Zauważyliśmy już na innym forum Twoje negatywne nastawienie (niestety nie wiemy skąd się ono bierze) oraz innego użytkownika. Odpisaliśmy na większość zarzutów tam prezentowany. Jak można zobaczyć w naszej odpowiedzi (link poniżej) jeden z użytkowników ma wątpliwą reputację, zarówno na samym forum (ilość minusów) jak i na naszym czacie, na którym dostał bana za niezwykle agresywny i wulgarny ton wypowiedzi.
Nie będziemy tutaj przedstawiać całej sytuacji. Zapraszamy po prostu wszystkich zainteresowanych do wątku na innym forum: https://forum.polmine.pl/index.php?topic=5799.0
Widocznie nie czytałeś tego wątku zbyt dokładnie. Nie ma w naszym serwisie dwóch identycznych nicków. Dodatkwo to nasz serwis zareagował na zbieżne dane użytkowników i pragnął wyjaśnić całą sytuację. O jakim zysku piszesz? Prosimy o czytanie ze zrozumieniem.- sprawa dwóch 'identycznych' nicków, z tymi samymi danymi? czy ja dobrze czytam? i konta działające kilka tygodni? czy oprócz zysku, firma kierowała się jakimiś innymi przesłankami zezwalając na taki stan rzeczy? (jak to ma się do bezpieczeństwa, które podnosicie co kilka linijek w swoich postach),
- Po raz kolejny sposób wypowiedzi Pana jest gorszący - podobnie wygląda na drugim forum. Brak publicznego kontaktu wynika wyłącznie z wielkości naszej firmy i braku możliwości reagowania na takie zgłoszenia. Znacznie łatwiejszym sposobem na otrzymanie szybkiej odpowiedzi dotyczących wszelkich pytań i problemów jest kontakt przez nasz system ticketowy, bądź bezpośrednio na czacie.- brak kontaktu telefonicznego z firmą? jakieś argumenty na takie działania? (chyba, że właściciele to idioci i nie wiedzą, że komórka na firmę jest tańsza),
- Użytkownik zzieloniutki prosił o kontakt telefoniczny, ponieważ chciał za pomocą niego zweryfikować swoją tożsamość. Nie chodziło o kontakt w celu wyjaśnienia całej sytuacji.
- Prosimy sprawdzić 3 największe giełdy w Polsce i napisać tutaj. Czy wszystkie z nich mają publicznie dostępny kontakt telefoniczny?
- O jakie mydlenie oczu niby chodzi? Cała weryfikacja dotyczy dokładnie braku zaufania do weryfikacji poprzez przelew bankowy, oraz skan dowodu tożsamości.- dlaczego unikacie odpowiedzi na proste pytania (regulamin, telefon), mydląc oczy bankierem, niebezpiecznikiem czy stwierdzeniem 'które znajdują się także na innych giełdach'?
- Nie będziemy także odpowiadać publicznie na wszystkie, chaotycznie napisane zarzuty jednego zdenerwowanego użytkownika. Dlatego napisaliśmy, że jeżeli jeżeli kogoś na forum interesują odpowiedzi na konkretne pytanie to prosimy o wiadomość.
- Jeżeli mówisz o zwykłych oszczerstwach przedstawianych na drugim forum to bardzo przepraszamy, ale internet jest na tyle anonimowy, że każdy może pisać o naszej giełdzie cokolwiek mu przyjdzie do głowy.- i po raz kolejny, udowadniacie, że zwyczajnie kłamiecie - czy oprócz oszukiwania ludzi, okradania, wyłudzania i mataczenia - macie jakieś inne, 'głębsze' cele?
- Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zobaczenia całego wątku, oraz naszej odpowiedzi: https://forum.polmine.pl/index.php?topic=5799.0
- Prosimy o zwrócenie uwagi na ton wypowiedzi tamtejszych użytkowników (także pomiędzy sobą), jak i reputacje na samym forum (ilość plusów i minusów)
Reszty Twojej wypowiedzi pozostawimy bez komentarza.
Dodamy jedynie, że na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy szybko, a często nawet w tempie błyskawicznym na samym czacie.
EDIT: Poprawiony link do forum.