Universa (UTN)

Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 7 października 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: Keymil » niedziela, 7 października 2018, 01:46

Co lepiej kupić na hodl długi czas UTNP czy UTN? I czy ethfinex to będzie dobra giełda?

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 grudnia 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: pawel296 » niedziela, 7 października 2018, 03:13

Moim zdaniem lepiej UTNP. Zawsze będziesz mógł pochandlować. ethfinex nie używałem za to mogę polecić cobinhood.
Ostatnio zmieniony niedziela, 7 października 2018, 03:15 przez pawel296, łącznie zmieniany 1 raz.

Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 7 października 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: Keymil » niedziela, 7 października 2018, 03:14

To nie będzie tak, że UNTP ma zniknąć i zastąpi to UTN ?

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 grudnia 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: pawel296 » niedziela, 7 października 2018, 03:20

Tak miało być. Miały współistnieni razem rok, ale obecnie pojawiło się info, że UTNP nie będzie usunięty. Po za tym UTN nigdzie nie kupisz.

Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 7 października 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: Keymil » niedziela, 7 października 2018, 03:33

No właśnie że jest na Ethfinex dlatego się zastanawiam

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 grudnia 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
2
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: pawel296 » niedziela, 7 października 2018, 03:41

To nie jest UTN tylko UTNP. Nie wiem czemu jeszcze tego nie poprawili. Żadna giełda nie wymienia tokena URC i nie będzie tego robić jeszcze długo.

Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 306
Rejestracja: 23 sierpnia 2017
Reputacja: 246
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: GoPro » niedziela, 7 października 2018, 09:14

pawel296 pisze: To nie jest UTN tylko UTNP. Nie wiem czemu jeszcze tego nie poprawili. Żadna giełda nie wymienia tokena URC i nie będzie tego robić jeszcze długo.
Nie maja nic do poprawiania.
Gieldy bitfinex jak i ethfinex maja 3 literowe skroty dla kazdej kryptowaluty.
Albo mogli to nazwac UTN albo UTP.

@Keymil
Kup UTNP i gdy dostepny bedzie juz SWAP to mozesz zawsze zamienic na UTN i wrzucic do mainnet. Ale do handlu jeszcze bardzo dlugo sluzyc bedzie wylacznie UTNP (Token erc20).

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 grudnia 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: pawel296 » środa, 17 października 2018, 15:57

Link do ama
https://www.blockchainstories.com/2018/ ... -write-up/
Jeżeli AB nie wciska kitu to moim zdaniem każdy usłyszy prędzej czy później o universa. A wtedy będzie żal... dlaczego tak późno.

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 grudnia 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
3
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: pawel296 » środa, 24 października 2018, 19:49

"W poniedziałek uzbecka agencja medialna Podrobno poinformowała, że rosyjska firma Universa dostarczy swoją platformę blockchain do gminy Taszkient w celu wsparcia jej projektu Smart City.

Strony będą współpracować nad rozwojem infrastruktury miejskiej, która będzie wykorzystywać blockchain i inne innowacyjne technologie."

https://cryptovest.com/news/russia-uzbe ... -adoption/ 

Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 28 listopada 2017
Reputacja: 1
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: Blest » czwartek, 25 października 2018, 08:20

Bardzo ładnie, trzymam utn zobaczymy jak się potoczy los.

Wygadany
Posty: 472
Rejestracja: 5 stycznia 2018
Reputacja: 300
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: shinya56 » czwartek, 25 października 2018, 12:20

Zespół Universa pochodzi z Rosji ?

Początkujący
Posty: 161
Rejestracja: 31 grudnia 2017
Reputacja: 30
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: kondzio » czwartek, 25 października 2018, 13:17

Tak

Początkujący
Posty: 161
Rejestracja: 31 grudnia 2017
Reputacja: 30
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: kondzio » piątek, 26 października 2018, 14:13

GoPro pisze:
pawel296 pisze: To nie jest UTN tylko UTNP. Nie wiem czemu jeszcze tego nie poprawili. Żadna giełda nie wymienia tokena URC i nie będzie tego robić jeszcze długo.
Nie maja nic do poprawiania.
Gieldy bitfinex jak i ethfinex maja 3 literowe skroty dla kazdej kryptowaluty.
Albo mogli to nazwac UTN albo UTP.

@Keymil
Kup UTNP i gdy dostepny bedzie juz SWAP to mozesz zawsze zamienic na UTN i wrzucic do mainnet. Ale do handlu jeszcze bardzo dlugo sluzyc bedzie wylacznie UTNP (Token erc20).

Czytalem ze jestes zaladowany w utn, mozesz powiedziec cos wiecej odnosnie tego projektu, tzn kiedy zacznie byc używany, jakies nowe partnerstwa ?
Zastanawiam sie nad wieksza inwestycjia i nie wiem czy kupic liska czy utn . Cena narazie utn stoi w miejscu, sa przepuszczenia kiedymoze wzrosnac ?, nie mysle tu o $ lecz kilku centach...

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 304
Rejestracja: 17 stycznia 2018
Reputacja: 228
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: Connemara » niedziela, 28 października 2018, 19:01

GoPro pisze:
pawel296 pisze: To nie jest UTN tylko UTNP. Nie wiem czemu jeszcze tego nie poprawili. Żadna giełda nie wymienia tokena URC i nie będzie tego robić jeszcze długo.
Nie maja nic do poprawiania.
Gieldy bitfinex jak i ethfinex maja 3 literowe skroty dla kazdej kryptowaluty.
Albo mogli to nazwac UTN albo UTP.

@Keymil
Kup UTNP i gdy dostepny bedzie juz SWAP to mozesz zawsze zamienic na UTN i wrzucic do mainnet. Ale do handlu jeszcze bardzo dlugo sluzyc bedzie wylacznie UTNP (Token erc20).
Kupowałem UTNP i trzymam to na razie jako token ERC20 na Ledgerze. Jak długo mogę to trzymać w taki sposób bez obawy, że nagle zniknie?

Bo jak rozumiem, nie ma jeszcze portfela dla UTN (nie P)?

Pomocy! Jestem lamerem i nie wiem jak wyłączyc podpis w Tapatalku. Proszę o instrukcję na PW. Xiaomi Mi5 przy użyciu Tapatalka

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 grudnia 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
3
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: pawel296 » niedziela, 28 października 2018, 19:57

Informacja od samego AB. Universa i Asseco Polska podpiszą w niedługim czasie partnerstwo.
Asseco Polska zajmuje się produkcją kompleksowych systemów informatycznych dla Banków, Biur Maklerskich i instytucji finansowych
Roczny przychód to 6 miliardów złotych. Współpracowac będą przy projektach wdrożeniowych universa blockchain w sektorze bankowym i ubezpieczeniowym.

Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 306
Rejestracja: 23 sierpnia 2017
Reputacja: 246
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: GoPro » niedziela, 28 października 2018, 21:36

@Connemara.

Oczywiscie, ze jest portfel dla UTN.
O UTNP narazie nie trzeba sie martwic, bedzie jeszcze dlugo dzialal.
SWAP juz dostepny i mozesz sobie zamieniac tokeny.

Osobiscie tez trzymam UTNP i tez na Ledgerze.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 304
Rejestracja: 17 stycznia 2018
Reputacja: 228
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: Connemara » poniedziałek, 29 października 2018, 13:50

UTNP można jeszcze gdzieś dokupić? Cobinhood?
GoPro pisze:@Connemara.

Oczywiscie, ze jest portfel dla UTN.
O UTNP narazie nie trzeba sie martwic, bedzie jeszcze dlugo dzialal.
SWAP juz dostepny i mozesz sobie zamieniac tokeny.

Osobiscie tez trzymam UTNP i tez na Ledgerze.

Gaduła
Awatar użytkownika
Posty: 306
Rejestracja: 23 sierpnia 2017
Reputacja: 246
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: GoPro » poniedziałek, 29 października 2018, 14:17

Connemara pisze: UTNP można jeszcze gdzieś dokupić? Cobinhood?
Bitfinex
Cobinhood
Coinbene
Livecoin
Ethfinex

Do wyboru do koloru ;)
Jesli bedziemy miec partnerstwo z Asecco, to bedzie naprawde grubo.
Ja mimo mocnego zapakowania w UTNP mysle o dokupieniu jeszcze wiecej, bo kosztuje teraz polowe tego co w ICO.

Dodano po 14 minutach 54 sekundach:

@kondzio

Ja osobiscie jestem zapakowany i w liska i w utnp.
Odnosnie ceny ciezko cos powiedziec. Wciaz jest jeszcze bessa i kto wie ile potrwa, zanim bedzie odbicie (i z jakiego poziomu sie odbijemy, z tego co teraz czy kolejne -90% od teraz).
Ja staram sie teraz trzymac i wierzyc, ze doczekam kolejnej hossy :D
Mysle ze lisk i utnp to beda czarne konie w tym wyscigu, ale czas pokaze. Jestem inwestorem amatorem, wiec nie traktuj tego jako porady.

Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 grudnia 2017
Reputacja: 39
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: pawel296 » wtorek, 30 października 2018, 17:41

"Universa, pod nadzorem malezyjskiego ministra handlu, podpisała umowy o współpracy z największymi spółdzielniami Malezji - Angkasa Coop i ASN Networks. W ramach naszej współpracy Universa opracowuje i wdraża oparty na blockchainach system dystrybucji i kontroli płatności dla 4 milionów osób. Dzięki temu systemowi spółdzielnie będą w stanie przeciwdziałać bezprawnym wydatków pracowników na alkohol i papierosy zamiast podstawowych artykułów spożywczych"

https://medium.com/@universa_blockchain ... 49b5a4b071

Dziwię się dlaczego tak niewiele ludzi jest zainteresowanych tym projektem. Potencjał universy jest ogromny, może zostać wdrożona niemalże w każdej dziedzinie.

Początkujący
Posty: 161
Rejestracja: 31 grudnia 2017
Reputacja: 30
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Universa (UTN)

Postautor: kondzio » niedziela, 4 listopada 2018, 16:10

AB zostal zaproszony na spotkanie w Yokohama gdzie przedstawil projekt smart city.

Kto z tego forum zainwestowal w ten projekt ?

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości