Bitcoin UK

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 13 września 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcoin UK

Postautor: PeppaPigg » czwartek, 13 września 2018, 03:19

Witam,
Jestem całkiem nowa w temacie, siedzę i czytam 2 tydzień, założyłam już portfel , właściwie to dwa tylko mam problem z Bitcoinem w UK. Nie mogę przejść weryfikacji 2FA. Wysłałam wszystkie dane ale nie mam potwierdzenia weryfikacji i ciągłe nie mogę się zalogować na bitcoin aplikacji. Pomyślana że zapytam tutaj zanim zadzwonię na infolinię. Podejrzewam że coś robię źle , chociaż krok po kroku robiłam wszystko tak jak potrzeba i dostaje kody do weryfikacji i jak przychodzi do wyslania zescanowanego dokumentu tożsamości to strona staje się unresponsive . Nie kumam...

Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 11686
Rejestracja: 16 lutego 2013
Reputacja: 3879
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcoin UK

Postautor: Bit-els » czwartek, 13 września 2018, 03:22

Mówisz o giełdzie?

Bo portfel nie potrzebuje 2fa.
Polecam electrum.org
Jest też wersja mobilna.
Zapisz tylko seed i schowaj- kopia bezp.

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 13 września 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcoin UK

Postautor: PeppaPigg » czwartek, 13 września 2018, 03:32

Tak mówię o giełdzie , dzięki za odpowiedź.
A.. mam portfel z Revolut, nie spotkałam się z ta nazwa na tym forum, muszę tylko przetransferowac środku na giełdę? Jak dobrze tą machinę rozumiem ..

Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 11686
Rejestracja: 16 lutego 2013
Reputacja: 3879
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcoin UK

Postautor: Bit-els » czwartek, 13 września 2018, 04:00

Możesz też sprzedać w jednym bitomatów, w UK też są
https://coinatmradar.com

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2592
Rejestracja: 26 września 2017
Reputacja: 932
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Bitcoin UK

Postautor: KryptoBanita » czwartek, 13 września 2018, 07:38