Transakcja utknęła prośba o pomoc

Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 12 kwietnia 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Transakcja utknęła prośba o pomoc

Postautor: russel5 » poniedziałek, 12 kwietnia 2021, 08:18

Witajcie!
Jestem początkujący w kwestii BTC i potrzebuje pomocy z wysłaą transakcją, która utknęła z powodu zbyt niskiego fee (wysyłałem kilka transakcji i zawsze dawałem wyższe fee, tym razem przeoczyłem sprawę..)

Transakcja w protfelu Mycelium od 10 dni wisi jako "Wysyłanie" i nie mam dostępu do środków.

Chciałbym żeby ta płatność już nie doszła i wróciła na mój portfel.
W blockchain jest jako niepotwierdzona w Mempool... i nie została jeszcze z tamtad usunięta.

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi :)

Weteran
Posty: 2896
Rejestracja: 14 lipca 2017
Reputacja: 443
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC
Napiwki: https://nanocrawler.cc/explorer/account ... ec/history

Transakcja utknęła prośba o pomoc

Postautor: adamu79 » poniedziałek, 12 kwietnia 2021, 09:56

russel5 pisze: poniedziałek, 12 kwietnia 2021, 08:18Chciałbym żeby ta płatność już nie doszła i wróciła na mój portfel.
Wróci jak wyleci z mempoola, ew. nie wróci jak zostanie za jakiś czas potwierdzona.
Jest też opcja RBF (Replace-By-Fee) jednak nie jest ona polecana początkującym użytkownikom.

Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 25 stycznia 2021
Reputacja: 3
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Transakcja utknęła prośba o pomoc

Postautor: crisu922 » poniedziałek, 12 kwietnia 2021, 11:12

Z ciekawości, jaka jest wysokość tego fee? Ja bodaj w sobotę puściłem tx z fee 8sat/b i dostałem potwierdzenia po ok 3 godzinach. 5-6 sat/b też by przeszło. Musiałeś ustawić ~ 1sat/b, że od ponad tygodnia nie chce ci to przejść.

Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 12 kwietnia 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Transakcja utknęła prośba o pomoc

Postautor: russel5 » poniedziałek, 12 kwietnia 2021, 12:16