BitBay.pl BTC / LTC / ETH / LSK / Dash / XRP / PLN / USD / EUR - Dyskusja ogólna
: wtorek, 5 czerwca 2018, 16:31
Bitbay to jednak jest niepoważna firma, a rzetelne informowanie użytkowników o ważnych sprawach leży u nich i kwiczy (a czasem nawet rechoce).
Otóż dowiedziałam się od znajomego, który przez przypadek dowiedział się o tym od supportu (przez przypadek bo rozmowa była o czym innym), że zwrot prowizji na rynkach usd euro będzie tylko dla tych którzy przeniosą się na Maltę. Od razu ciśnie się oczywiste pytanie - dlaczego ta informacja nie została podana oficjalnie w aktualnościach czy w tym mailu o przenosinach?
Czy użytkownicy nie zasługują na rzetelną informację? No pewnie nie, bo przecież to "tępy tłum", który ma dawać prowizję a nie ją dostawać.
To od razu uruchamia teorie spiskowe - chcą wyrolować niedoinformowanych albo zmusić ich do przenosin lub odwlec zwrot bo taki klient niedoinformowany najpierw się zdziwi, że nie dostał a potem przez jakiś czas będzie dochodził dlaczego nie dostał. W regulaminie nie ma żadnego zapisu o tym, że firma z Malty przejmuje zobowiązania tej z Polski.
Znajomy opieprzył support i niby obiecali, że pojawi się oficjalna informacja o tym "nieważnym" szczególe, który support postanowił zachować dla siebie bo przecież fajnie mieć tajemnice, które znają tylko wtajemniczeni.
Sorry Bitbay, ale za taką obsługą informacyjną (a raczej jej brak) to sama bym was wpisała na czarną listę ostrzeżeń bo tak działają tylko firmy krzaki lub nieudacznicy.
Mogę zrozumieć, że w każdej firmie pojawiają się jakieś błędy, no ale "przeoczenie" tak istotnej informacji w tym całym mailu o różnicach Bitbay Polska/Malta i tym całym bla bla bla jak to teraz będzie fajnie to mi się w głowie nie mieści.
Może przedstawiciel Bitbay zdradzi inne tajemnice, którymi dzieli się support przy kawie a nas nie raczy poinformować. :p
Dopisek:
Dodam jeszcze, że np na wykopie, 6 dni temu przedstawiciel Bitbay pisał, że zwrot prowizji będzie niezależnie od tego czy przeniesie się konto czy nie. (!)
Sprawa jest więc dla mnie bardzo dwuznaczna (albo sami nie wiedzą co chcą robić i stąd ten bałagan albo manipulują ludźmi w celu uzyskania tego przeniesienia konta lub w celu utrudnienia im zwrotu), a ponieważ nie jestem prawnikiem to nie jestem w stanie przewidzieć jakie skutki może mieć zakończenie umowy przed okresem wypowiedzenia (a to dzieje się gdy przenosimy konto) i jak ma się to do zobowiązań firmy w Polsce (bo nigdzie nie ma zapisu, że przechodzą one na firmę z Malty).
Reasumując - nie mam zamiaru nic nigdzie przenosić dopóki nie otrzymam tego zwrotu prowizji, który należy mi się bez względu na to czy się przeniosę czy nie. A może mam kaprys w ogóle zakończyć działanie na tej giełdzie? Wtedy też mi się ten zwrot należy - takie było zobowiązanie i musi być wykonane.
Oczekuję oficjalnego oświadczenia firmy w tej sprawie (czyli naprawienia tego chaosu) i dodania zapisów w regulaminie, które gwarantują moje prawa nabyte (czyli między innymi, że firma z Malty przejmuje zobowiązania firmy z Polski) - wtedy mogę się przenieść bo nie należę do tych, którzy coś podpisują/akceptują w ciemno.
Otóż dowiedziałam się od znajomego, który przez przypadek dowiedział się o tym od supportu (przez przypadek bo rozmowa była o czym innym), że zwrot prowizji na rynkach usd euro będzie tylko dla tych którzy przeniosą się na Maltę. Od razu ciśnie się oczywiste pytanie - dlaczego ta informacja nie została podana oficjalnie w aktualnościach czy w tym mailu o przenosinach?
Czy użytkownicy nie zasługują na rzetelną informację? No pewnie nie, bo przecież to "tępy tłum", który ma dawać prowizję a nie ją dostawać.
To od razu uruchamia teorie spiskowe - chcą wyrolować niedoinformowanych albo zmusić ich do przenosin lub odwlec zwrot bo taki klient niedoinformowany najpierw się zdziwi, że nie dostał a potem przez jakiś czas będzie dochodził dlaczego nie dostał. W regulaminie nie ma żadnego zapisu o tym, że firma z Malty przejmuje zobowiązania tej z Polski.
Znajomy opieprzył support i niby obiecali, że pojawi się oficjalna informacja o tym "nieważnym" szczególe, który support postanowił zachować dla siebie bo przecież fajnie mieć tajemnice, które znają tylko wtajemniczeni.
Sorry Bitbay, ale za taką obsługą informacyjną (a raczej jej brak) to sama bym was wpisała na czarną listę ostrzeżeń bo tak działają tylko firmy krzaki lub nieudacznicy.
Mogę zrozumieć, że w każdej firmie pojawiają się jakieś błędy, no ale "przeoczenie" tak istotnej informacji w tym całym mailu o różnicach Bitbay Polska/Malta i tym całym bla bla bla jak to teraz będzie fajnie to mi się w głowie nie mieści.
Może przedstawiciel Bitbay zdradzi inne tajemnice, którymi dzieli się support przy kawie a nas nie raczy poinformować. :p
Dopisek:
Dodam jeszcze, że np na wykopie, 6 dni temu przedstawiciel Bitbay pisał, że zwrot prowizji będzie niezależnie od tego czy przeniesie się konto czy nie. (!)
Sprawa jest więc dla mnie bardzo dwuznaczna (albo sami nie wiedzą co chcą robić i stąd ten bałagan albo manipulują ludźmi w celu uzyskania tego przeniesienia konta lub w celu utrudnienia im zwrotu), a ponieważ nie jestem prawnikiem to nie jestem w stanie przewidzieć jakie skutki może mieć zakończenie umowy przed okresem wypowiedzenia (a to dzieje się gdy przenosimy konto) i jak ma się to do zobowiązań firmy w Polsce (bo nigdzie nie ma zapisu, że przechodzą one na firmę z Malty).
Reasumując - nie mam zamiaru nic nigdzie przenosić dopóki nie otrzymam tego zwrotu prowizji, który należy mi się bez względu na to czy się przeniosę czy nie. A może mam kaprys w ogóle zakończyć działanie na tej giełdzie? Wtedy też mi się ten zwrot należy - takie było zobowiązanie i musi być wykonane.
Oczekuję oficjalnego oświadczenia firmy w tej sprawie (czyli naprawienia tego chaosu) i dodania zapisów w regulaminie, które gwarantują moje prawa nabyte (czyli między innymi, że firma z Malty przejmuje zobowiązania firmy z Polski) - wtedy mogę się przenieść bo nie należę do tych, którzy coś podpisują/akceptują w ciemno.