Co bym chciał usłuszeć jako klient stampa, który ma tam sporo fiatów?ekonokomik pisze:@diakon, ale z drugiej strony, jakich konkretów byś oczekiwał?
"Przeprowadziliśmy siódmy test transakcyjny, wykryliśmy problem wydajnościowy w następującym SQL'u..."
czy: "Bitki ukradł nasz pracownik o nazwisku..."?
Fakt, że ja bym pisał trochę inaczej, by ludzie odnieśli wrażenie, że kontrolują sytuację. Ale tak naprawdę, dopóki nie będziesz miał dostępu do swojego konta i możliwości transferu, dalej miałbyś tylko "wrażenie" i moje słowo...
I tak, póki co, nie można nic zrobić, więc po co się denerwować.
EDITED: nie mam nic na stampie, staram się oceniać sytuację neutralnie.
Proszę bardzo:
1. Odniesienie się do mertitum: np. Znaleźliśmy błąd, który mógł spwododować, że intruz uzyskał dostęp do kluczy prywatnych hotwalletów. Była to prawdopodobnie błędną implementacja mechanizmu RNG generującego liczby losowe którego używaliśmy do generacji kluczy. Naprawiliśmy błąd.
2. Odnienisie się do ETA: które sami sobie dali a teraz nie dotrzymują. Czyli przepraszamy że nie wyrobiliśmy się w 48h, ale już testy na ukończeniu, planujemy uruchomić system w sobotę o 10.00 gmt.
3. Odniesienie się do zmiany lokalizacji projektu?! why?
4. Zapewnienie klientów, że jak tylko wznowią działanie systemu to będą na bieżąco realizować wypłaty. Szczególnie FIAT. A nie przeciągać.
5. Zapewnienie klientów, że nie planują wprowadzić rezerwy cząstkowej. A uzupełnili już środki, np. od wspólnika, jakiegoś EA lub skupili na finexie, whatever.
6. Informacja np. o tym iż planują np. w ciągu 3 dni, udowodnić posiadane zasoby.
7. Może jakiś news, że w ramach rekompensaty planują przez 30 dni nie pobirać fee.
I pewnie wiele innych opcji...
Widzisz można prowadzić dobrą komunikację lub złą. Oni wybrali złą. Może ja powinienem prowadzić dla stampa PR