Wskazówki, jak reprezentować bitcoin w mediach!
: poniedziałek, 25 stycznia 2021, 14:57
chociaż społeczność bitcoinów wykonuje niesamowite prace promując bitcoin w mediach, chciałem tylko zwrócić uwagę na kilka rzeczy, aby lepiej pozycjonować bicoin wśród nowych użytkowników.
Przede wszystkim pamiętaj, że nic, co powiesz lub zrobisz podczas rozmowy kwalifikacyjnej, nie zmieni opinii sceptyka. więc nie przejmuj się i skup się raczej na widowni, która będzie oglądać program.
zapytany o bitcoin, myślę, że lepiej odpowiedzieć w większości laików, tak jakby twoją docelową publicznością był 10-letni dzieciak, ponieważ to oni będą przenosić to dziedzictwo do przodu, a nie gospodarz telewizyjny zadający pytanie.
przed udzieleniem odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie zapytaj ich, czy są „za” czy „przeciw” bitcoinowi, a kiedy powiedzą, że są „przeciw”, zapytaj ich, czy wiedzą wystarczająco dużo o bitcoinie, aby dojść do takiego wniosku. w ten sposób od samego początku będą kopać własne doły i nigdy nie odzyskają zdrowia. https://tweakbox.mobi/
podczas wywiadów radziłbym nie używać terminów technicznych, takich jak haszowanie, wydobywanie, blockchain i tak dalej. nie zrobią one nic poza zrażeniem potencjalnych użytkowników bitcoinów. użytkownicy nie muszą wiedzieć tego wszystkiego, podobnie jak niewielu wie (łącznie ze mną), jak całkowicie działa system monetarny. muszą tylko zrozumieć, że mogą kupować rzeczy lub wysyłać pieniądze za pomocą bitcoinów szybko i po niskich kosztach niż karty kredytowe.
do naprawdę sceptycznego i głupiego ankietera, zawsze staraj się odpowiedzieć na pytanie pytaniem. na przykład jeśli zapytają „jak wyłączysz bitcoin”, zapytają „jak zamknąć internet”, a jeśli zapytają „ale ludzie mogą używać bitcoinów do kupowania narkotyków”, to powiedz „ale ludzie używają gotówki do kupowania narkotyków , więc czy powinniśmy zamknąć gotówkę? ”.. pamiętaj, że odpowiadanie na te głupie pytania nie pomoże. a audytorium zawsze lubi kontrpytania.
dodaj więcej do listy, aby przedstawiciele bitcoinów mogli zastosować te, które wydają się odpowiednie.
Przede wszystkim pamiętaj, że nic, co powiesz lub zrobisz podczas rozmowy kwalifikacyjnej, nie zmieni opinii sceptyka. więc nie przejmuj się i skup się raczej na widowni, która będzie oglądać program.
zapytany o bitcoin, myślę, że lepiej odpowiedzieć w większości laików, tak jakby twoją docelową publicznością był 10-letni dzieciak, ponieważ to oni będą przenosić to dziedzictwo do przodu, a nie gospodarz telewizyjny zadający pytanie.
przed udzieleniem odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie zapytaj ich, czy są „za” czy „przeciw” bitcoinowi, a kiedy powiedzą, że są „przeciw”, zapytaj ich, czy wiedzą wystarczająco dużo o bitcoinie, aby dojść do takiego wniosku. w ten sposób od samego początku będą kopać własne doły i nigdy nie odzyskają zdrowia. https://tweakbox.mobi/
podczas wywiadów radziłbym nie używać terminów technicznych, takich jak haszowanie, wydobywanie, blockchain i tak dalej. nie zrobią one nic poza zrażeniem potencjalnych użytkowników bitcoinów. użytkownicy nie muszą wiedzieć tego wszystkiego, podobnie jak niewielu wie (łącznie ze mną), jak całkowicie działa system monetarny. muszą tylko zrozumieć, że mogą kupować rzeczy lub wysyłać pieniądze za pomocą bitcoinów szybko i po niskich kosztach niż karty kredytowe.
do naprawdę sceptycznego i głupiego ankietera, zawsze staraj się odpowiedzieć na pytanie pytaniem. na przykład jeśli zapytają „jak wyłączysz bitcoin”, zapytają „jak zamknąć internet”, a jeśli zapytają „ale ludzie mogą używać bitcoinów do kupowania narkotyków”, to powiedz „ale ludzie używają gotówki do kupowania narkotyków , więc czy powinniśmy zamknąć gotówkę? ”.. pamiętaj, że odpowiadanie na te głupie pytania nie pomoże. a audytorium zawsze lubi kontrpytania.
dodaj więcej do listy, aby przedstawiciele bitcoinów mogli zastosować te, które wydają się odpowiednie.