Zonda, zondaglobal.com ( dawniej giełda BitBay ) - Dyskusja ogólna

Początkujący
Posty: 244
Rejestracja: 22 września 2017
Reputacja: 35
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: mati1620 » środa, 22 listopada 2017, 16:52

chuaw123 pisze: DDoS wykrada dane ? .... hum ....
Nie napisałem że DDoS wykrada dane, ale często podczas takich ataków działa inna grupa która je wykrada.

Początkujący
Posty: 216
Rejestracja: 28 lipca 2017
Reputacja: 49
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: lukasrap » środa, 22 listopada 2017, 17:44

A dla mnie to sciema i tyle. Lubie Bitbaya za niektore niedogodnosci, idzie czasem na wadach tej gieldy zarobic, ale brak dostepu do gieldy i swojego kapitalu to juz inna sprawa. Za kazdy razem kiedy cos ciekawego dzieje sie na rynku to Bitbay albo jest atakowany albo akurat ma awarie. A na wszystko jedno i to samo "Przepraszamy za niedogodności." Rownież kilkukrotnie powtarzają ze nasze pieniądze są bezpieczne, ok rozumiem, ale co w przypadku kiedy nie zdazymy wystawic oferty z winy zlego dzialania strony a kurs nagle spadnie. Rownież tracimy, za co Bitbay pisze "Przepraszamy za niedogodności".
Co Ty na to Bitbay?

Początkujący
Posty: 21
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Jezior » środa, 22 listopada 2017, 17:48

Czy wy również nie możecie się wylogować z BB?

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 28
Rejestracja: 12 listopada 2017
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Unlimited » środa, 22 listopada 2017, 21:08

Nie działa API od jakiejś godziny...

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2592
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 932
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: KryptoBanita » środa, 22 listopada 2017, 21:16

lukasrap pisze: Co Ty na to Bitbay?
Jak to co?
"Przepraszamy za niedogodności" :mrgreen:

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » środa, 22 listopada 2017, 21:43

@Unlimited, trwa atak DDoS na nasze API. Pracujemy na jego zablokowaniem.

Początkujący
Posty: 21
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Jezior » środa, 22 listopada 2017, 22:00

@BitBay W tym miesiącu mam ok 250tyś obrotów a cały czas mam prowizje 0,39% i 0,27%. Od 2 tygodni naliczacie mi za dużo prowizji. Czy możecie cos z tym zrobić?

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » środa, 22 listopada 2017, 22:04

@Jezior, podaj nam proszę nazwę użytkownika w wiadomości prywatnej - sprawdzimy.

Wygadany
Posty: 565
Rejestracja: 3 grudnia 2014
Reputacja: 456
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: g100 » środa, 22 listopada 2017, 22:25

BitBay pisze:@Jezior, podaj nam proszę nazwę użytkownika w wiadomości prywatnej - sprawdzimy.
A teraz przenieśmy się do równoległego wszechświata, gdzie BitBay po usłyszeniu, że nie jest naliczana odpowiednio prowizja, zamiast prosić każdego z osobna o zgłoszenie, weryfikuje to i naprawia wszystkim użytkownikom z własnej inicjatywy. Och, jak dobrze pomarzyć.

Zaraz się okaże, że z prowizjami jest jak z historią transakcji: nie, że nie działa niektórym, ale że niektórym działa.

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 21 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: rezerwowy » środa, 22 listopada 2017, 22:39

Widzę, że pracownicy giełdy obecni. To co piszecie zarówno publicznie jak i w odpowiedziach na zgłoszenia jest mało wiarygodne. Jak może na giełdzie strona nie działać 3 godziny w środku dnia? Słyszeliście o usługach high availability? ...albo, że pracujecie nad wyłączeniem api? Przecież to kwestia chwili. ...albo, że od 3 tygodni sypie się historia i ciężko nad tym pracujecie. Od 3 tygodni? Naprawdę od 3 tygodni pracujecie nad przywróceniem wyświetlania na stronie historii, którą rzekomo posiadacie? W moim przekonaniu są dwie opcje: albo mamy do czynienia z amatorką, albo z kombinatorstwem!
W zasadzie zastanawiam się co moje środki jeszcze u Was robią. Chyba tylko polska marka mnie jeszcze trzyma ostatkiem sił. Mam nadzieje, że wszystko dobrze się skończy.

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 21 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: rezerwowy » środa, 22 listopada 2017, 22:51

g100 pisze: zamiast prosić każdego z osobna o zgłoszenie
Powinieneś nadmienić, że tylko tych którzy się zorientują, że są skubani na kasę.

Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 12 listopada 2017
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: bartas » czwartek, 23 listopada 2017, 00:11

BitBay pisze: @chuaw123, z powodu awarii po stronie CloudFlare, nasza platforma może być chwilowo niedostępna u niektórych dostawców Internetu. Nie ma to związku z samym funkcjonowanie BitBay. Środki naszych klientów są bezpieczne.
"Środki naszych klientów są bezpieczne." BitBay dlaczego kłamiecie?!? W takim razie dlaczego zostałem okradziony, a jedyna pomoc z waszej strony, to pomoc dla policji w "każdy możliwy sposób"? Mimo dwustopniowej weryfikacji, która i tak nie działa, zweryfikowanego konta na wypadek takiej sytuacji, usłyszałem od support, że bardzo nam przykro... To się nadaje do telewizji i nagłośnienia tego. Myślałem, że mam do czynienia z profesjonalistami i tylko dlatego postanowiłem powierzyć wam moje pieniądze. Straciłem wszystko, a wy nie poczuwacie się do tego, zwalając winę na mnie, że nie byłem odpowiednio zabezpieczony i "radząc" żebym zmienił maila/hasło. To wy jako giełda nie zadbaliście o to, żeby moje pieniądze były bezpieczne. Po raz kolejny powtarzam na jakiej podstawie twierdzicie, że środki waszych klientów są bezpieczne???

Początkujący
Posty: 229
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 80
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » czwartek, 23 listopada 2017, 01:09

@Bitbay Rate limit exceeded (600r/10m) - IP banned for 10 minutes
Tym niestey jestem zmuszony zrezygnować z waszych usług jak sami swoich klientów banujecie.

Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 11 października 2017
Reputacja: 13
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: GoldenRoad » czwartek, 23 listopada 2017, 09:41

bartas pisze:
BitBay pisze: @chuaw123, z powodu awarii po stronie CloudFlare, nasza platforma może być chwilowo niedostępna u niektórych dostawców Internetu. Nie ma to związku z samym funkcjonowanie BitBay. Środki naszych klientów są bezpieczne.
"Środki naszych klientów są bezpieczne." BitBay dlaczego kłamiecie?!? W takim razie dlaczego zostałem okradziony, a jedyna pomoc z waszej strony, to pomoc dla policji w "każdy możliwy sposób"? Mimo dwustopniowej weryfikacji, która i tak nie działa, zweryfikowanego konta na wypadek takiej sytuacji, usłyszałem od support, że bardzo nam przykro... To się nadaje do telewizji i nagłośnienia tego. Myślałem, że mam do czynienia z profesjonalistami i tylko dlatego postanowiłem powierzyć wam moje pieniądze. Straciłem wszystko, a wy nie poczuwacie się do tego, zwalając winę na mnie, że nie byłem odpowiednio zabezpieczony i "radząc" żebym zmienił maila/hasło. To wy jako giełda nie zadbaliście o to, żeby moje pieniądze były bezpieczne. Po raz kolejny powtarzam na jakiej podstawie twierdzicie, że środki waszych klientów są bezpieczne???
@bartas wspólczuje, a można zapytać czy miałeś GA czy weryfikacje na email ?

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 702
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » czwartek, 23 listopada 2017, 09:44

bartas pisze:
BitBay pisze: @chuaw123, z powodu awarii po stronie CloudFlare, nasza platforma może być chwilowo niedostępna u niektórych dostawców Internetu. Nie ma to związku z samym funkcjonowanie BitBay. Środki naszych klientów są bezpieczne.
"Środki naszych klientów są bezpieczne." BitBay dlaczego kłamiecie?!? W takim razie dlaczego zostałem okradziony, a jedyna pomoc z waszej strony, to pomoc dla policji w "każdy możliwy sposób"? Mimo dwustopniowej weryfikacji, która i tak nie działa, zweryfikowanego konta na wypadek takiej sytuacji, usłyszałem od support, że bardzo nam przykro... To się nadaje do telewizji i nagłośnienia tego. Myślałem, że mam do czynienia z profesjonalistami i tylko dlatego postanowiłem powierzyć wam moje pieniądze. Straciłem wszystko, a wy nie poczuwacie się do tego, zwalając winę na mnie, że nie byłem odpowiednio zabezpieczony i "radząc" żebym zmienił maila/hasło. To wy jako giełda nie zadbaliście o to, żeby moje pieniądze były bezpieczne. Po raz kolejny powtarzam na jakiej podstawie twierdzicie, że środki waszych klientów są bezpieczne???
Za zabezpieczenie konta jesteś odpowiedzialny Ty. To było włamanie na Twoje konto a nie na giełdę, najpierw uzyskali dostęp do Twojego maila i 2FA-GA działa wyśmienicie czego nie miałeś włączonego. Równie dobrze możesz mieć pretensję do operatora poczty a pretensję możesz mieć tylko do siebie. Co ma zrobić giełda? Oddać Tobie pieniądz bo nie zabezpieczyłeś konta w właściwy sposób? Uzyskali dostęp przez resetowanie hasła a nie atak na giełdę.

wysłane z nokia 3310 przy użyciu taptalk

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 18 października 2017
Reputacja: 38
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: maly_ZE » czwartek, 23 listopada 2017, 10:31

Pytanie do @bitbay, czy planujecie wprowadzenie nowych walut do handlu? Jeśli tak to jakie to będą waluty i kiedy można się ich spodziewac?

Wygadany
Posty: 565
Rejestracja: 3 grudnia 2014
Reputacja: 456
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: g100 » czwartek, 23 listopada 2017, 11:03

maly_ZE pisze: Pytanie do @bitbay, czy planujecie wprowadzenie nowych walut do handlu? Jeśli tak to jakie to będą waluty i kiedy można się ich spodziewac?
Stawiam, że następną walutą wprowadzoną przez BitBay będzie coś na kształt Bifinexowego BFX.

Początkujący
Posty: 216
Rejestracja: 28 lipca 2017
Reputacja: 49
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: lukasrap » czwartek, 23 listopada 2017, 11:51

maly_ZE pisze: Pytanie do @bitbay, czy planujecie wprowadzenie nowych walut do handlu? Jeśli tak to jakie to będą waluty i kiedy można się ich spodziewac?
Przeciez dopiero co wprowadzili. Niech sie najpierw uporają z problemami technicznymi i obslugą obecnych klientow niż szukanie nowych poprzez chociażby dodawanie nowych walut. Na wszytko przyjdzie czas.

Początkujący
Posty: 51
Rejestracja: 19 września 2017
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: pikej123 » czwartek, 23 listopada 2017, 12:34

Witam, jestem tu stosunkowo nowy, ale do jasnej cholery jak długo można naprawiać wyświetlanie historii transakcji. Dobry programista ogarnął by to w 24h, a tak bujam się z tym problemem tydzień czasu.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » czwartek, 23 listopada 2017, 13:27

Mamy świadomość, że brak wyświetlania historii jest utrudnieniem. Pracujemy, aby udostępnić ją Wam jak najszybciej, ponieważ wiemy, że tydzień to za długo. Poszlibyśmy do przodu z tym problemem, gdyby nie wczorajsze ataki DDos. Na ten moment przesyłamy każdemu, kto tego sobie zażyczy Historię mailowo i skupiamy się nad jak najszybszym przywróceniem Historii.

Po rozwiązaniu tego problemu będziemy informować o kolejnych krypto, bo zamierzamy rozszerzyć ich ofertę.

@bartas, środki naszych klientów są bezpieczne dzięki zabezpieczeniom po naszej stronie. Jednak przed uzyskanie przez hakera dostępu do skrzynki pocztowej klienta nie jesteśmy w stanie go uchronić. Oferujemy dodatkowe zabezpieczenie 2FA od Google, które poodnosi bezpieczeństwo. Jeśli Twoje środki zostały skradzione support pomoże zabezpieczyć dostęp do konta udzielając porad, zmieniając email oraz przesyłając dane do zgłoszenia na policję.

Wróć do „Giełdy, kantory, bitomaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości