ja przedwczoraj napisalem emaila o 19:45 i wciąż zero odpowiedzi.BitBay pisze:We understand your irritation, however, please notice that our support team responds to all your emails.denyszag pisze:
What is the delay, Bitcoin has dropped to $ 254, and I lose more money ..
You write it is not problems at the BitBay, but mythical way were increased rates for bitcoin, and who held responsible for this?
Sorry, but the prices themselves could not per se. What is the dollar, please describe everything in detail, include the facts ...
You feel the need to block an account, then please provide the evidence-veil on the subject.
Maybe that anyone really wanted to buy all the dollars for Bitcoins, sincerity, and the company BitBay could not prevent its customers of such earnings.
Please answer my all questions, or you do not understand me?
As we wrote you, we ask for your patience.
@baggins - nie żartuj. Jak Cie złodziej okradnie na ulicy to też się cieszysz, że ukradł Ci tylko 500pln a wczoraj mógł ukraść 1k ? Oczywiście zawsze może być gorzej i kwestia perspektywy, ale tutaj ewidentnie część użytkowników została poszkodowana nie ze swojej winy, a za to odpowiada giełda i jej zabezpieczenia/złe dobieranie kontrahentów, nikt inny.baggins pisze:@domator powstrzymaj konie swojego umysłu, jak by Ci nie cofnęli do BTC a pozostawili fiaty których jak piszą nie mają mogło by być gorzej nie sądzisz?
Giełda może rościć swoich praw od swojego zewnętrznego kontrahenta, a użytkownicy roszczą swoich praw tylko i wyłącznie od działania giełdy i każdy prawnik Ci to powie. Użytkowników nie powinno obchodzić, czy błąd popełniła outsourcingowa firma, czy pracownicy firmy.
W moim odczuciu, jako przedsiębiorcy, taniej wyjdzie giełdzie zrobić jakąś rekompensatę poszkodowanym użytkownikom niż pozwolić sobie na spadek wartości marki i spadek obrotów.