DEFI - dyskusja na temat zdecentralizowanych finansów

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 194
Rejestracja: 29 września 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

DEFI - dyskusja na temat zdecentralizowanych finansów

Postautor: Berylo » sobota, 11 lipca 2020, 00:22

Dzień dobry Państwu
Zauważyłem, że wszem i wobec toczą się dyskusje na temat DEFI w różnych wątkach. Zamiast mieszać, porozmawiajmy tutaj.

Co sądzicie o DEFI? Czy jest to coś, co może zrewolucjoniwać tradycyjny rynek finansów? A może jest to tylko chwilowa bańka zainteresowania?

Zachęcam do dyskusji.

PS osobiście nie znam się na zdecentralizowanych finansach na tyle, by świadomie dać tutaj jakąś wartościową myśl przewodnią i odpowiedzialnie powiedzieć co o tym myślę. Zdaję się na was, drodzy forumowicze.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 5083
Rejestracja: 14 marca 2011
Reputacja: 1663
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

DEFI - dyskusja na temat zdecentralizowanych finansów

Postautor: maky » sobota, 11 lipca 2020, 07:04

Berylo pisze: sobota, 11 lipca 2020, 00:22Co sądzicie o DEFI? Czy jest to coś, co może zrewolucjoniwać tradycyjny rynek finansów? A może jest to tylko chwilowa bańka zainteresowania?
I jedno i drugie.
Bądź zmianą, którą prag­niesz uj­rzeć w świecie.

KURSYBTC - kursy BTC przeliczone na PLN/USD/EUR + alarmy; vultr.com - serwery pod masternody

Weteran
Posty: 4958
Rejestracja: 23 grudnia 2018
Reputacja: 2281
Reputacja postu: 
4
Napiwki za post: 0 BTC

DEFI - dyskusja na temat zdecentralizowanych finansów

Postautor: adiqq » sobota, 11 lipca 2020, 08:30

ja osobiście zgłębiam temat...platformy DeFi rosną jak grzyby po deszczu....
ja się przyglądam póki co compound i aave - także uniswapa muszę obczaić bliżej (dzięki @maky )
oprócz tego jest masa innych platform - ale nie biorę na poważnie tych, w których trzeba wpłacić środki na konto firmy (np. nexo.io, bankera itp, itd)