Weryfikacja na Binance jednak obowiązkowa???

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 24 marca 2019
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Weryfikacja na Binance jednak obowiązkowa???

Postautor: 100mlnSatoshi » niedziela, 24 marca 2019, 12:13

Cześć!
Jestem nowicjuszem w świecie kryptowalut. Potrzebuję porady. Mianowicie : założyłem sobie konto na Binance, przelałem na nie odrobinę bitcoinów z mojego prywatnego portfela( mała suma, bo dopiero się uczę). Za część tych bitcoinów kupiłem na Binance ethereum. No i chciałem to ethereum przelać z powrotem na prywatny portfel. I wtedy Binance mi odmówił, wyświetlając komunikat, że rzekomo na moim koncie wykryto podejrzaną aktywność, i że nie pozwoli mi nic wypłacić dopóki nie zweryfikuję konta. Ale ja nie zamierzam weryfikować konta, bo powszechnie wiadomo, że na Binance do 2 BTC nie trzeba weryfikować konta, a ja mam znacznie mniej niż 2 BTC. Nie zamierzam wysyłać mnóstwa swoich danych osobowych.
Nie rozumiem zupełnie cóż to za podejrzana aktywność? Jedyne co robiłem to to, co opisałem. Wydarzyło się to jakiś tydzień temu. Przez ten tydzień czekałem, bo myślałem, ze może jakaś afera jest i Binance zablokował nie tylko mi, ale w końcu odblokuje. Ale dalej jest tak samo.
Co ja mam zrobić?
Czuję się nieco oszukany i rozczarowany.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 4611
Rejestracja: 14 kwietnia 2016
Reputacja: 2682
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Weryfikacja na Binance jednak obowiązkowa???

Postautor: mecenas » niedziela, 24 marca 2019, 15:28

Skąd miałeś BTC?
Może były to jakieś "zabrudzone" sztuki?
:arrow: Zdecentralizowane kontrakty: https://bchbull.com
:arrow: Bitcoin Is Cash: https://read.cash/@Pantera

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 24 marca 2019
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Weryfikacja na Binance jednak obowiązkowa???

Postautor: 100mlnSatoshi » niedziela, 24 marca 2019, 18:46