym Digital-Futures i nic.
Wielokrotnie próbuję się dodzwonić i nikt nie odbiera.
Wg. regulaminu:
26. W przypadku braku wymaganego tytułu przelewu przesłane środki pieniężne zostaną zwrócone na ryzyko Użytkownika na rachunek bankowy z którego konto zostało zasilone.
32. Wypłaty PLN realizowane są od Poniedziałku do Piątku co najmniej raz dziennie.
Czekam już ponad tydzień, a przelewu zwrotnego nie ma. Jest to jawne łamanie punktów 26. i 32. regulaminu ze strony Bitcurex.
Udało mi się zdobyć prywatny numer telefonu do właściciela Digital-Futures, pana Sebastiana Jerzego Woźniaka (numer niedostępny nigdzie na stronach bitrcurex ani DF).
Przez telefon zapewnił, że przypilnuje tego zgłoszenia. Na zapewnieniach się skończyło.
Co mam robić

Jedyne wyjście jakie widzę to wysłać formalne wezwanie do zapłaty, a w przypadku braku reakcji przejście na drogę sądową.
Oczywiście chcę tego uniknąć, ale opieszałość Bitcurexa mnie do tego zmusza.
Poniżej załączam historię komunikacji z supportem bitcurex-a:
=====================
22.10.2013 16:03
Witam,
wysłałem wczoraj przelew z mBanku i wciąż nie widzę swojego zasilenia na koncie Bitcurex.com.
Być może dlatego, że pomyliłem pola podczas wypełniania formularza przelewu?
Wpisałem "BITCUREX.COM BITCOINS BIT-XXX" w pole "Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy" zamiast w "Tytuł przelewu".
W pole "tytuł przelewu" omyłkowo wpisałem "PRZELEW ŚRODKÓW".
Proszę o weryfikację i zasilenie mojego konta PLN w Bitcurex.com
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
=======================
23.10.2013 10:37
Witam,
od dwóch dni oczekuję na realizację zgłoszenia:
[tu URL to ticketa]
Kiedy mogę spodziewać się jego realizacji lub zwrotu środków zgodnie z
regulaminem?
Z poważaniem,
========================
SUPPORT: 24.10.2013 16:48
Proszę o podanie jakiś danych przelewu, np.jak data, kwota. Najlepiej będzie przesłać potwierdzenie przelewu.
pozdrawiam,
=========================
24.2013 17:29
Witam,
data wysłania (również data zaksięgowania): 21.10.2013
kwota: 1000 PLN
Dodatkowo w załączniku przesyłam potwierdzenie dokonania przelewu.
Z poważaniem,
==========================
28.10.2013 11:43
Witam,
czy potrzebują Państwo jeszcze dodatkowych informacji żeby zamknąć to
zgłoszenie?
Czekam już ponad tydzień!
Z poważaniem,
===========================