Unconfirmed transaction - portfel Electrum

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 11 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Unconfirmed transaction - portfel Electrum

Postautor: Bartnick » sobota, 11 listopada 2017, 11:29

Witam,
Wczoraj zrobiłem dwie transakcje BTC na BitBay. Pierwsza mała utknęła jako Uncofirmed wtedy puściłem drugą na ten sam adres tylko większą, ta druga ma teraz status Unconfirmed parent. Pisałem już na forum Reddit i dostałem odpowiedź, że to przez zbyt małą Fee ta transakcja utknęła (choć Electrum niby ma dynamic Fee). Jako rozwiązanie zasugerowali opcje CPFP (Child Pays For Parent) ale nie potrafię tego zrobić. Do tego trzeba użyć output change, która jest zaznaczona na żółto (prawy klik na transakcji) ale nie potrafię dalej nic z tym zrobić. Czy zrestartowanie portfela z seedów może pomóc albo przyspieszenie transakcji przez ViaBTC accelerator? Jestem początkujący proszę o jakiekolwiek sugestie, boję się, że status Unconfirmed bedzię widniał przez wiele dni i nie wiem co z tego wyniknie. Posiadam Electrum Portable 2.9.3..

Wygadany
Posty: 666
Rejestracja: 14 lutego 2017
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Unconfirmed transaction - portfel Electrum

Postautor: esse » sobota, 11 listopada 2017, 11:47


Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 11 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Unconfirmed transaction - portfel Electrum

Postautor: Bartnick » sobota, 11 listopada 2017, 11:54

Tak widziałem tę instrukcję ale tam piszą idź w drugim kroku idź do "Coins" tab ale w mojej wersji electrum nie ma takiej zakładki. Chyba użyję ViaBTC accelerator..

Wygadany
Posty: 666
Rejestracja: 14 lutego 2017
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Unconfirmed transaction - portfel Electrum

Postautor: esse » sobota, 11 listopada 2017, 11:56

W Electrum popatrz w menu View i uaktywnij sobie Coins.

Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 11 listopada 2017