Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2952
Rejestracja: 16 lutego 2014
Reputacja: 629
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Rumcajs » sobota, 16 czerwca 2018, 10:33

I wykrakałem, tyle dni nie spadało mimo że BTC spadał i po wielu bojach udało mi się kupić za 55 satoshi to od razu jak tylko kupiłem zaczeło spadać.
Widze że nic się u mnie nie zmieniło :(
Dobrze że część jeszcze wcześniej kupiłem po chyba 33-45 satoshi. Potem dokupywałem ale cena ciagle rosła. A jak skończyłem dokupywać to od razu już spada.

Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 26 listopada 2013
Reputacja: 14
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: sodom2000 » sobota, 16 czerwca 2018, 18:18

Rumcajs pisze:I wykrakałem, tyle dni nie spadało mimo że BTC spadał i po wielu bojach udało mi się kupić za 55 satoshi to od razu jak tylko kupiłem zaczeło spadać.
Widze że nic się u mnie nie zmieniło :(
Dobrze że część jeszcze wcześniej kupiłem po chyba 33-45 satoshi. Potem dokupywałem ale cena ciagle rosła. A jak skończyłem dokupywać to od razu już spada.
Rumcajs nie martw sie ,zobacz jaka scianka stoi na 100 ETH na IDEX

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 259
Rejestracja: 31 marca 2017
Reputacja: 81
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: aprojection » sobota, 16 czerwca 2018, 23:16

sodom2000 pisze: Rumcajs nie martw sie ,zobacz jaka scianka stoi na 100 ETH na IDEX
Stala ;p

// Ok, wrocila, teraz na 300 ;p
// Pewnie Paymon skupuje, w sumie nie duzo kasy z ICO im wyszlo, to sobie odbija na tokenach xD

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 25
Rejestracja: 13 listopada 2017
Reputacja: 109
Reputacja postu: 
3
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: interceptor » czwartek, 21 czerwca 2018, 18:57

Z nowości:
- Ktoś połknął PMNT za 200ETH z IDEX'a.
- Tym kimś jest ponoć trader-influencer światka krypto.
- Coraz więcej youtuberów zagląda na kanał PMNT na telegramie i wypytują o Paymona.
- Ogólnie narasta hype i chyba szykuje się coś dużego w nadchodzącym miesiącu - pamiętajmy że team chce przeznaczyć sporo $$$ na marketing!
- Na wykresie PMNT (na IDEX-ie bo najstarszy) widać wyhamowanie korekty wzrostu oraz pomału rysuje się linia trendu wzrostowego, moim zdaniem minimum jest w okolicach 0,000004ETH i od tego poziomu powinno być solidne odbicie w górę.
- Marketcap w dalszym ciągu mały i aż prosi się o wzrosty.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2952
Rejestracja: 16 lutego 2014
Reputacja: 629
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Rumcajs » czwartek, 21 czerwca 2018, 21:43

Ludzie muszą gdzieś "zobaczyć" ten mały marketcap. A narazi na stronie coinmarkrtcap nie został uzupełniony circulating supply i sie marketcap tokena nie wylicza i wiele osób nie ma pojęcia czy jest on duży czy też właśnie malutki. Wg mnie zrobią pierwszą pompke zaraz jak sie pojawi ten marketcap wyliczony, już sporo dni po zakończeniu ICO jest a ciagle tego nie ma, lada chwila moze sie pojawić.

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 93
Rejestracja: 6 czerwca 2017
Reputacja: 122
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: szytka » czwartek, 21 czerwca 2018, 22:19

wypłata z Hitbtc - 7143PMNT, przy kursie $0.003 daje to ponad $20. Ależ mnie ta giełda denerwuje

Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 9 grudnia 2017
Reputacja: 3
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: wijtek » środa, 27 czerwca 2018, 15:42

Ile w ICO pieniazkow uzbierali?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2952
Rejestracja: 16 lutego 2014
Reputacja: 629
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Rumcajs » środa, 27 czerwca 2018, 16:11

@wijtek,

During ico was collected: 1'630'768 USD z oficjalnej strony

Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 1 stycznia 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Łbz » piątek, 29 czerwca 2018, 22:58

Zakupiłem trochę PMNT żeby go trochę potrzymać ale doszedłem do wniosku, że trading jest dla mnie bardziej odpowiedni. Nie mam nerwów na patrzenie jak kurs mojej waluty spada. A tak można sukcesywnie zyskiwać część kapitału. W tym momencie na PMNT da się ugrać 5-10% na jednej wymianie. A jeśli chodzi o hodl to chyba mam za mało doświadczenia żeby wiedzieć kiedy wchodzić i kiedy wychodzić. Już się przejechałem na paru newsach które miały zwiastować wielki pump ale nic z tego nie wychodziło. To tylko takie moje rozkminy ;)

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 907
Rejestracja: 8 sierpnia 2017
Reputacja: 1623
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: RuckenFetard » środa, 29 sierpnia 2018, 11:04

paprykarz18 pisze: Paymon to nowa kryptowaluta, odporna na komputery kwantowe, oparta o własny blockchain o nazwie „Hive”, który jest rozwijany od przeszło dwóch lat przez zespół młodych i zdolnych programistów. Napisana została w języku Rust. Zastosowali oni mechanizm Proof-of-me (POM), w którym każdy użytkownik zatwierdza transakcje (coś jak w IOTA z dodatkowym systemem ocen). Transakcje mają być darmowe i szybkie, a skalowalność sieci bardzo wysoka. Oprócz tego Paymon oferować ma smartcontracty, komunikator tekstowy i platformę biznesową.
Czy ten projekt jeszcze żyje? sądząc po kursie wygląda źle. Czy ktoś interesuje się tym projektem jeszcze i może coś napisać?

Początkujący
Posty: 57
Rejestracja: 23 października 2017
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: jakopski » sobota, 1 września 2018, 01:57

Też się zastanawiałem czy coś się tam dzieje nie śledzę projektu a cena to jak wszędzie przy obecnej kapitalizacji bez szału. Gdzieś widziałem przypadkiem ze robią jakieś testy walletu alpha

Dodano po 3 minutach 38 sekundach:
na medium publikuja jakies "newsy"
https://medium.com/@Paymon_official

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 226
Rejestracja: 29 listopada 2017
Reputacja: 57
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: Sankt Petersburg

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: gandzialf » sobota, 1 września 2018, 11:29

To PMNT to raczej od pocżątku nie było coś co miało by zawojować świat.
Swego czasu dał zarobić, teraz bez jakiś konkretniejszych działań pójdzie w zapomnienie.
Chyba, że nadejdzie hossa i wszytsko wystrzeli :D

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2952
Rejestracja: 16 lutego 2014
Reputacja: 629
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Rumcajs » niedziela, 2 września 2018, 05:17

Ja to kupiłem za 50 satoshi i 32 satoshi. A teraz jest po 10 satoshi czyli zostało mi z 20% czy tam 30% tego ile płaciłem.
Nie spodziewałem się spadku marketcapu z marnego 2 mln $ do 400k. Ale w sumie ciagle wszystko spada od dawna, zły okres chyba był na zakupy ale w ICO zebrali chyba niecałe 2 miliony $ więc dziwne że i tak spadało tyle.
Maja przecież apke działającą, testują ten swoj Zdag i jakis tam Hive, oglosili partnerstwo z Cryptocean i mają być niby karty do płacenia krypto jak monako kiedys obiecywało, a cena spada cały czas nawet gdy inne rosną. Dogecoin dziś po 90+ satoshi a Paymon po 10 s :(
Lipaa :D
I teraz mi pewnie zburzą zamek w puszczy Noteckiej :(

Początkujący
Posty: 76
Rejestracja: 29 czerwca 2017
Reputacja: 20
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: EmCortess » niedziela, 2 września 2018, 08:00

@Rumcjas zbudujesz sobie drugi, masz tyle tych krypto ;)
Gdy czytałem i sprawdzałem ten projekt, to coś mi w nim nie pasowało. Teraz mam wrażenie, że od czasów ICO niby coś robią, jakieś tam newsy wypuszczają, ale...
Jeśli faktycznie devowie mają zamiar uczciwie pracować i realizować cele, to jest to projekt z baaaardzo długim horyzontem czasowym. Pozostaje mieć nadzieję, ze w międzyczasie im nie przejdzie.
Ja ze swej strony, z racji bardzo niskiej ceny, zakupiłem trochę z zamiarem ugrania paru procent, głownie licząc na BTC, choć może w końcu trafi się też jakieś konkretne działanie ze strony devów.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2952
Rejestracja: 16 lutego 2014
Reputacja: 629
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Rumcajs » niedziela, 2 września 2018, 14:58

No mógłbym teraz uśrednić zakup w dół ale już nie mam czym, a szkoda mi sprzedawać cokolwiek po takich cenach jakie są, wszystkie moje coiny czekają na wzrosty ;)

Początkujący
Awatar użytkownika
Posty: 116
Rejestracja: 10 stycznia 2018
Reputacja: 81
Reputacja postu: 
1
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: frc991 » wtorek, 23 października 2018, 22:37

Siedząc i rozmyślając na temat inwestycji, których chciałem się podjąć w przeciągu ostatnich 6 miesięcy przypomniałem sobie o ICO Paymon, na które chciałem przeznaczyć od 0,5 do 1,0ETH. I chyba szczęście, że tego nie zrobiłem. Szkoda, że nie ma tego coina na innych giełdach, za HitBTC podziękuję za zabójcze prowizje. Rrozważyłbym zakup po 10-15satoshi i ustawił sprzedaż dla beki 100x wyżej.


To, że Rumcajs załadowany, to mogłem się spodziewać :lol: Ktoś jeszcze?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2952
Rejestracja: 16 lutego 2014
Reputacja: 629
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Rumcajs » wtorek, 23 października 2018, 23:07

Ja jednak uśredniłem po 13 satoshi po tamtym poście poprzednim.
Ale wiecej nie dokupuje bo nie wiem czy to ściema ten ich projekt czy cokolwiek zdziała, on w sumie nie ma nic chyba poza funkcją płatności i apki w telefonie z wymianą coinów na inne juz tego pełno się robi, o ile dobrze pamietam co tam robią to w sumie nic, costam że sie ma dać płacić tym w sklepach jak innymi krypto i poza tym to nie wiem co. Już miałem takie coś ruskiego podobnego co zdechło, tylko bylo erc20 nie obiecywało dag'a

Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 1 maja 2018
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: niko23 » sobota, 10 listopada 2018, 03:09

Żyje tu ktoś ? PMNT coś ruszyło :D nie wiem czym jest spowodowany wzrost, może ktoś się wypowiedzieć ?

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 2952
Rejestracja: 16 lutego 2014
Reputacja: 629
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: Rumcajs » sobota, 10 listopada 2018, 04:57

@niko23,
hm przecież spadło znów do 12 satoshi, więc który wzrost masz na myśli ten z przed 2 dni do 20 sato ? Pewnie pompka, vol ponizej 2 bitów na hitbtc.
był jakiś artykuł że apka chyba działa i w poniedziałek ma byc na androida czy coś ale nie sledze tematu ich apki bo ona od końca ico niby jest ale nie zamierzam tego instalować nawet.
Na telegramie nic nie pisali, cena z 20 sato 2 dni temu spadła znów do 12 satoshi więc nic sie nie dzieje. Ewentualne ruchy dopiero poczatek Q1 2019 jak ma być ten ich osobny blockchain HIVE. Nie wiem po co to kupiłem w sumie wiekszosc ruskich ico nawet tych rejestrowanych w Estoni okazywały się po jakims czasie scamami. Niestety nie trafiłem jak było ico Eth tylko później na jakieś syfy same. Jakbym miał pewność że to nie zwinie się to bym mógł skupić przy takich groszowych cenach jak 10-12 satoshi ale że nie mam pewnosci bo jakis czas temu a pare miesiecy po jakims INNYM ruskim ico mi zrzucili na eterdelcie tone ich tokenów na głowe na mega low balla i zjedli mi na eterdelcie całe eth co miałem to nie lubie ruskich ico rejestrowanych w Estoni. Lub ico ScamTaxi to samo, do tej pory publikuja co miesiac na FB ze brak zysku do podziału dla posiadaczy tokenów a zebrali wiele milionow $ i ich firma chyba nawet działa podobno tylko że blockchaina nawet chyba nie potrzebują bo za tą kase to otworzyli sobie biura w nowych miastach + centrale telefoniczną do przyjmowania zlecen wiec gdzie tu blockchain jak ktoś dzwoni przez telefon po lawete, a w apce na smartfony ich tokeny są nic nie warte a oni sami mają je głęboko w dupie. Niby 90% ico upada lub przechodzi w stadium exit scamu ale to ico niedawno sie zakonczylo a oni w sensie to PMNT tylko obiecuja mega uber blockchain w 2019 roku a poza jakąś apką na telefon to NIC nie mają. A jak było ico w lato 2018 to doskonale pamietam jak twierdzili ze mają beta testy tego hive i w sierpniu/wrześniu 2018 będzie, a jak ico się skończyło to juz pisza że w Q1 2019 będzie więc tak naprawde to chyba nikt nie ma pojęcia czy coś będzie, kiedy będzie i do 2019 roku nie dowiemy sie czy to scam czy nie. A nie mając tej pewnosci to nikt sie w to nie będzie pakował w wieksze ilosci poza drobnymi. Moze jak ktoś w rosji jest w temacie jako insider to sobie moze opracować plan skupowania bo tanio jeśli wie że to nie scam i cena w 2019 roku wzrośnie ale zwyklu ludzie tego nie wiedzą a hive nie ma na githubie bo podobno jest tworzony juz 2 lata osobno i nie jest umieszczony na githubie żeby ktoś nie skopiował ich pracy 2 letniej. Czy to prawda czy nie to trzeba by być jansowidzem. Pierw niedługo po ico kupiłem za szybko i za wczesnie po 50 satoshi bo myslalem ze bedzie szybciej cos sie działo i rosło, a jak zaczeło spadać do 12 satoshi to uśredniłem chyba 2 razy bo na 25s i na chyba 12 satoshi. A teraz stoi sobie na tym 12s i bedzie tak pewnie do 2019 chyba że coś konkretnego poza apka na telefon ogloszą wczesniej. Jak narazie nic, same puste obietnice, łącznie z kartą kredytową do płacenia. Nie wchodze wiecej w coiny po ico bo za duzo niewiadomych co dalej. Ale i ewentualny zysk wiekszy niz kupic cos z topki. Z 12 satoshi to cena moze easy zrobić x 10 do 120 satoshi a marketcap bedzie znikomy i tak. Coż na szczęście dużo tego nie kupiłem, jak nie okaze sie scamem to bede pisał że na nieszczescie za mało kupiłem. Nie ma letko.

Dodano po 8 minutach 41 sekundach:
Czasami mi sie wydawało że ktoś akumuluje, ale ciężko powiedzieć bo w topce nie ma fajnych dużych walletów. Wolałbym chyba widzieć kilka nawet whalesów co skupują duże ilości niż taką bide w topce, bo whalesi jak skupują to raczej pod pewne infa a nie na pałę, no chyba że tak skupują że rozdzielają na osobne adresy z małymi ilościami tokenów żeby nie było to widoczne żeby mogli jak najwięcej skupić niezauważenie. W sumie to ciagle ktoś dumpuje i gdzies te tokeny znikają ale gdzie to cholera wie. Albo inni co usłyszeli na bida bidy zbierają i zawsze ktos kupi bo tanio albo ktos wiekszy wystawia caly czas drobne bidy zeby weak handzi zawsze mieli na co zrzucić a zakupy rozdziela na drobne adresy żeby nie było widac. Ale nie wiem, ale sie boje ruskich coinów kupować, poza Sonmem żaden ruski token/coin nie wyszedł mi zakup a nawet Sonm i tak jestem w cenie dużo niższej bo skupowałem aż od 5000s aż do 1200s więc średniej nie mam za ciekawej. A to tylko jedyny ruski co żyje.

Wygadany
Awatar użytkownika
Posty: 563
Rejestracja: 19 października 2013
Reputacja: 397
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Paymon (PMNT) – spekulacje i informacje

Postautor: nexushash » wtorek, 21 maja 2019, 03:00

Panowie promocja PMNT po 1 satoshi. Kapitalizacja na poziomie 50 tys $ co w porównaniu do innych nawet scamowych projektów jest dość mało.
Obroty niby niskie ale tydzień temu było 5 BTC w ciągu dnia i podbicie do 12 sato. Niżej nie spadnie można ryzykować i liczyć na kolejną pompkę tak na 10-20 satoshi.
Nie wiem czy projekt się rozwija ostatnia aktywność zespołu na 19 marca 2019. Więc nie skazywałby go jeszcze na śmierć.
crypto-trader.pl Prawda cię wyzwoli, ale najpierw porządnie wkurzy.

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości