BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Weteran
Posty: 3561
Rejestracja: 8 listopada 2013
Reputacja: 817
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: bl4ck » sobota, 12 września 2020, 15:20

A to w ogóle dostaje się jakiś dokument jak robisz darowiznę? z tego co pamiętam jak otrzymywałem darowiznę składałem odpowiedni formularz w US i nie otrzymywałem żadnego pokwitowania po prostu składasz u nich papier i tyle.
Ale to było dość dawno temu mogę nie pamiętać.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 237
Rejestracja: 17 października 2018
Reputacja: 205
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Koprulu Sector

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Kutalisk » sobota, 12 września 2020, 15:25

BitBay pisze: środa, 9 września 2020, 08:34 ... Porównanie z Bitmarketem jest absolutnie bezzasadne.

...Konieczność podania informacji o pochodzeniu środków wynika z ustawy. Jest to bardzo indywidualna kwestia, a w praktyce dotyczy zwykle większych wpłat.
1. Jak dla mnie, porównanie z Bitmarketem jest zasadne.
2. Co rozumiecie przez "większe wpłaty" ?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 4873
Rejestracja: 31 stycznia 2013
Reputacja: 2727
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: amneziahaze » poniedziałek, 14 września 2020, 01:30

BitBay pisze: czwartek, 20 sierpnia 2020, 13:27Koniecznie dajcie znać jakie inne pary lub kryptowaluty byłyby dla Was interesujące.
DGB/PLN, QTUM/PLN

Kutalisk pisze: sobota, 12 września 2020, 15:251. Jak dla mnie, porównanie z Bitmarketem jest zasadne.
W latach swojej świetności paradoksalnie Bitmarket uchodził z tego co pamiętam za bardziej stabilną, wiarygodną giełdę od pozostałych.

Wygadany
Posty: 501
Rejestracja: 3 grudnia 2014
Reputacja: 350
Reputacja postu: 
2
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: g100 » poniedziałek, 14 września 2020, 08:10

Kutalisk pisze: sobota, 12 września 2020, 15:25
BitBay pisze: środa, 9 września 2020, 08:34 ... Porównanie z Bitmarketem jest absolutnie bezzasadne.

...Konieczność podania informacji o pochodzeniu środków wynika z ustawy. Jest to bardzo indywidualna kwestia, a w praktyce dotyczy zwykle większych wpłat.
1. Jak dla mnie, porównanie z Bitmarketem jest zasadne.
2. Co rozumiecie przez "większe wpłaty" ?
Pewnie grubo powyżej 3mln zł., bo jak Miro wpłacał na BitBay tyle ukradzionych z Bitcurex, to pochodzenie środków nie było ważne.

Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: 4 sierpnia 2019
Reputacja: 10
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Małomiasteczkowy » środa, 16 września 2020, 15:18

Nie dowiesz się od jakiego pułapu wpłaty trzeba weryfikować, bo taki pułap nie istnieje ;)
Pic na wodę fotomontaż, jest to brane wyrywkowo i wedle widzimisię ;)

Początkujący
Posty: 61
Rejestracja: 27 stycznia 2015
Reputacja: 20
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: grabollo69 » piątek, 18 września 2020, 08:57

@Małomiasteczkowy dokładnie - mam takie same przeświadczenie.
Obecnie nadal nic nie wiem, konto zablokowane, pitolą tylko o tym że;
Sprawa nadal jest w toku i czas oraz sposób rozwiązania nie jest zależny od działań giełd

Śmiesznie - blokują mi konto, ale to niezależne od nich - nie chcą podać informacji kto i dlaczego zlecił blokade - bo takiego kogoś nie ma.
W poniedziałek idę z prawnikiem złożyć zawiadomienie do prokuratury.
Sprawa śmierdzi i to ostro.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1463
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 295
Reputacja postu: 
-3
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » piątek, 18 września 2020, 10:06

@grabollo69 Tak jak wspominaliśmy zdajemy sobie sprawę, że opisana przez Ciebie sytuacja może być uciążliwa, natomiast wynika ona z przepisów prawa co dokładnie opisaliśmy w poprzedniej wiadomości.
Chcielibyśmy zaznaczyć jeszcze raz, że blokowanie kont Użytkowników nie jest w naszym interesie a wynika z obowiązków względem regulatora.
Pamiętaj też proszę, że fora oraz pozostałe media społecznościowe nie są odpowiednim miejscem do wyjaśniania tego typu kwestii.
Bardzo prosimy o jeszcze trochę cierpliwości i zapewniamy, że na bieżąco będziemy informować Cię o wszystkim drogą mailową.
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 271
Rejestracja: 18 lutego 2017
Reputacja: 21
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: hazi » piątek, 18 września 2020, 20:33

Chyba najbardziej rygorystyczna weryfikacja na tej giełdzie.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 310
Rejestracja: 23 grudnia 2017
Reputacja: 169
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: ChomiczyPlan » poniedziałek, 21 września 2020, 22:56

Trochę słabo z tym pismem, gdzie trzeba udowodnić skąd masz pieniądze. Ja np. robiłem tak, że przez 5 lat wybierałem co miesiąc prawie całą wypłatę, część wydawałem na życie, a cześć chowałem do skarpety. W 2017 roku zdecydowałem się wpłacić odłożony hajs na BB, więc wyglądało to tak, że poszedłem do banku, wpłaciłem hajs na swoje konto i następnego dnia zleciłem przelew na BB i jak udowodnić, że były to moje oszczędności. Mam nadzieję, że nie dostanę takiego pisma :O

Początkujący
Posty: 61
Rejestracja: 27 stycznia 2015
Reputacja: 20
Reputacja postu: 
5
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: grabollo69 » wtorek, 22 września 2020, 16:15

Wielmożny 'regulator' kimkolwiek jest nie jest w stanie określić na jakiej podstawie zablokowano mi konto? To jest taka wasza wspólna tajemnica i czekacie aż odpuszcze czy jak? Nie chce się ze mną skontaktować skoro jestem stroną? Minął miesiąc i nic nie wiem - tajemniczy regulator zablokował mi konto.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1463
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 295
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » środa, 23 września 2020, 14:26

@grabollo69 Zgodnie z poprzednimi wiadomościami tego typu spraw nie komentujemy publicznie. Wszelkie szczegóły zostały już do Ciebie przesłane drogą mailową a w przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt w odpowiedzi na wiadomość przesłaną z naszego supportu.
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 8 września 2020
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: mtrm92 » środa, 23 września 2020, 18:25

@@BitBay
Można robić przelewy przez poczte u was?Jak wchodze w panel to mam tylko przelew bankowy, konto jeszcze niezweryfikowane
pzdr

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1463
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 295
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » czwartek, 24 września 2020, 08:04

@mtrm92 Po zweryfikowaniu konta będziesz mógł wpłacać środki na Poczcie. Pamiętaj, że ta usługa dostępna jest tylko dla waluty PLN ;)
Tutaj możesz sprawdzić pełną instrukcję dla wpłat tą metodą - https://bitbay.net/pl/pomoc/wplaty-i-wy ... e-polskiej
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 8 września 2020
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: mtrm92 » piątek, 25 września 2020, 18:07

@BitBay dzieki, jeszcze 1 pytanie, jak usunąc dodatowy portfel?bo mam 2 portfele btc, jeden o nazwie "btc" a drugi sam utworzyłem, jak usunąć ten drugi własny?

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 27 września 2020
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: sewerynowicz » niedziela, 27 września 2020, 22:59

Witam , mam pytanie dotyczące mojego konta w serwisie bitbay, ponad tydzień temu napisałem wiadomość email (2 sztuki) do waszego serwisu w którym prosiłem o udostępnienie mi możliwości zalogowania się na konto . Mój problem polega na tym iż trzy tygodnie temu zgubiłem telefon komórkowy , po zgubieniu telefonu poprosiłem mojego operatora o wydanie nowej karty sim , i w zeszłym tygodniu otrzymałem nową kartę sim ze starym numerem telefonu. Moje pytanie jest takie : dlaczego serwis bitbaya milczy od ponad tygodnia mimo wysłania przeze mnie dwóch wiadomości z waszego serwisu z Formularza Zgłoszenia ?, i jak dużo czasu wasza obsługa potrzebuje do tego żeby udzielić prostej pomocy klientowi korzystającemu z waszych usług. Na wszystkich serwisach zagranicznym takich jak polontex, bittrex, czy binanse , rozwiązywanie problemu z dostępem do konta trwał maksymalnie cztery dni, a u was po półtorej tygodniu nie otrzymałem kompletnie żadnej odpowiedzi . poniżej wpisze treść wiadomości którą wysłałem do waszego serwisu i która mam nadzieję że rozjaśni problem z który próbujęrozwiązać

mam problem z logowaniem się do serwisu , a dokładnie aplikacją Google Authenticator.
To znaczy cała moja trudna sytuacja polega na tym że dokładnie trzy tygodnie temu byłem na wczasach i niestety zgubiłem telefon komórkowy na którym miałem zainstalowanego Google Authenticatora, i po powrocie z wczasów oczywiście zgłosiłem prośbę o blokadę mojego numeru telefonu oraz wydanie nowej karty sim. I w tym tygodniu otrzymałem nową kartę sim z nowymi zabezpieczeniami do starego numeru telefonu który jest cały czas ten sam xxx xxx xxx, oczywiście po otrzymaniu nowej karty sim natychmiast aktywowałem ją w wczoraj na nowym telefonie komórkowym.

Aktualnie niestety nie mogę się zalogować na moje konto ponieważ serwis wykrywa nowe urządzenie smartfon, i teraz mam prośbę o udostępnienie mi mojego konta
w celu otrzymania nowego kodu Google Authenticator dzięki któremu będę mógł się ponownie logować do serwisu.

Wszystkie moje dane są niezmienione , to znaczy znam mój login i hasło, tak jak wczesniej powiedziałem mój numer telefonu jest niezmieniony
Ostatnio zmieniony wtorek, 29 września 2020, 22:19 przez sewerynowicz, łącznie zmieniany 1 raz.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1463
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 295
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » poniedziałek, 28 września 2020, 09:02

@mtrm92 Na ten moment nie ma możliwości usunięcia dodatkowo utworzonego rachunku, natomiast po kliknięciu w jego nazwę możesz ją zmienić  ;)

@sewerynowicz Prześlij nam proszę w prywatnej wiadomości numery zgłoszeń, które utworzyłeś. Dołożymy starań żeby jak najszybciej sprawdzić sprawę.
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 61
Rejestracja: 27 stycznia 2015
Reputacja: 20
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: grabollo69 » poniedziałek, 28 września 2020, 10:56

I tak od prawie 2 miesięcy jestem bez dostępu do konta,
jedyną linią 'obrony' jest 'procesowanie sprawy' cokolwiek to znaczy.

Ostatnia wiadomość dotyczyła KYC (w końcu coś trzeba było rzucić), ale nie potrafią zadać żadnych konkretnych pytań, między innymi o jakie transakcje chodzi, bo niby chodzi o pranie brudnych pieniędzy, z tym że nikt nigdy nie wysłał do mnie zapytania w kwestii skąd pochodzą transakcje, a pochodzą z legalnych źródeł.

Dla mnie to pic na wode, już wynająłem kancelarie, nie mam czasu na zabawy z kanciarzami i wałkarzami.

Sugeruje wynosić się z tej giełdy, bo każdy może popłynąć z dnia na dzień tak jak ja, pozostając bez kasy i wiedzy o co wogóle chodzi.

Dla przypomnienia - konto od ponad 4 lat, 2krotnie zweryfikowane, nigdy nie było problemów, aż tu nagle monit o blokadzie konta.
Historia prawdziwa.

Będę informować na bieżąco.

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 8 września 2020
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: mtrm92 » poniedziałek, 28 września 2020, 11:00

@BitBay wysłałem weryfikacje z nowym dowodem w piątek, stary dowód miałem "uszkodzony" dlatego nie zaakceptowano weryfikacji, mamy już poniedziałek, ile to potrwa jeszcze?

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1463
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 295
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » poniedziałek, 28 września 2020, 14:12

@mtrm92 Maksymalny czas oczekiwania na pełną weryfikację konta to 96 godzin. Czy kontaktowałeś się w swojej sprawie z naszym supportem?
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 27 września 2020
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: sewerynowicz » poniedziałek, 28 września 2020, 17:05

@sewerynowicz Prześlij nam proszę w prywatnej wiadomości numery zgłoszeń, które utworzyłeś. Dołożymy starań żeby jak najszybciej sprawdzić sprawę.

Pierwsza sprawa : forum bitkoina nie daje mi uprawnień do wysyłania prywatnych wiadomości.

Druga sprawa : ja nie mogę się zalogować do systemu , i jedynie jak mogę wysłać zgłoszenie to bez logowania się , a po wysłaniu zgłoszenia system informuje o tym że zgłoszenie zostało przyjęte , system nie przydziela żadnego numeru.

Dzisiaj wysłałem trzeci raz zgłoszenie z wszystkimi informacjami dotyczącymi danych mojego konta, dodatkowo też dzisiaj dorzuciłem swoje zdjęcie dzisiaj zrobione. Jeżeli będzie też taka potrzeba to mogę podać swój aktualny stan konta jaki miałem miesiąc temu wtedy kiedy ostatni raz się logowałem. Mam nadzieję że ktoś w końcu moje zgłoszenie rozpatrzy.

Trzeba przyznać że standard szybkości obsługi jest co najmniej marny , na wszystkich giełdach (bittrex, poloniex, coinbase, bitfinex) proces odzyskiwania konta przezemnie trwał najwyżej cztery dni, na bitfinexie na przykład jednym esemesem otrzymałem prywatny kod na mój numer telefonu który zastępował kod autoryzujący logowania i poprzez specjalnie przygotowaną stronę odzyskałem konto . Na bittrexie na przykład pomyliłem adresy email , bo tam logowałem się na nowym adresie , ale serwis szybko powiadomił mnie o tym czy chcę wykonać operacje odzyskania konta i bez problemu szybko miałem sprawę załatwioną , a na innych serwisach czasami ten proces odzyskiwania konta trwał dwa dni , na poloniexie na przykład.

Wróć do „Giełdy, kantory, bitomaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości