Pytanie od świeżaka - zakup i przesłanie BTC

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 19 sierpnia 2022
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytanie od świeżaka - zakup i przesłanie BTC

Postautor: Bartusiek1992 » piątek, 19 sierpnia 2022, 15:34

Witam,
Z góry uprzedzę, że jestem zielony w temacie krypto. W jaki sposób najłatwiej kupić i przesłać komuś na portfel BTC lub inne krypto? Z jakiej giełdy korzystać? Jakieś podpowiedzi macie? Z góry dodam, że chodzi o znacznie wiekszą transakcję niż 1000 eur.m, więc znaczenie maja tez limity na platformach.
Z góry dzięki!

Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 25 kwietnia 2016
Reputacja: 667
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Pytanie od świeżaka - zakup i przesłanie BTC

Postautor: ikswodnal » piątek, 19 sierpnia 2022, 17:43

Bartusiek1992 pisze: piątek, 19 sierpnia 2022, 15:34 że chodzi o znacznie wiekszą transakcję niż 1000 eur.m, więc znaczenie maja tez limity na platformach.
Bez pełnej weryfikacji na giełdzie/kantorze się nie obejdzie :-(

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 812
Rejestracja: 17 października 2018
Reputacja: 935
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: 대한민국

Pytanie od świeżaka - zakup i przesłanie BTC

Postautor: Kutalisk » piątek, 19 sierpnia 2022, 18:19

Bartusiek1992 pisze: piątek, 19 sierpnia 2022, 15:34 W jaki sposób najłatwiej kupić i przesłać komuś na portfel BTC lub inne krypto? Z jakiej giełdy korzystać? Jakieś podpowiedzi macie? Z góry dodam, że chodzi o znacznie wiekszą transakcję niż 1000 eur.m, więc znaczenie maja tez limity na platformach.
Mam nadzieję, że nie chodzi o opłatę za jakiś szantażyk lub wpłatę na "platformę handlu kryptowalutami BLOKCZEJN" Była już historia "żółtka", który zadawał podobne pytania, a padł ofiarą oszusta.

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 593
Rejestracja: 8 lutego 2020
Reputacja: 1114
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: 7-bit secp256k1

Pytanie od świeżaka - zakup i przesłanie BTC