API Bitcoin

Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 15 sierpnia 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

API Bitcoin

Postautor: develop » wtorek, 15 sierpnia 2017, 13:36

Witam
Jestem dość nowy w temacie choć bitcoinami operowałem od dawna, teraz powracam po długiej przerwie

Chciałbym rozpropagować walutę bitcoin masowo wśród różnych moich projektów które zrobiłem i robię nadal

Głównie potrzebuję jakiegoś systemu który umożliwiałby mi:
- Przyjęcie płatności i jego zaksięgowanie
- Wysłanie przelewu z księgowaniem
Czyli nic skomplikowanego prosty system przelewów
Najlepiej byłoby gdyby ten system działał po stronie php
Chcę go wdrożyć dla mikropłatności na portalach
Chętnie bym teraz operował już na obu walutach bitcoin i ethernium ale na chwile obecną nawet sam bitcoin mi wystarczy

Proszę o dwie rzeczy
- Na chwilę obecną potrzebowałbym nawet gotowca
- Potem chętnie sam bym spróbował napisać taki system

Dzięki z góry

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

API Bitcoin

Postautor: pm7 » wtorek, 15 sierpnia 2017, 16:46

develop pisze: Chcę go wdrożyć dla mikropłatności na portalach
Bitcoin nie nadaje się do mikropłatności (koszt jednego przelewu rzędu 5zł).
develop pisze: Najlepiej byłoby gdyby ten system działał po stronie php
API może być wywoływane z PHP, ale generalnie potrzebujesz serwer na którym uruchomisz portfel bezpośrednio.

Może to pomoże? https://gear.mycelium.com/

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 3439
Rejestracja: 4 sierpnia 2011
Reputacja: 479
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Napiwki: 1AqwNEzAp5GE46jebmZYqvq3tXt19iChJN

API Bitcoin

Postautor: powered » wtorek, 15 sierpnia 2017, 19:10

@develop, Jak byś pytał o API do grania na giełdach, to nie byłoby żadnego problemu ;)

Weteran
Posty: 3966
Rejestracja: 15 lutego 2014
Reputacja: 428
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

API Bitcoin

Postautor: Chancellor » wtorek, 15 sierpnia 2017, 20:40