BitCoin helper

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 20 października 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitCoin helper

Postautor: amoraXis » piątek, 20 października 2017, 16:14

Witam,nazywam się Mateusz mam 22 lata i jestem młodym programistą samoukiem(jeśli można to tak nazwać ^ ^) jakiś czas temu zacząłem przygodę z kryptowalutami,przeglądałem wasze forum w poszukiwaniu nowych informacji i douczaniu się,nie rejestrowałem się bo nie miałem weny czyt. doświadczenia i ciekawych rzeczy do napisania aby w czymś komuś pomóc,lecz widocznie nadeszła ta chwila iż mogę coś wnieść od siebie.Mianowicie,postanowiłem sobie pomóc,aby nie siedzieć wciąż przed komputerem sprawdzając czy cena waluty spada lub rośnie.Przechodząc do rzeczy,stworzyłem program,który ma kilka ciekawych funkcji ułatwiających życie które opisze.
Główną cechą mojego dzieła są powiadomienia,czyli w programie można sobie ustawić,aby powiadamiał nas on o spadku lub wzroście wartości danej waluty,konkretnych procentach np.Jeżeli bitcoin spadnie o 0.5% dostaniemy powiadomienie lub jeżeli wzrośnie o 0.5% też (można te wartości zmieniać) jest to próg minimalny,czyli jesli ustawimy 0.5% to dostaniemy informacje gdy dana kryptowaluta spadnie o 0.5% lub wiecej.Program aktualizuje dane 24/h jeśli smartfon jest podłączony do internetu.Powiadomienia są w postaci dźwieku,wibracji i wyświetlane na ekranie. Pozatym,chciał bym napisać że jeżeli temat jest umieszczony w złym dziale proszę o przeniesienie go.Jeśli ktoś był by zainteresowany proszę pisać na email tutaj lub pw.Program oczywiście nie jest darmowy i mam zamiar sprzedać tylko kilka kopii(myśle że 3 wystarczą)Dziękuje i pozdrawiam :)

Bardzo Zły Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 14380
Rejestracja: 16 kwietnia 2012
Reputacja: 2659
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Polska/Wwa/GW

BitCoin helper

Postautor: rav3n_pl » piątek, 20 października 2017, 16:22

Link to githuba i działamy.