Mój błąd - przelanie pieniędzy

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 10 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Mój błąd - przelanie pieniędzy

Postautor: bartoszfit » piątek, 10 listopada 2017, 01:33

Witam,
Popełniłem okropny błąd i nie wiem czy jestem w stanie go naprawić. Mam nadzieję, że mi jakoś pomożecie - albo chociaż rozwiejecie moje podejrzenia.
Na Bitrex utworzyłem portfel BCC - ze strony BITBAY na której posiadałem kupione BTC przelałem je przypadkowo na konto na Bitrexie w portfel BCC. Mam pytanie czy Mogę pieniądze jakoś odzyskać ? Jeżeli tak to jak to zrobić - jestem początkujący.
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
--
Bartosz

Moderator
Awatar użytkownika
Posty: 11686
Rejestracja: 16 lutego 2013
Reputacja: 3879
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Mój błąd - przelanie pieniędzy

Postautor: Bit-els » piątek, 10 listopada 2017, 06:47

musisz pisać do supportu. My tu nic nie poradzimy

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 10 listopada 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Mój błąd - przelanie pieniędzy

Postautor: bartoszfit » piątek, 10 listopada 2017, 08:49

Samemu tego nie naprawię rozumiem ?
Dzięki wielkie za pomoc ;)

pm7
Weteran
Posty: 7893
Rejestracja: 20 maja 2012
Reputacja: 969
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Mój błąd - przelanie pieniędzy

Postautor: pm7 » niedziela, 12 listopada 2017, 21:52

bartoszfit pisze: Samemu tego nie naprawię rozumiem ?
Nie. Łatwo sprawdzić kto może cokolwiek robić: bierzesz adres, na który zleciłeś wysyłkę, sprawdzasz w eksploratorze bloków. Jeżeli środki już doszły, trzeba prosić tego, kto jest właścicielem kluczy do adres (czyli zwykle ten, co dał Ci adres).

Przy okazji:
http://sjp.pwn.pl/zasady/small-21-4-sma ... 36490.html
pm7 pisze:Z ważniejszych powodów dlaczego Bitcoiny wypłacamy z giełd wyłącznie na własne adresy (takie, których klucze prywatne kontrolujemy, czyli portfele jak Electrum, Bitcoin Core):