Zgodnie wcześniejszą konwersacją przez prywatną wiadomość na forum, przekazaliśmy Twoją sprawę do Supportu we Wrześniu 2020 r.wizardking76 pisze: ↑ piątek, 22 stycznia 2021, 19:17niestety przez pół roku czasu nie potrafiliście wykazać dlaczego znika mi 1,9% przy zakupie w PLN mimo że na stronie jest Interbank Exchange Rates Monthly Limit (0.5% thereafter) do 2000 USD tylko tu ściemniano że będzie to wyjaśnione a na stronie crypto.com nadal ten zapis jest... traktuję to jako oszustwo długoterminowe.
Ze względów bezpieczeństwa nie posiadamy dostępu do systemu z danymi użytkowników. Wszelkie zapytania, które wymagają bezpośredniego wglądu w konto zalecamy kierować bezpośrednio do Supportu.
Tak jak wspomnieliśmy w ostatniej odpowiedzi na prywatną wiadomość:
Witaj,
przekazaliśmy prośbę do pracowników z działu Supportu o ponowne przyjrzenie się Twojej sprawie oraz dogłębne zbadanie historii transakcji na koncie. Ze względów bezpieczeństwa nie mamy wglądu w system. Pracownicy Supportu odezwą się we wcześniej utworzonej konwersacji w aplikacji/e-mail.
Jeszcze tego samego dnia, w którym otrzymaliśmy od Ciebie Twój referral code, otrzymaliśmy potwierdzenie od Supportu, że w ramach utworzonej konwersacji przekazane zostały wyjaśnienia i Twoja sprawa jest dalej analizowana. Jeżeli było inaczej, to serdecznie przepraszamy. Jako zespół Community nie mamy wglądu w system Supportu, a więc nie mamy jak śledzić przebiegu takich spraw bez informacji od użytkowników - kwestia prywatności danych i bezpieczeństwa.
Wszystkie transakcje kartą wykonywane w obrębie przydzielonego miesięcznego limitu (zależnego od karty) rozliczane są po kursie międzybankowym. Stosowanie przez nas najlepszego kursu potwierdziło już wielu użytkowników, m.in na naszej oficjalnej grupie na Telegramie: @Cryptocom_PL.
W razie jakichkolwiek problemów z poprawnym rozliczaniem transakcji zalecamy ponowny kontakt z Supportem na czacie w aplikacji lub za pośrednictwem e-mail: contact@crypto.com