BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Początkujący
Posty: 722
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 94
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Świat
Napiwki: 3HQyQZm9h7Qbed3WgcWdUhMzEmCKUPPPXD

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tygrysek195 » wtorek, 3 października 2017, 16:12

Potwierdzam, stanowisko BitBay na temat nie działającej giełdy i strat przez to poniesionych ( spadki i wzrosty kursów ) był taki, że mieli dać jakieś rekompensaty. Na tą chwilę temat ucichł a w wiadomości prywatnej dostałem wiadomość, że u nich wszystko działało a to był atak. A co mnie jakiś atak interesuje? Przy dobrych zabezpieczeniach i nowych serwerach taki atak nie powinien mieć miejsca ani wpływu na działanie giełdy. Też większość środków obracam na innych giełdach, bo z obietnic nie ma nic, co miało być. Ja nawet na to nie pisałem ticketu, bo wiedziałem jak to się skończy. Jedynie tu na forum proponowałem, aby osoby które były w tym czasie zalogowane otrzymały rekompensaty. Niby się zgodzili a do dzisiaj cisza.

Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 25 września 2017
Reputacja: 17
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: leniart1986 » wtorek, 3 października 2017, 16:29

BitBay pisze: @leniart1986, wiadomość prywatna została przesłana. Absolutnie nie ignorujemy żadnej wiadomość od Was. Wrócimy z informacją, jak tylko będzie update.

Bank oraz czas reazlizacji wypłat PLN nie uległ zmianie w stosunku do 2.0.
@ BitBay Dziękuję za odpowiedź na pw, zobaczę czy w czwartek będzie wszystko tak jak należy z % za obrót i będą się zmieniać automatycznie ( szkoda, że dalej pomimo już 2 tygodni od wejścia wersji 3.0 dalej w panelu użytkownika nie mamy informacji o wysokości Naszego obrotu w danym czasie, co mieliśmy w wersji 2.0)
Dziękuję za odpowiedź na pytanie w temacie, cieszę się że z wypłatami pln nic nie uległo zmianie tzn jak w 2.0 tak w 3.0 w tygodniu roboczym dzisiaj zlecam przelew, jutro po południu jest na koncie

Początkujący
Posty: 68
Rejestracja: 25 lipca 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: dziadeck » wtorek, 3 października 2017, 17:21

KryptoBanita pisze:

@dziadeck daj znać co tam wyjaśniono.
BitBay pisze: których problem dotyczy, powinny otrzymać maila od nas z wyjaśnieniami.

Cisza, z jednego konta zniknęło 10 LSK z drugiego 28 LSK i 150 zł. Szkoda gadać, mam nadzieje, że środki jak szybko zniknęły tak szybko wrócą.

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 3 października 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Kubat » wtorek, 3 października 2017, 17:27

Witam,

pytanie do BitBay i użytkowników, którzy mieli podobny problem.

Chcąc wysłać do potwierdzenia tożsamości zdjęcie dowodu osobistego w png (wielkość pliku odpowiednia, pojawia się zielony znak potwierdzenia zgodności z wymogami przy nazwie pliku) w tle po kliknięciu wyślij coś się wykonuje jednak nie przenosi mnie na dalszą stronę po czym dalej ekran z przyciskiem wyślij który się odświeża i można go ponownie kliknąć... :x

Przelogowałem się już kilkukrotnie ale dalej bezskutecznie. Zmieniałem plik na JPG i to samo.
Czy ktoś miał podobny problem?

Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: 23 września 2017
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: Loss » wtorek, 3 października 2017, 19:41

@BitBay, Czy udostepniacie gdzies moze changelog / liste zmian, poprawek jakie wprowadzacie do BB 3.0? Moze warto byloby wrzucic gdzies u dolu strony drobna czcionka aktualna wersje serwisu ( 3.0.1, 3.0.2, 3.0.3 itd ) i odnosnik do listy zmian jakie weszly od ostatniej aktualizacji? Daloby to lepsze pojecie jak ida prace nad poprawkami w serwisie. Minely juz ponad 2 tygodnie a niektore podstawowe funkcjonalnosci ( szybka transakcja, kolejnosc schodzenia ofert ), ktore dzialaly bez zarzutu w BB 2.0 wciaz posiadaja bledy mimo kilkukrotnego ich zglaszania.

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1488
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 297
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » wtorek, 3 października 2017, 22:59

@GoPro, @teamfm, @tygrysek195,
Przeanalizowaliśmy wszystkie zgłoszenia i powody reklamacji związanych z sytuacją w dniu ataku na naszą giełdę. Tak, jak pisaliśmy wcześniej - moduł transakcyjny dokonywał wszystkich operacji poprawnie, przez to nie jesteśmy w stanie po transakcjach użytkowników stwierdzić, czy mieli problemy, czy też nie (wynika to z logów tego modułu - realne oferty i napływające zlecenia od użytkowników).

Zlecenia realizowały się poprawnie z tym, co było w naszym orderbooku. Potwierdzili to nasi zewnętrzni partnerzy, którzy w różnych celach zaciągają i archiwizują nasz orderbook. Co więcej, orderbook dostępny poprzez API również był poprawny, o czym informowali nas, chociażby traderzy korzystający z botów. Z analizy oraz prób odwzorowania sytuacji na ten moment wiemy tyle, że problem dotyczył niewielkiej grupy osób, które podczas ataku próbowały załadować orderbook, niektórych rynków bądź zmieniały rynki dynamicznie. Po przełączeniu aktualizacja ofert w orderbooku mogło wystąpić z opóźnieniem.

Do każdego przypadku podeszliśmy indywidualnie. Użytkownicy, którzy zgłosili takie reklamacje do nas - otrzymali już spore obniżenie prowizji. Sprawdziliśmy wszystkie zgłoszenia. Odnaleźliśmy jedno, na które faktycznie odpowiedź nie została wysłana. Prowizja jest obniżona i odpowiedź przesłana. Jeśli to Twoja reklamacja @GoPro - przepraszamy za niedopatrzenie.

@leniart1986, Podliczanie obrotu dodamy, bo jest na naszej liście, ale prosimy jeszcze o chwilę czasu, abyśmy mogli wprowadzić te rzeczy, które już mamy zaplanowane.

@dziadeck, dziękujemy za wiadomość prywatną. Tak jak obiecaliśmy, odezwiemy się z pełnym opisem sytuacji.

@Kubat, jeszcze nie spotkaliśmy się z takim problemem z ładowaniem dokumentów do weryfikacji. Jeśli jest to możliwe napisz do nas prywatnie i prześlij nam zrzut ekranu plus informacje o przeglądarce. Sprawdzimy.

@Loss, w tej chwili nie, chociaż oczywiście mamy listę wprowadzonych i zaplanowanych zmian. Dziękujemy za sugestię i zastanowimy się, w jakiej formie moglibyśmy Wam to przedstawiać. Napisz nam na prv proszę co jeszcze według Ciebie jest nie tak w szybkiej ofercie.
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Początkujący
Posty: 722
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 94
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Świat
Napiwki: 3HQyQZm9h7Qbed3WgcWdUhMzEmCKUPPPXD

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tygrysek195 » wtorek, 3 października 2017, 23:10

@BitBay, Rozumiem, że zapewnienie na forum ogólnym, że nie schowacie głowy w piasek i każdą osobę potraktujecie równo, teraz zmieniło znaczenie na osoby składające reklamacje? Każdy kto ostatnich kilkanaście stron odczyta ze zrozumieniem, będzie wiedzieć co pisali użytkownicy i co przedstawiciele giełdy. Takim postem jak ten, tracicie w oczach wielu użytkowników. Większość już się przeniosła, a Ci co pójdą po rozum do głowy i zrozumieją jak BitBay traktuje swoich klientów, również odejdzie.
@SylwesterSuszek masz coś do powiedzenia w tej sprawie?

Dodano po 1 minucie 33 sekundach:
Aha i nadmienię, iż od dwóch tygodni doprosić się nie można o powiadomienia po transakcji, które miały być dodane "przy następnej aktualizacji" których już było wiele. Wylogowywanie non stop, doprosić się nie można o możliwość ustawienia czasu bezczynności.

Początkujący
Posty: 207
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 75
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » wtorek, 3 października 2017, 23:24

Obiecywanie obniżenia prowizji już od 3 tygodni słyszę a jak przyjdzie do zrealizowania to czemu tego nie robicie ?

Początkujący
Posty: 722
Rejestracja: 20 sierpnia 2017
Reputacja: 94
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Świat
Napiwki: 3HQyQZm9h7Qbed3WgcWdUhMzEmCKUPPPXD

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: tygrysek195 » wtorek, 3 października 2017, 23:30

@teamfm, Ludzie stracili po kilka tysięcy na tym ataku. Były wtedy spore ruchy kursów. Zapewnienie rekompensat było. Pisałem przecież że na dobre piwo nawet nie starczy. Schowali głowę w piasek, jak sprawa trochę przycichła. Przecież to było do przewidzenia. Dobrze, że na tej giełdzie mam tylko 5 % swojego kapitału, jak tylko będzie gdzieś większy dołek to pakuję się na full i przenoszę na 3 giełdy. 2 tygodnie temu w moich oczach stracili wiele. Ok, dałem im szansę z której nie chcieli skorzystać. Mydlenie oczu nie zatrzyma klientów, a jedynie przez te 2 tygodnie powstrzymało osoby które się jeszcze wahały co robić.

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 698
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » środa, 4 października 2017, 00:48

Cieszmy się że jednak ktoś się nami interesuje i jednak większość problemów jest załatwiana błyskawicznie, czy to przez forum i pomoc @BitBay czy FB bądź infolinię. Każdy z mniej lub bardziej zaawansowanych traderów zapewne korzystał z polo a tam o takim supporcie można pomarzyć. Nie dość że żadnej rekompensaty nikt nie otrzyma to jeszcze na odpowiedź można czekać i czekać. Przykład mój z ostatnich dni na polo, wysyłając lisy coś nie wyszło i txid nie istnieje o dziwo odpowiedź z supportu była błyskawiczna że już się zajmują i zrobią jeszcze raz wypłatę no i tak robią już 3 dni i ciągle zrobić nie mogą a człowiek siedzi i patrzy na kurs :P. Więc myślę że aż tak bardzo nie możemy narzekać

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 4 października 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: JanOpusa » środa, 4 października 2017, 00:51

Do BitBay

Witam chciałem dzis wypłacić z giełdy kwotę ok 0.035 btc na adres zew, i mam komunikat "brak wystarczającej ilesci srodków" mimo iż są.
Czy jest jakieś min do wypłaty ?

Początkujący
Posty: 207
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 75
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » środa, 4 października 2017, 01:39

ALe tamta giełda działa, na bb na każdym kroku obecnie bug :D A ostatnio support jak nie odpowiada kilka tygodni to prawie jak na polo. Napisz do bittrexa cokolwiek, 15m-2h i masz odpowiedź :)
Sam widzisz, że pomimo "dobrych" zmian wszyscy uciekają z bitbay, wśród moich 8 znajomych grających dotychczas głownie na bitbay, pozostał tylko jeden gracz na tej giełdzie po zmianie na 3.0.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 8098
Rejestracja: 1 marca 2015
Reputacja: 1054
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: WLKP/Dolny Śl./Lubus

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: adam1226 » środa, 4 października 2017, 07:50

oj gdybym mial tam konto to chyba balbym sie logowac..
:arrow: [Binance]- Giełda altcoinów
[Algory.io] - Agregator newsów i Skaner tradingowy

Początkujący
Posty: 38
Rejestracja: 18 czerwca 2014
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: dexu » środa, 4 października 2017, 08:41

@Bitbay, dziękuję za dotrzymanie słowa i załatwienie sprawy z korektą. Wszystko się zgadza.

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 698
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » środa, 4 października 2017, 09:53

teamfm pisze: ALe tamta giełda działa, na bb na każdym kroku obecnie bug :D A ostatnio support jak nie odpowiada kilka tygodni to prawie jak na polo. Napisz do bittrexa cokolwiek, 15m-2h i masz odpowiedź :)
Sam widzisz, że pomimo "dobrych" zmian wszyscy uciekają z bitbay, wśród moich 8 znajomych grających dotychczas głownie na bitbay, pozostał tylko jeden gracz na tej giełdzie po zmianie na 3.0.
No z tym ze bittrex odpowiada w 15 minut do 2 godzin to tez grubo przesadziłeś. Może tak było dawno temu. Teraz to już porównywalnie do polo a jednak na bb nigdy nie miałem sprawy rozwiązywanej dłużej niż jedną dobę a na polo mogę wstawić screeny że tydzień to jest super szybko. Więc co z tego że niby działa jeżeli są problemy z depozytami i wypłatami a support leży i kwiczy.

Początkujący
Posty: 207
Rejestracja: 3 lipca 2017
Reputacja: 75
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: teamfm » środa, 4 października 2017, 11:42

3 krotnie pisałem w ostatnich 2 miesiącach nigdy nie oczekiwałem na załatwienie więcej jak 2h :P

Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 1 września 2017
Reputacja: 4
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: wsite » środa, 4 października 2017, 11:49

Kiedy wprowadzicie nowe kryptowaluty?

Oficjalny przedstawiciel projektu
Awatar użytkownika
Posty: 1488
Rejestracja: 17 lutego 2014
Reputacja: 297
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: BitBay » środa, 4 października 2017, 12:16

@tygrysek195 jeśli chodzi o powiadomienia to wrócą. Robimy co możemy, ale realizujemy taski w kolejności według priorytetów. Czasami coś wpada, co wymaga przerwania prac i powrócenie do tego później. Pracujemy 24/7, wiemy że obecnie niewiele zmian, które wprowadzamy są widoczne dla Was, na dniach rozpoczną się updaty, które będą widoczne.

Wracając do reklamacji - jak pisaliśmy wyżej - sytuacja dotyczyła nielicznych kont na naszej platformie, a historia nie pozwala nam odgórnie stwierdzić których. Dlatego przyjmowaliśmy i rozpatrywaliśmy reklamacje indywidualne, przyznając mocno obniżone prowizje, w zależności od deklarowanych strat. Dodatkowo zaplanowaliśmy również przyznanie darmowych coinów. @teamfm prowizja na Twoim koncie jest obniżona, podobnie jak na koncie @tygrysek195.

@JanOpusa spróbuj od kwoty BTC, którą masz na koncie odjąć ręcznie fee za przelew czyli 0.00045 BTC i taka kwotę wprowadzić do formularza. Powinno pomóc. W najbliższym czasie wprowadzimy zmianę, aby odejmowanie fee następowało automatycznie.

@dexu to my dziękujemy :)

@liseklsk dziękujemy za miłe słowa :) Obecnie bardzo mocno rozbudowujemy i szkolimy dział support, żeby zawsze służył Wam pomocą.
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym suportem https://bitbay.net/pl/kontakt

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 698
Rejestracja: 16 czerwca 2017
Reputacja: 202
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: liseklsk » środa, 4 października 2017, 14:22

BitBay pisze: @tygrysek195 jeśli chodzi o powiadomienia to wrócą. Robimy co możemy, ale realizujemy taski w kolejności według priorytetów. Czasami coś wpada, co wymaga przerwania prac i powrócenie do tego później. Pracujemy 24/7, wiemy że obecnie niewiele zmian, które wprowadzamy są widoczne dla Was, na dniach rozpoczną się updaty, które będą widoczne.

Wracając do reklamacji - jak pisaliśmy wyżej - sytuacja dotyczyła nielicznych kont na naszej platformie, a historia nie pozwala nam odgórnie stwierdzić których. Dlatego przyjmowaliśmy i rozpatrywaliśmy reklamacje indywidualne, przyznając mocno obniżone prowizje, w zależności od deklarowanych strat. Dodatkowo zaplanowaliśmy również przyznanie darmowych coinów. @teamfm prowizja na Twoim koncie jest obniżona, podobnie jak na koncie @tygrysek195.

@JanOpusa spróbuj od kwoty BTC, którą masz na koncie odjąć ręcznie fee za przelew czyli 0.00045 BTC i taka kwotę wprowadzić do formularza. Powinno pomóc. W najbliższym czasie wprowadzimy zmianę, aby odejmowanie fee następowało automatycznie.

@dexu to my dziękujemy :)

@liseklsk dziękujemy za miłe słowa :) Obecnie bardzo mocno rozbudowujemy i szkolimy dział support, żeby zawsze służył Wam pomocą.
Nie ma za co to tylko święta prawda :)

Początkujący
Posty: 67
Rejestracja: 26 czerwca 2017
Reputacja: -1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay.pl BTC / LTC / ETH/ PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna

Postautor: bartek_maj » środa, 4 października 2017, 15:16

@BitBay, jak wygląda sprawa API? jakoś się to przeciąga?

Wróć do „Giełdy, kantory, bitomaty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości