JMPT na JumpTask - jak przetransferować na zwykłą walutę?

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 17 czerwca 2022
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

JMPT na JumpTask - jak przetransferować na zwykłą walutę?

Postautor: Szachista1991 » piątek, 17 czerwca 2022, 20:53

Witam wszystkich. Zacznę od tego, że jestem zupełnie początkujący w temacie kryptowalut i w zasadzie zacząłem nieco... przypadkiem, gdyż do tej pory "bawiłem" się tylko w strony typu P2P, aby sobie dorobić do budżetu domowego za klikanie. Ale niedawno trafiłem na Honeygain, które można od razu połączyć z JumpTask, a na tym drugim już zarabia się w kryptowalucie, więc chcąc nie chcąc, mam już pewną niewielką ilość waluty zwanej JMPT na koncie JumpTask. Czytałem, że to nie ma zbyt wielkiej wartości, ale szkoda by było tego nie uzyskać. Czytałem różne instrukcje, jakie kroki należy podjąć, aby zamienić tę kryptowalutę na prawdziwe pieniądze, jednak nie udało mi się - z pewnością coś pomyliłem, gdyż jestem zielony w tym temacie. Przydałoby mi się wytłumaczenie łopatologiczne.

Jeśli ktoś ma większe doświadczenie z JumpTask i tym JMPT, to chętnie wysłucham opinii, czy warto w ogóle się w to bawić. Pozdrawiam.

Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 17 czerwca 2022
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

JMPT na JumpTask - jak przetransferować na zwykłą walutę?

Postautor: Szachista1991 » sobota, 18 czerwca 2022, 22:16

Po kilku(nastu?) próbach udało mi się połączyć portfel Metamask do Jumptaska, więc wszystkie zarobione JMPT idą od razu do Metamask. Problem jest taki, że nie mogę przekonwertować jmpt na inną walutę, bo do tego potrzeba opłacić transaction fee, wyrażony w innej kryptowalucie, a mianowicie BNB. Zasilenie konta BNB jest od kwoty 140zł, więc słabo się to opłaca dla tych kilku JMPT :D. Jest jakiś sposób/miejsce, gdzie można kupić minimalną ilość BNB?

Weteran
Posty: 2899
Rejestracja: 14 lipca 2017
Reputacja: 443
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC