BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 4 sierpnia 2019
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Małomiasteczkowy » wtorek, 28 stycznia 2020, 16:05

Na wszystkich parach z PLN'ami.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1495
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 298
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » środa, 29 stycznia 2020, 12:22

@Małomiasteczkowy Czy mógłbyś nam wysłać w prywatnej wiadomości datę i godzinę w której próbowałeś dokonać takiej transakcji oraz dokładną kwotę i rynek na jakim miała miejsce taka sytuacja?
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 4 sierpnia 2019
Reputacja: 9
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Małomiasteczkowy » środa, 29 stycznia 2020, 13:28

Nie ma takiej potrzeby, jest to problem globalny, a nie jednostkowy. Przeanalizujcie jakąkolwiek transakcje lub sami spróbujcie i będziecie mieli 'na żywo'. Dbam o prywatność.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1495
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 298
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » wtorek, 4 lutego 2020, 14:07

Cześć! ;)

Chcieliśmy Was poinformować, że zmianie uległy godziny pracy naszego supportu.
Obecnie infolinia dostępna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 17:00 a utworzenie mailowego zgłoszenia jest możliwe poprzez poniższy formularz:
https://support.bitbay.net/pl/support/home

Pamiętajcie, że odpowiedzi na większość pytań dotyczących działania naszej giełdy znajdziecie w nasza centrum pomocy - https://bitbay.net/pl/pomoc
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 9 kwietnia 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: user300 » czwartek, 6 lutego 2020, 17:46

@BitBay mam kilka pytań:
1. Dlaczego musze się jeszcze raz weryfikować (weryfikowałem się osobiście za pierwszym razem), jeśli mój dowód utracił ważność, podczas, gdy w banku nie muszę? przecież już raz potwierdziliście moją tożsamość.
2. Czy zdjęcia dowodów osobistych są usuwane po potwierdzeniu tożsamości?
3. Czy możliwa jest weryfikacja osobista?

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1495
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 298
Reputacja postu: 
5
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » piątek, 7 lutego 2020, 11:03

@user300 Jako giełda umożliwiająca wymianę na waluty fiat musimy dostosowywać się do zmieniających się standardów rynkowych, dlatego wymagana jest ponowna weryfikacja konta. Co więcej jeżeli np. chciałbyś załatwić jakąkolwiek sprawę dotyczącą Twojego konta z naszym supportem, musimy mieć pewność, że kontaktuje się z nami właściciel konta i możemy to zweryfikować tylko jeśli dane Użytkownika są aktualne. Dokumenty nie są usuwane, natomiast oczywiście wszelkie dane Użytkowników są przechowywane w sposób zgodny z przepisami RODO i V Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie zapobiegania wykorzystywania systemu finansowego do prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu. Odpowiadając na ostatnie pytanie informujemy, że weryfikacje odbywają się tylko poprzez przesłanie formularza https://kyc.bitbay.net/ ;)
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 9 kwietnia 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: user300 » piątek, 7 lutego 2020, 14:22

Ok, ma to sens. Rozumiem, że to nie standardy rynkowe a raczej prawo zobowiazuje do przechowywania takich danych.
Kolejne pytania:
BitBay pisze: piątek, 7 lutego 2020, 11:03 Co więcej jeżeli np. chciałbyś załatwić jakąkolwiek sprawę dotyczącą Twojego konta z naszym supportem, musimy mieć pewność, że kontaktuje się z nami właściciel konta i możemy to zweryfikować tylko jeśli dane Użytkownika są aktualne.
1. Nie rozumiem, czy to oznacza, ze za kazdym kontaktem z supportem musze od nowa przekazywac zdjecie dowodu + zdjecie twarzy z dowodem w celu weryfikacji?

2. Jak wiec mozna sie zweryfikowac podczas kontaktu z supportem (np ktos ukradl zweryfikowane konto i kontaktuje sie z supportem)?

3. Czy możecie podać, które dane (link do przepisów AML/KYC) muszą być przchowywane w celu identyfikacji?

4. Na paszporcie/dowodzie osobistym są różne dane (np podpis, adres). Rozumiem ze chodzi o dane wspólne, pozostałe moge zamazac?

5. Czy mozna przeslac dokument znakowany tekstem?

dziekuje za odpowiedzi.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1495
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 298
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » piątek, 7 lutego 2020, 15:22

Jeżeli chciałbyś dokonać jakiejkolwiek zmiany na swoim koncie (np. zmiana loginu lub zmiana adresu mailowego) to w takim przypadku wymagane jest właśnie przesłanie zdjęcia typu selfie z dokumentem tożsamości użytym w procesie weryfikacji oraz kartką na której napisana jest aktualna data i na tej podstawie jesteśmy w stanie upewnić się, że kontaktuje się z nami właściciel konta. Dokumenty przesłane w celu weryfikacji konta muszą być w całości widoczne i żadne dane nie mogą zostać zasłonięte. Tak jak wspominaliśmy wszystkie przesłane dokumenty przetwarzane są zgodnie z obowiązującym nas prawem.
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1445
Rejestracja: 8 marca 2018
Reputacja: 1009
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Hamas » sobota, 8 lutego 2020, 17:31

widze ze nic sie u was nie zmienilo, wiec moze wroce, bo z czapy moznae zlapac jakis deal na dziwnym zleceniu :twisted:

Obrazek
We. The Revolution SVG Image @War_Conscience SVG Image @WarConscience

Początkujący
Posty: 211
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 75
Reputacja postu: 
4
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » sobota, 8 lutego 2020, 22:47

@Hamas Mi się udało raz załapać na taki strzał :D

Początkujący
Posty: 79
Rejestracja: 11 sierpnia 2013
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: MIRQ3 » niedziela, 9 lutego 2020, 11:53

Nie mogę zrozumieć, na czym polega drugi etap weryfikacji, cytat z ichniejszego helpa:
II poziom - po zaakceptowaniu dokumentu potwierdzającego adres"
Ile to może potrwać, i o co w ogóle chodzi? Przecież sprzedałem im już wszystkie moje dane, oprócz długości penisa.
I dalej jestem niezweryfikowany.

Początkujący
Posty: 722
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 94
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Świat
Napiwki: 3HQyQZm9h7Qbed3WgcWdUhMzEmCKUPPPXD

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tygrysek195 » niedziela, 9 lutego 2020, 21:28

MIRQ3 pisze: niedziela, 9 lutego 2020, 11:53II poziom - po zaakceptowaniu dokumentu potwierdzającego adres"


Musisz dołączyć dokument, na którym widnieje Twój adres zamieszkania. Może to być z konta internetowego opłacony rachunek za cokolwiek, ważne aby były pełne dane. W moim przypadku wystarczyła faktura z Play, na której była widoczna ostatnia data płatności faktury. Ogólnie również miałem problem z tą weryfikacją, ale poszło pozytywnie.

Początkujący
Posty: 79
Rejestracja: 11 sierpnia 2013
Reputacja: 5
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: MIRQ3 » poniedziałek, 10 lutego 2020, 07:55

tygrysek195 pisze: niedziela, 9 lutego 2020, 21:28Musisz dołączyć dokument, na którym widnieje Twój adres zamieszkania.

Ale przecież już to zrobiłem - w pierwszym etapie, no i chyba pykło, tylko drugi etap nie pyknął.
Zresztą... napiszę do tych dziadów, bo inaczej tego nie da się rozumem ogarnąć :/

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 699
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » czwartek, 13 lutego 2020, 11:44

@BitBay Miało być od dziś 18 potwierdzeń dla tokenów ERC-20 i ETH. Nadal jest po staremu i księgują się po 36 potwierdzeniach

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1495
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 298
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » czwartek, 13 lutego 2020, 12:20

@liseklsk Masz na myśli konkretną transakcję czy informacje na stronie? ;)

Jeśli chodzi o poniższe artykuły to informacje o potwierdzeniach są zaktualizowane:
https://bitbay.net/pl/pomoc/wplaty-i-wy ... ia-srodkow
https://bitbay.net/pl/aktualnosci/zmian ... otwierdzen
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 699
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » czwartek, 13 lutego 2020, 12:23

@BitBay chodzi o to że na stronie jest 18 potwierdzeń od dzisiaj a nadal księguje się po 36. Chodzi mi o konkretne transakcje

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1495
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 298
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » czwartek, 13 lutego 2020, 12:38

@liseklsk Mógłbyś nam wysłać txid tej transakcji w wiadomości prywatnej?
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 699
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » czwartek, 13 lutego 2020, 12:47

@BitBay Wysłałem. Wszystkie depozyty od rana księgowały się po 36. Teraz zaksięgowało się po 18 :D

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1495
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 298
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » czwartek, 13 lutego 2020, 13:24

@liseklsk Ok, super :D w takim razie wszystko powinno być już w porządku, oczywiście jeśli powtórzyłaby się sytuacja z księgowaniem po 36 to podeślij jeszcze raz txid takiej transakcji :)
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 43
Rejestracja: 22 grudnia 2017
Reputacja: 6
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Mikes2008 » czwartek, 13 lutego 2020, 18:15

Moi znajomi od kilku dni próbują się zarejestrować i nie przychodzi email weryfikacyjny. Co za tym stoi nie mogą się zarejestrować. Próbowali różnych komputerów i nic. Inni, którzy się zarejestrowali czekają już tydzień na weryfikację. Słabo

Wróć do „Giełdy, kantory, bitomaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości