Strona 1 z 1

Problem z monero[XMR]

: czwartek, 17 marca 2022, 08:08
autor: aari
Dzień dobry nie wiem gdzie szukać pomocy dlatego próbuje tutaj ponieważ jeszcze jestem zielony..
Kupiłem wczoraj XMR i wysłałem na swój portfel w aplikacji MyMonero jednak po ~10h w ogóle nie ma śladu na portfelu..
Może mi ktoś powiedzieć o co tutaj chodzi?

Problem z monero[XMR]

: czwartek, 17 marca 2022, 08:43
autor: qertoip
Mogłeś paść ofiarą oszustwa albo na etapie szukania portfela MyMonero (może wszedłeś na jakąś lewą strona albo ściągnąłeś inną aplikację mobilną) albo już przy samym zakupie (gdzie kupiłeś?)

Możesz ewentualnie wpisać swoje słowa (seed phrase) do innego portfela (np Monerujo) i odczekać kilkadziesiąt minut na synchronizację.

Problem z monero[XMR]

: czwartek, 17 marca 2022, 16:33
autor: ozyrys486
Gdzie kupiłeś?
Podaj hash transakcji