@BitBay co to za akcja z blokowaniem wypłat i ponowną weryfikacją?
Z uwagi na upłynięcie terminu ważności dokumentu tożsamości prosimy o ponowną weryfikację poprzez formularz: formularz KYC
Prosimy pamiętać, że nadrzędnym celem takich działań jest zapewnienie Państwu bezpieczeństwa prawnego i wygody korzystania z naszej giełdy przy udziale przyjaznego systemu bankowości i dostępności operatorów płatniczych.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Dokument mam ważny jeszcze kilka lat, poprzedni stracił ważność rok temu i przechodziłem ponownie wszystkie weryfikacje. Support oczywiście wszystkie linie zajęte. Po wysłaniu formularza info, że do 48 godz. potrwa ponowne sprawdzanie. Na infolinii automat mówi, że dużo roboty macie (ciekawe ile kont zawiesiliście) i wydłużony czas do 96 godz. !
Skoro zablokowano mi konto, to dlaczego PLNy nie wróciły z automatu na moje konto bankowe tylko po zakupie i próbie wypłaty krypto dowiaduję się, że zamroziliście mi środki? (konto cały czas ma w prawym rogu opis "zweryfikowany")
Dzień dobry,
chcielibyśmy przypomnieć o konieczności uzupełnienia przez Pana/Panią danych weryfikacyjnych w celu ponownego nadania uprawnień do wykonywania wypłat.
W tym momencie środki z niezrealizowanej wypłaty zostały zwrócone na Pana / Pani konto, aby umożliwić Panu/Pani swobodne korzystanie z nich na giełdzie.
Prosimy o wypełnienie formularza weryfikacyjnego, co pozwoli na przywrócenie uprawnień do wykonywania wypłat: https://kyc.bitbay.net/.
Formularz weryfikacji zawiera tylko niezbędne elementy, które są od nas wymagane przez instytucje nadzorujące i partnerów rynkowych (banki, operatorów płatności) w związku z obowiązującymi regulacjami i dotyczą wszystkich platform wymiany kryptowalut na waluty fiat.
Przestrzeganie standardów rynkowych umożliwia nam zapewnienie naszym klientom bezpieczeństwa prawnego i wygody korzystania z giełdy z udziałem przyjaznego systemu bankowości i dostępności operatorów płatniczych. Pozwala nam na rozwijanie nowych produktów i funkcjonalności, takich jak ekspresowe wpłaty / wypłaty czy karty do kont.
W razie pytań lub problemów z przesłaniem dokumentów - prosimy o kontakt z naszym supportem tutaj (https://bitbay.net/pl/kontakt) lub pod specjalnym numerem telefonu: +48 32 55 50 456.
Dziękujemy za zrozumienie i uzupełnienie danych!
Pozdrawiam serdecznie
zespół BitBay
Wszyscy pamiętamy jak Bitmarket przeprowadził ponowną weryfikacje kont i zamroził wypłaty na 2 dni w czerwcu, bo tracili już płynność.
Szykujecie jakiś exit scam?