Przelew na Metamask i nie podpięty Ledger

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 1 maja 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: śląsk

Przelew na Metamask i nie podpięty Ledger

Postautor: adamski9000 » sobota, 1 maja 2021, 23:40

Część Wszystkim. Jestem nowy w temacie krypto, więc proszę o dużą wyrozumiałość :)

Mianowicie wysłałem sobie testowo z giełdy na portfel Metamaska trochę ETH na adres skonfigurowany w Metamasku, który był podpięty z ledgerem. Rzecz w tym, że przez nieuwagę nie podpiąłem ledgera w Metamasku w czasie wysyłki na adres w Metamasku :). Wydaje mi się, że to niema znaczenia, ale Metamask nie widzi przesłanych środków, więc nie wiem co z tym dale zrobić. Wydaje się, że wysłane środki doszły poprawnie na adres, gdyż na etherscanie wyświetla się balans z przesłaną kwotą. Dlatego powstaje pytanie Czy w Metamsku trzeba coś skonfigurować, a może cos spartoliłem ?
Dziękuję za wszelką pomoc
Pozdrawiam Adam

Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 27 listopada 2020
Reputacja: 18
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Przelew na Metamask i nie podpięty Ledger

Postautor: owpiotr » niedziela, 2 maja 2021, 11:29

Przejrzyj transakcję dla portfela na adresie portfela - 'view on etherscan'. Na metamask-u każdego tokena trzeba dodać, żeby był widoczny, najlepiej bezpośrednio z etherscana.

Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 1 maja 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: śląsk

Przelew na Metamask i nie podpięty Ledger

Postautor: adamski9000 » niedziela, 2 maja 2021, 13:24

Dziękuję za sugestię, ale to chyba nie to.