Witaj! Z góry przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi.anthilles pisze: ↑ czwartek, 11 czerwca 2020, 11:48Cześć,
1. Czy podczas płatności w sklepie w PL dochodzi do przewalutowania? Stan karty w aplikacji pokazuje euro - i jeśli tak to czy jest jakaś prowizja podczas przewalutowania/po jakim kursie?
2. Czy mogę z poziomu aplikacji sprzedać MCO i zasilić kartę?
3. Czy istnieje możliwość dołożenia MCO do aktualnie stakowanych? Zwiększenia istniejącego stake?
Dzięki za odpowiedź
1. Tak, karty dla użytkowników z Polski wydawane są w EUR. Przewalutowanie odbywa się po kursie międzybankowym (a więc najlepszym dostępnym w danym momencie).
2. Tak, zdecydowanie. W tym celu należy zamienić MCO na EUR w portfelu Fiat Wallet, a następnie z portfela Fiat Wallet zasilić saldo karty MCO Visa.
3. Tak, zdecydowanie. Wiąże się to jednak ze zresetowaniem licznika zamrożenia do 180 dni.