satriani pisze:I have exactly the same situation. Maybe the best way is to wait before they decide what to do. I hope that they will cover our USD account - it isn't high price compare to how much reputation and credibility they could lose.denyszag pisze:BitBay pisze:Nasza platforma już działa. Giełda odzyska pełną funkcjonalność, dzisiaj około godziny 21:00. Wtedy zostaną ponownie włączone wypłaty ekspresowe. Dzięki zabezpieczeniom giełdy, środki użytkowników pozostały nienaruszone. Ofert nie zostały anulowane. Jak obiecaliśmy, publikujemy informację na temat przyczyn dzisiejszego wyłączenia.
System automatyk wykrył nieprawidłowości w strukturze bazodanowej naszej platformy, w związku z czym system został automatycznie zablokowany. Struktura systemu została nienaruszona. Błąd dotyczył systemu zewnętrznego do obsługi płatności, który wygenerował duże salda na poziomie kilkudziesięciu tysięcy, które nie miały realnego pokrycia.
Na ten moment wszystkie środki użytkowników, które nie brały udziału w nielegalnych transakcjach, zostają odblokowane. Konta które wygenerowały i brały udział w transakcjach fraudowych pozostają zablokowane i przekierowane do działu bezpieczeństwa.
Pozdrawiamy,
zespól BitBay
The horror!
My account is blocked, they call me a crook because I sold my btc at a bargain price!
I am not a crook, my account is fully verification http://sysadministrator.net/bitbay.png (and is ready to verification again, I have nothing to hide, I do not break)
I did not expect this turn of events!
They blocked MY MONEY in the amount of ~ $10,000 usd!
I should not have to suffer losses due to failures in the you system, I want to unlock my account immediately!
I demand moral and financial compensation for the company that caused me BitBay!!!!
Osobiście od wielu miesięcy się wystawiam na wysokich ofertach "ask" (nie tylko na bitbayu, ale też na kilku innych giełdach) i czekam na sytuację która miała miejsce dziś rano. Nie wiem czy to jest błąd serwera, czy komuś po prostu poszły stopy, bądź się pomylił - tak czy owak, transakcji nie można cofać arbitralnie. Tym bardziej, że jeśli faktycznie był jakiś włam, to strata nie przekracza pewnie kwartalnego zysku giełdy.
You, I, other users, we all peoples, - it is sellers btc, and we are well aware that we receive in exchange the dollars.
We derive the money, by every such operation BitBay will check accounts (we have provided all the documents, provide additional documents), and not in our interests to play not by the rules. I'm sorry, but I do not understand such a policy when companies do not in the interests of customers.
I myself have been working in the IT field, I can not eat, do not sleep, if there serious problem. It seems BitBay is not much concerned about and they believe that the problem is almost solved.
They went home sleep with peace of mind, they are do not worry that someone can overcome anxiety (I am sorry that so rudely, but it is a fact, on the other side of the computer sits a man, not a robot).
There is one important question: my fault if I bitcoin sold for $300, $320, $450?
The answer is obvious: it is not my fault, I thought that someone wants to buy bitcoin at this price, of course, I sold all my stocks.
Of course, I was in love it! (but I had doubts, not everything can be so good)
What result? Yesterday I bought 40 btc for $265, now my account has been locked, prices fell $8 ... I lost money, nerves and time ... it's very sad and disappointing.
PS - I'm sorry for my bad english, but I am sure that the meaning of the message is clear..