BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 marca 2013
Reputacja: -7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: tantric » sobota, 2 grudnia 2017, 18:35

Podczaas próby logowania do konta nowo utworzonego miałem komunikat jak powyżej .
Połaczenie mam dobre . Czy problem może byc zwiazany z np. programem antywirusowym, firewallem itp?
czy ktos może pomóc , wie o co chodzi/

Kulfon
Początkujący
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: Kulfon » niedziela, 3 grudnia 2017, 12:01

...
Ostatnio zmieniony piątek, 11 czerwca 2021, 12:46 przez Kulfon, łącznie zmieniany 1 raz.

Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 marca 2013
Reputacja: -7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: tantric » niedziela, 3 grudnia 2017, 13:28

Kulfon pisze: Tak, spróbuj wyłączyć AV i firewalla.
Hej.Wyłączyłem. Nic nie dało.

Kulfon
Początkujący
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: Kulfon » niedziela, 3 grudnia 2017, 13:41

...
Ostatnio zmieniony piątek, 11 czerwca 2021, 12:46 przez Kulfon, łącznie zmieniany 1 raz.

Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 marca 2013
Reputacja: -7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: tantric » niedziela, 3 grudnia 2017, 14:32

Użyłem VPN "Hide.me" , nie pomogło :(
Napsze do BitBay, może oni powiedza w czym rzecz

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: pm7 » niedziela, 3 grudnia 2017, 14:36

Używasz sensownej (np. Chrome, Firefox) i aktualnej przeglądarki?

Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 marca 2013
Reputacja: -7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: tantric » niedziela, 3 grudnia 2017, 17:58

Dziekuje wszsytkim za chęć niesienia pomocy . Odpowiedzieli z BitBay ( niedziel;a wieczór a odp[owiedź juz po 2 godzinach- świetny support )
Problem był z hasłem ;
Dzień dobry,

Prosimy kliknąć w "Log in problems?", następnie podać swój login w dostępnej do tego rubryce. Na adres e-mail przyjdzie link do resetu hasła, prosimy przeprowadzić ten reset i zmienić hasło na takie które nie zawiera znaków "%" oraz "$", nasi technicy już pracują nad rozwiązaniem problemu tych znaków.

Juz jestem zalogowany po zmianie hasła .

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 21 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: henio81 » poniedziałek, 4 grudnia 2017, 14:29

Witajcie. Z gory przepraszam ale podepne sie pod temat...otoz telefon mi padl i starcilem Google Authenticator ...mialem ustawiona dwustopniowa weryfikacje do bidbay'a. Jak mam sostac sie do konta? Dzieki i sorry za lamerskie pytanie...ale

Pomocy! Jestem lamerem i nie wiem jak wyłączyc podpis w Tapatalku. Proszę o instrukcję na PW. ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Weteran
Posty: 3643
Rejestracja: 8 listopada 2013
Reputacja: 869
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: bl4ck » poniedziałek, 4 grudnia 2017, 14:45

henio81 pisze: otoz telefon mi padl i starcilem Google Authenticator ...mialem ustawiona dwustopniowa weryfikacje do bidbay'a. Jak mam sostac sie do konta?
Przy włączaniu 2fa drukuje się klucz prywatny aby w razie takich wypadków przywrócić generowanie kluczy.

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 21 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: henio81 » poniedziałek, 4 grudnia 2017, 14:48

wiedz teraz juz nic nie zrobie? Nie mam dostepu do konta?

Pomocy! Jestem lamerem i nie wiem jak wyłączyc podpis w Tapatalku. Proszę o instrukcję na PW. ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Weteran
Posty: 3643
Rejestracja: 8 listopada 2013
Reputacja: 869
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

BitBay- komunikat " sprawdź połaczenie z internetem i spróbuj ponownie"

Postautor: bl4ck » poniedziałek, 4 grudnia 2017, 14:59

@henio81, Głupie pytanie.. pierwszy sposób to sprawdzić jak działa przywracanie konta na tej giełdzie a drugi sposób to kontakt z giełdą.

Wróć do „Pomoc techniczna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości