Brak bitcoinów na portfelu w telefonie po wpłacie złotówek do bitomatu

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 5 stycznia 2021
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Brak bitcoinów na portfelu w telefonie po wpłacie złotówek do bitomatu

Postautor: Leszekj » wtorek, 5 stycznia 2021, 23:32

Dobry wieczór

Od razu zaznaczam, że jestem zielony w temacie, dopiero zacząłem interesować się bitcoinem i w związku z tym technologią. Gdyby ktoś mógł wyjaśnić jak krowie na rowie, to byłbym wdzięczny.
Mam następujący problem. Zainstalowałem coinomi na telefonie i postanowiłem wpłacić bitcoiny przez bitomat. Po skorzystaniu z bitomatu, jak wchodziłem w portfel, to pokazywało to co przelałem. Za drugim razem też nie było problemu. Ostatnio też skorzystałem z bitomatu, ale po wpłaceniu gotówki w bitomacie nie wyświetla w portfelu bitcoinów, które kupiłem. Później jeszcze wcisnąłem "Resynchronize" i wszystko z portfela zniknęło i pokazuje zero. 8-)
Straciłem bitcoiny?
Jeżeli nie, to co mogę zrobić, żeby było widoczne to co kupiłem?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam i życzę po prostu udanego Nowego Roku.

Weteran
Posty: 2797
Rejestracja: 17 marca 2014
Reputacja: 2132
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Brak bitcoinów na portfelu w telefonie po wpłacie złotówek do bitomatu

Postautor: miso20 » środa, 6 stycznia 2021, 00:26

Leszekj pisze: wtorek, 5 stycznia 2021, 23:32Straciłem bitcoiny?

Jeżeli masz gdzieś zapisane te słowa w języku angielskim, które powinieneś byłs pisać przy pierwszym uruchomieniu portfela, to nie straciłeś nic.
Leszekj pisze: wtorek, 5 stycznia 2021, 23:32Jeżeli nie, to co mogę zrobić, żeby było widoczne to co kupiłem?

Podaj najlepiej dane transakcji z bitomatu, np adres na który miały iść btc. Być może opłata jest mała i transakcja jeszcze nie potwierdziła się. Być może przycięła się maszyna i nie wysłałą ci bitcoinów. Pisałeś do supportu? Bitomat z shitcoins.club czy flyingatom.com?

Początkujący
Posty: 2