Zonda, zondaglobal.com ( dawniej giełda BitBay ) - Dyskusja ogólna

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » wtorek, 7 grudnia 2021, 13:12

Podczas procedury weryfikacji źródła pochodzenia środków handel jest dostępny cały czas. Wypłata kryptowalut znajdujących się na koncie użytkownika, który odmówił przejścia procedury, odbywa się po przeanalizowaniu wszystkich informacji na koncie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.

Początkujący
Posty: 63
Rejestracja: 16 stycznia 2015
Reputacja: 29
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tutkarz » wtorek, 7 grudnia 2021, 14:18

Niestety dołączyłem do osób zmuszonych usunąć konto. Miałem tylko aktualizować dowód, który stracił ważność (co sprawdzili oczywiście dopiero przy wypłacaniu pieniędzy a nie wcześniej). Zrobiłem to na formularzu jaki mi udostępnili i został on odrzucony bo podobno nie ten formularz co trzeba (ja go nie zmieniałem). W skutek tego całkowicie anulowano mi weryfikację konta. Niestety nie zamierzam robić całej weryfikacji od nowa. Nie mam na to ani czasu ani ochoty, zwłaszcza w tym klimacie co jest teraz.
Żeby się z zondą nie skończyło jak z Naszą Klasą. Też ktoś to sprzedał a potem tylko równia pochyła aż do zamknięcia serwisu. Ktoś tu sobie chyba nie zdaje sprawy, że traci klientów, którzy są już weteranami w świecie krypto, mają i doświadczenie i pieniądze. Ja bym starał się w szczególności dbać o takie osoby no ale ja nie mam giełdy krypto, to co ja tam wiem.

Początkujący
Posty: 39
Rejestracja: 16 lipca 2020
Reputacja: 10
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: KryptoProfesor » wtorek, 7 grudnia 2021, 16:33

Zonda pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 13:12 Podczas procedury weryfikacji źródła pochodzenia środków handel jest dostępny cały czas. Wypłata kryptowalut znajdujących się na koncie użytkownika, który odmówił przejścia procedury, odbywa się po przeanalizowaniu wszystkich informacji na koncie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.
Czyli mogę zamienić sobie te btc na PLN i po odmówieniu weryfikacji wypłacacie mi je na konto? :D

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » wtorek, 7 grudnia 2021, 17:08

tutkarz pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 14:18 Niestety dołączyłem do osób zmuszonych usunąć konto. Miałem tylko aktualizować dowód, który stracił ważność (co sprawdzili oczywiście dopiero przy wypłacaniu pieniędzy a nie wcześniej). Zrobiłem to na formularzu jaki mi udostępnili i został on odrzucony bo podobno nie ten formularz co trzeba (ja go nie zmieniałem). W skutek tego całkowicie anulowano mi weryfikację konta. Niestety nie zamierzam robić całej weryfikacji od nowa. Nie mam na to ani czasu ani ochoty, zwłaszcza w tym klimacie co jest teraz.
Żeby się z zondą nie skończyło jak z Naszą Klasą. Też ktoś to sprzedał a potem tylko równia pochyła aż do zamknięcia serwisu. Ktoś tu sobie chyba nie zdaje sprawy, że traci klientów, którzy są już weteranami w świecie krypto, mają i doświadczenie i pieniądze. Ja bym starał się w szczególności dbać o takie osoby no ale ja nie mam giełdy krypto, to co ja tam wiem.
Przykro nam, że spotkały Cię niedogodności związane z procesem ponownej weryfikacji. Nie mniej, planujemy udoskonalenie naszych funkcjonalności, aby procesy te były bardziej przyjazne dla użytkowników. Czeka nas wiele dobrego i mamy nadzieję, że uda nam się zmienić Twoje zdanie na temat Zondy. :)

Początkujący
Posty: 63
Rejestracja: 16 stycznia 2015
Reputacja: 29
Reputacja postu: 
2
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tutkarz » czwartek, 9 grudnia 2021, 11:14

Zonda pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 17:08Czeka nas wiele dobrego i mamy nadzieję, że uda nam się zmienić Twoje zdanie na temat Zondy.
Też na to liczyłem i miałem nadzieję, że jednak poprawicie mankamenty Bitbaya i się wam powiedzie. Niestety, dostałem od was odpowiedź w sprawie zamknięcia konta.
Z uwagi na fakt, że na koncie wciąż znajdują się środki, prosimy o przesłanie nam numeru rachunku, na który mamy dokonać wypłaty środków w PLN (koszt wypłaty to 6 zł) oraz o przedstawienie dokumentu bankowego, potwierdzającego iż dany rachunek należy do Pana - wypłata może zostać zrealizowana na numer rachunku należący do osoby, na której dane zweryfikowane zostało konto na naszej platformie. Konieczne będzie także przesłanie nam zdjęcia typu selfie z dokumentem, na który zweryfikowane zostało konto (w Pana przypadku konieczne będzie przesłanie zdjęcia selfie z aktualnym dokumentem - dowodem lub paszportem, ponieważ ten użyty do weryfikacji uległ już przedawnieniu), wraz z kartką z dzisiejszą datą.
Może mam jeszcze stanąć na głowie i zaklaskać uszami? Proszę zwrócić pieniądze na ostatnie konto jakie było używane i przestać ludziom utrudniać życie. Póki co nic a nic się u was nie zmieniło, traktujecie wszystkich swoich użytkowników jak przestępców a to jest skandaliczne.

Początkujący
Posty: 39
Rejestracja: 16 lipca 2020
Reputacja: 10
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: KryptoProfesor » czwartek, 9 grudnia 2021, 11:57

KryptoProfesor pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 16:33
Zonda pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 13:12 Podczas procedury weryfikacji źródła pochodzenia środków handel jest dostępny cały czas. Wypłata kryptowalut znajdujących się na koncie użytkownika, który odmówił przejścia procedury, odbywa się po przeanalizowaniu wszystkich informacji na koncie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.
Czyli mogę zamienić sobie te btc na PLN i po odmówieniu weryfikacji wypłacacie mi je na konto? :D
Czy @zonda-global.pl się odniesie do tego?
Z uwagi na fakt, że na koncie wciąż znajdują się środki, prosimy o przesłanie nam numeru rachunku, na który mamy dokonać wypłaty środków w PLN (koszt wypłaty to 6 zł) oraz o przedstawienie dokumentu bankowego, potwierdzającego iż dany rachunek należy do Pana - wypłata może zostać zrealizowana na numer rachunku należący do osoby, na której dane zweryfikowane zostało konto na naszej platformie. Konieczne będzie także przesłanie nam zdjęcia typu selfie z dokumentem, na który zweryfikowane zostało konto (w Pana przypadku konieczne będzie przesłanie zdjęcia selfie z aktualnym dokumentem - dowodem lub paszportem, ponieważ ten użyty do weryfikacji uległ już przedawnieniu), wraz z kartką z dzisiejszą datą.
Bo według tego by się to sprawdzało :D

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » czwartek, 9 grudnia 2021, 12:24

tutkarz pisze: czwartek, 9 grudnia 2021, 11:14
Zonda pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 17:08Czeka nas wiele dobrego i mamy nadzieję, że uda nam się zmienić Twoje zdanie na temat Zondy.
Też na to liczyłem i miałem nadzieję, że jednak poprawicie mankamenty Bitbaya i się wam powiedzie. Niestety, dostałem od was odpowiedź w sprawie zamknięcia konta.
Z uwagi na fakt, że na koncie wciąż znajdują się środki, prosimy o przesłanie nam numeru rachunku, na który mamy dokonać wypłaty środków w PLN (koszt wypłaty to 6 zł) oraz o przedstawienie dokumentu bankowego, potwierdzającego iż dany rachunek należy do Pana - wypłata może zostać zrealizowana na numer rachunku należący do osoby, na której dane zweryfikowane zostało konto na naszej platformie. Konieczne będzie także przesłanie nam zdjęcia typu selfie z dokumentem, na który zweryfikowane zostało konto (w Pana przypadku konieczne będzie przesłanie zdjęcia selfie z aktualnym dokumentem - dowodem lub paszportem, ponieważ ten użyty do weryfikacji uległ już przedawnieniu), wraz z kartką z dzisiejszą datą.
Może mam jeszcze stanąć na głowie i zaklaskać uszami? Proszę zwrócić pieniądze na ostatnie konto jakie było używane i przestać ludziom utrudniać życie. Póki co nic a nic się u was nie zmieniło, traktujecie wszystkich swoich użytkowników jak przestępców a to jest skandaliczne.
Aby wykonać ostateczną wypłatę środków, musimy spełnić określone warunki. Niestety nie mamy pewności, że ostatnio używany przez Ciebie rachunek jest aktualny, stąd prośba o podanie numeru rachunku oraz przedstawienie dokumentu bankowego, potwierdzającego, iż dany rachunek należy do Ciebie. Zdjęcie selfie wymagane jest dla potwierdzenia Twojej tożsamości. Wszystkie te czynności są wykonywane w największej trosce o bezpieczeństwo Twoich środków. Mamy nadzieje, że sprawa zostanie zakończona szybko i sprawnie.

Dodano po 4 minutach 27 sekundach:
KryptoProfesor pisze: czwartek, 9 grudnia 2021, 11:57
KryptoProfesor pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 16:33
Zonda pisze: wtorek, 7 grudnia 2021, 13:12 Podczas procedury weryfikacji źródła pochodzenia środków handel jest dostępny cały czas. Wypłata kryptowalut znajdujących się na koncie użytkownika, który odmówił przejścia procedury, odbywa się po przeanalizowaniu wszystkich informacji na koncie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.
Czyli mogę zamienić sobie te btc na PLN i po odmówieniu weryfikacji wypłacacie mi je na konto? :D
Czy @zonda-global.pl się odniesie do tego?
Z uwagi na fakt, że na koncie wciąż znajdują się środki, prosimy o przesłanie nam numeru rachunku, na który mamy dokonać wypłaty środków w PLN (koszt wypłaty to 6 zł) oraz o przedstawienie dokumentu bankowego, potwierdzającego iż dany rachunek należy do Pana - wypłata może zostać zrealizowana na numer rachunku należący do osoby, na której dane zweryfikowane zostało konto na naszej platformie. Konieczne będzie także przesłanie nam zdjęcia typu selfie z dokumentem, na który zweryfikowane zostało konto (w Pana przypadku konieczne będzie przesłanie zdjęcia selfie z aktualnym dokumentem - dowodem lub paszportem, ponieważ ten użyty do weryfikacji uległ już przedawnieniu), wraz z kartką z dzisiejszą datą.
Bo według tego by się to sprawdzało :D
Jeżeli na przeszkodzie nie stoi żadna przeszkoda natury prawnej czy regulacyjnej, środki są zwracane na konto bankowe właściciela konta Zonda. Natomiast tak jak wspomnieliśmy, każdy przypadek rozwiązywany jest indywidualnie.

Początkujący
Posty: 63
Rejestracja: 16 stycznia 2015
Reputacja: 29
Reputacja postu: 
7
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tutkarz » czwartek, 9 grudnia 2021, 13:13

Zonda pisze: czwartek, 9 grudnia 2021, 12:28stąd prośba o podanie numeru rachunku oraz przedstawienie dokumentu bankowego, potwierdzającego, iż dany rachunek należy do Ciebie.

A niby do kogo ma należeć? Nie wiedziałem, że jest możliwość odsprzedania albo odstąpienia rachunku bankowego innej osobie. Konto bankowe było wcześniej weryfikowane i nie będę się bawił w małpę na sznurku i udowadniał wszystkiego od nowa. I nawet jeżeli chcę, żebyście wypłacili na nieistniejący rachunek to jest moja sprawa co chcę zrobić ze swoimi pieniędzmi i nie potrzebuję waszej ochrony.

Ta sytuacja przypomina mi to co się wydarzyło ponad 10 lat temu, kiedy kupiłem auto od firmy i żeby je zarejestrować na siebie prywatnie, musiałem zanieść do urzędu dokument potwierdzający demontaż kratki (wtedy obowiązkowej do rejestracji auta na firmę). Mechanicy w warsztacie mieli niezły ubaw z tego, nawet sam kierownik się dla jaj podpisał, żeby było ładnie. Zaniosłem do urzędu a tam urzędniczyna w okienku się mnie pyta, skąd ona ma wiedzieć, że osoba co się podpisała jest do tego uprawniona ... Mało mnie szlag nie trafił bo nie ma obowiązku przynoszenia zaświadczeń od zaświadczeń i jej powiedziałem, żeby sobie poszła pod ten adres i sama sprawdziła. Oczywiście nie zrobiła tego i odstąpiła od bzdurnych wymysłów.

Wy popadacie w taką samą paranoje urzędniczą, dlatego sugeruje zwolnienie osoby która wam to doradza bo tak sukcesu nie osiągnięcie. Tym bardziej, że kwota którą chcę wypłacić jest mniejsza niż wymagana do weryfikacji w kantorze a wy wizerunkowo tracicie na tym daleko więcej. Więc to raczej nie moje zmartwienie tylko wasze.

Początkujący
Posty: 446
Rejestracja: 13 marca 2020
Reputacja: 213
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: łabondź2020 » piątek, 10 grudnia 2021, 00:54

Chciałem przetestować szybkie wpłaty w kantorze Zonda, z ciekawości. A tu niespodzianka, bo wymaga się ode mnie dodatkowych danych pomimo 2 poziomu weryfikacji. Zgłoszenie zostało utworzone, czekam na odpowiedź.

Weteran
Posty: 4958
Rejestracja: 23 grudnia 2018
Reputacja: 2281
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: adiqq » piątek, 10 grudnia 2021, 06:36

tutkarz pisze: czwartek, 9 grudnia 2021, 13:13Wy popadacie w taką samą paranoje urzędniczą, dlatego sugeruje zwolnienie osoby która wam to doradza bo tak sukcesu nie osiągnięcie. Tym bardziej, że kwota którą chcę wypłacić jest mniejsza niż wymagana do weryfikacji w kantorze a wy wizerunkowo tracicie na tym daleko więcej. Więc to raczej nie moje zmartwienie tylko wasze.
Bardzo trafne spostrzeżenie - wygląda na to, że chcą wszystkich zniechęcić do korzystania z ich usług. Może dziwnie to trochę zabrzmiało, ale ja tak to własnie odbieram.
HiveOS https://hiveos.farm?ref=121257
Nie chce subskrypcji na bzdurne teorie spiskowe !
Nie mam zamiaru dyskutować z "krypto-czubami" !
Tylko trzecie oko i otwarta czakra prawdę ci powie !

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 5280
Rejestracja: 4 marca 2013
Reputacja: 2580
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: domator » piątek, 10 grudnia 2021, 07:05

@Zonda Kiedys istnial dzialajacy czat. Teraz nie widze. Jest gdzies? Proba kontaktu z wami przez tickety supportu to proba cierpliwosci klienta. Nie odpowiadacie.
***** *** i konfederacje i kukiza
ONR to organizacja faszystowska
Ordo Iuris to finansowani przez Kreml fundamentaliści

BitFilar - kryptoemerytura.
quark.house - Twój własny, stacjonarny kantor krypto.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » piątek, 10 grudnia 2021, 09:46

Nasz czat jest dostępny od poniedziałku do piątku od 9:00-20:00 oraz w soboty i niedziele od 12:00-16:00.

Aby przejść do czatu, należy wejść na naszą główną stronę: https://zondaglobal.com/ i na samym dole kliknąć ikonkę:
Zrzut ekranu 2021-12-10 o 09.41.38.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 13
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: renekm » piątek, 10 grudnia 2021, 15:29

Chat to abstrakcja - przynajmniej w dzisiejszym dniu. Support nie odpisuje. Nie wpłacajcie dzisiaj pieniędzy bo nie dochodzą. W dniu dzisiejszym zmienili numer konta do wpłat PLN. Pieniądze wpłacone tak jak zwykle przelewem Express Elixir i do teraz ich nie ma a support oczywiście nie odpisuje. Na samej giełdzie brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniach w księgowaniu. Gdy wszystko było w normie to pieniądze miałem na giełdzie max o godzinie 11:50 przy wpłacie wcześnie rano ekspresem około 8. A starczyłoby na giełdzie dać belkę z informacją. Zwłaszcza, że dzisiaj Piątek a zbliża się weekend gdzie nie ma księgowania środków PLN. I sytuacja nie dotyczy tylko mnie. Znajomi również wpłacali w tym jeden wczoraj po południu i też nie mają kasy.

Naprawdę gdybym nie musiał to nie korzystałbym z tej giełdy. Niestety nie mam wyboru

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1614
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: -55
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Zonda » piątek, 10 grudnia 2021, 15:40

Czas zaksięgowania środków na koncie użytkownika jest zależny od sesji eliksir międzybankowych. Środki muszą realnie znaleźć się na rachunku Zondy, wówczas zostaną dodane do Pana salda w jednej z sesji księgowania, które w dni robocze odbywają się około 11:00, 14:00 i 16:00. Przelewy ekspresowe także są księgowane w wyżej wymienionych sesjach. Nie mniej, zachęcamy do kontaktu email (support@zondaglobal.com), aby zweryfikować status przelewu.

Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 13
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: renekm » piątek, 10 grudnia 2021, 15:50

Drogi Panie. W tym roku wpłaciłem do was ponad 300 tys. zł i wiem jak działają przelewy. Dotąd jak robiłem przelew o godzinie 8 rano lub wcześniej to ZAWSZE miałem zaksięgowane u Was max do godziny 11:50. Oczywiście dotyczy to przelewu express elixir. Z tego co wiem to PKO BP w jakim jest Wasze nowe konto jest w systemie express elixir. To jaki jest problem ?

Bywało, że robiłem ekspress o godzinie 10 a środki docierały o 10:20 na BitBay.

Napisałem też, że kolega z innej firmy robił przelew wczoraj wieczorem (normalny jak to zwykle robi) i też nie ma kasy do teraz a były już 2 sesje księgowania.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2055
Rejestracja: 18 listopada 2013
Reputacja: 4785
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: prap0n » piątek, 10 grudnia 2021, 15:52

@renekm

Z tego co mi wiadomo to u nich express elixir niczego nie przyspiesza, wiec rownie dobrze mozesz slac zwyklym.
"Natychmiastowe" sa wplaty ZEN i SEPA INSTANT

"Nie akceptujemy wpłat ekspresowych oraz za pośrednictwem operatorów płatności (np. Transferwise /ZEN)."

Ale jesli wysylales o 8 to i tak powinno dojsc do dowolnego banku w PL.
Ostatnio zmieniony piątek, 10 grudnia 2021, 15:59 przez prap0n, łącznie zmieniany 1 raz.

Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 13
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: renekm » piątek, 10 grudnia 2021, 15:58

Źle Ci wiadomo. Wiesz jak działa express elixir ? Od prawie 2 lat robię na BitBay tylko express elixir. Jeśli go zrobiłem około 8 czy nawet 9 rano to pieniądze miałem w okolicach 10:20 - 11:40. Poprzednie konto BitBay było w Alior. Oni obsługują express elixir. Nowe konto w PKO BP także. A w ogóle to co to ma do rzeczy. Jak ma express niczego nie przyśpieszać skoro przelew po prostu szybciej dochodzi na konto Payment Technology.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2055
Rejestracja: 18 listopada 2013
Reputacja: 4785
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: prap0n » piątek, 10 grudnia 2021, 15:59

@renekm

A zapoznales sie chociaz ze stroną depozytu przelewem bankowym?

Nawet w panelu znajduje sie stosowna adnotacja:

"Nie akceptujemy wpłat ekspresowych oraz za pośrednictwem operatorów płatności (np. Transferwise /ZEN)."

To ze ci ksiegowano o 11, to dlatego ze rozpoczynaja ksiegowac wszystkie przelewy o 11. Nie dlatego ze nadales przelewem ekspresowym i on w magiczny sposob przyspieszyl sprawe. Jakbys zrobil zwykly elixir to mialbys dokladnie to samo.

To ma do rzeczy ze moga odrzucic taki przelew i dlatego nie masz srodkow na koncie. Zwlaszcza ze zmienil sie rachunek bankowy

Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 2 stycznia 2018
Reputacja: 13
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: renekm » piątek, 10 grudnia 2021, 16:09

Człowieku. A czy Ty czytasz co ja napisałem ? To info jest od ponad 2 lat. Odkąd pamiętam i dotyczy przelewów ekspresowych typu Blue Media. Przelew Blue Media przychodzi od innego nadawcy. W express elixir przelew przychodzi tak jakbyś go zrobił tradycyjnie tylko dochodzi natychmiastowo a nie w danej sesji w ciągu dnia. Rozumiesz ?

To ze ci ksiegowano o 11, to dlatego ze ksieguja wszystkie przelewy o 11. Nie dlatego ze nadales przelewem ekspresowym.
To ma do rzeczy ze moga odrzucic taki przelew i dlatego nie masz srodkow na koncie. Zwlaszcza ze zmienil sie rachunek bankowy


I dalej nie rozumiesz. Naprawdę sobie przeczytaj na czym polega i jak działa system express elixir. To zwykły przelew tylko przychodzący NATYCHMIAST. Dane nadawcy są te same jak przy zwykłym przelewie. Przelewając kasę zwykłym przelewem o godzinie 10 nie miałem szans żeby doszła na BitBay w pierwszej sesji bo z mojego banku pierwsza sesja wychodząca jest o godzinie 8:15, druga o 12:15. Natomiast w przypadku Alior sesja przychodząca (pierwsza) jest o godzinie: 11:00 a druga o 15:00. To gdzie tu Twoja logika ? Zwyczajnie sesje się nie pokrywają i w moim przypadku robiąc przelew o godzinie 9 czy 10 (zwykły) kasę powinienem mieć dopiero podczas drugiej sesji w BitBay czyli około 14.
Ostatnio zmieniony piątek, 10 grudnia 2021, 16:35 przez renekm, łącznie zmieniany 2 razy.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2055
Rejestracja: 18 listopada 2013
Reputacja: 4785
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: prap0n » piątek, 10 grudnia 2021, 16:10

@renekm
To zwykły przelew tylko przychodzący NATYCHMIAST.
Kolego ty chyba nie rozumiesz nawet definicji przelewu ekspresowego i masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem
Express elixir dokladnie wchodzi w jej sklad. Nawet sam o tym piszesz :lol: Jest to przelew natychmiastowy i nie ma znaczenia ze idzie od ciebie bezposrednio, a nie od posrednika platnosci. Jesli takie przelewy wchodza to znaczy wspomniany wczesniej opis na ich podstronie nie obowiazuje a informacja jest zdeaktualizowana. To jest docelowo zabezpieczenie anty fraudowe.

Podalem ci jeden z mozliwych powodow. Jesli uwazasz ze to nie ten powod to pisz do Zondy na ich kanalach supportu.
Zmienil sie rachunek bankowy i moglo sie zmienic zachowanie systemu w stosunku do przychodzacych przelewow express elixir.
Ostatnio zmieniony piątek, 10 grudnia 2021, 16:31 przez prap0n, łącznie zmieniany 5 razy.

Wróć do „Giełdy, kantory, bitomaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości