Strona 4 z 6

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: sobota, 16 czerwca 2018, 23:59
autor: koparki
Kiedys , jeszcze zanim był popularny eth, przez przypadek zobaczyłem plany-przykłady projektów na tą sieć i mi się oczy otworzyły czym to jest zanim dowiedzieli się o tym inni (nie było wtedy jeszcze wtedy gotowych projektów na tą siec).... a EOS to juz w ogóle kosmos ! szkoda ze nie byłem tego świadom przy 3$ za EOS-a.
potem news że bitfinex zrobi dex-a na eosie mnie zdopingował do zakupu w fajnej jeszcze cenie, ... niestety załapała się tylko mała cześć zlecenia...
Jesli ktos obserwuje jakis bardzo obiecujacy projekt na EOS - proszę wrzucić linki lub przynajmniej nazwy

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: niedziela, 17 czerwca 2018, 00:06
autor: adam1226
Poki co wiekszosc projektow wybrala tokenizacje w formie airdrop'ów
Z ciekawych projektow swego czasu kojarze Oracle Chain(ale nie jestem w stanie niestety powiedziec na jakim etapie sa aktualnie) po wiecej musialbym poszperac w zakamarkach pamieci :-P

Jesli chodzi o ICO to póki co nieoficjalnie moge napisać, że bedzie polskie ICO ;)

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: poniedziałek, 18 czerwca 2018, 19:51
autor: kajetan
Jeszcze nie mają uchwalonej konstytucji, ale już uchwalili w jej duchu w drodze telekonferencji zamrożenie środków na siedmiu kontach. Niezły jest ten ekosystem. 12 błędów w tydzień, spamer wywalający paroma tysiącami transakcji sieć która ponoć wytrzymuje ich setki tysięcy, polityka, kruczki prawne i konfiskaty decyzją plenum komitetu centralnego. Wow. Z tego będzie świetny materiał na powieść sensacyjną. https://steemit.com/eosio/@eos42/eos42- ... s-accounts

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: sobota, 23 czerwca 2018, 16:35
autor: kajetan

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: sobota, 23 czerwca 2018, 18:36
autor: BitHub.pl
Na Bithubie dodaliśmy opis EOS - gdyby były jakieś uwagi to prosimy o komentarze

EOS opis kryptowaluty

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: sobota, 23 czerwca 2018, 18:48
autor: adam1226
Skoro kryptowaluty zorientowane na wolnościowe podejście raczej nie osiagna sukcesu to to moze jest wlasnie metoda? Rozwoj ekostemu projektu we wspolpracy z wladzami?
No bo, że 21 imiennych zarzadcow bedzie niezaleznych to raczej juz srednio wierze.

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: niedziela, 24 czerwca 2018, 16:50
autor: tu83
Pytanie o radę: czy warto wypłacać EOS-a teraz (24.6.2018) z Bitfinexa na własny wallet?

Snapshoty do airdropów już bowiem w sporej części miały miejsce na początku 1/2 czerwca - ja zaś nie śledziłem na bieżąco sytuacji i nie wypłaciłem EOS-a z Finexa na czas.

Polecacie wypłacić EOS-a (niewielka wartość obecna - około 150 dolarów) i męczyć się z walletami, rejestracjami, poznawaniem tego itd. czy lepiej trzymać to na Bitfineksie?

Dodam, że zdecydowaną większość swoich crypto trzymam na prywatnych walletach, ale po prostu nie wiem czy opłaca mi się zabawa dla ~~150 dolarów. Zwłaszcza, że czytam o jakimś przepadaniu tokenów po 3 latach nieaktywności, a ja generalnie jestem tylko hodlerem i wolałbym unikać takich niespodzianek... Z drugiej strony żal mi "darmowych pieniędzy" z airdropów - a któryś z tych projektów może wypalić, także cenowo. Finex zaś coś tam ma wspierać, ale nie wiadomo jak i co dokładnie.

Co więc byście zrobili na moim miejscu?

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: niedziela, 24 czerwca 2018, 22:44
autor: adam1226
REKT BitmexRekt Twitter.png
Shorty na EOS strzelaja, niestety kurs wciaz duuuuzo ponizej oczekiwan

@tu83 wejdz najlepiej na telegram https://t.me/eospl bo jednak warto zeby sie potem nie obudzic z niczym , juz tyle bylo problemow z gieldami, ostatnio chocby kradziez bithumb, nic nie gwarantuje ze finex nie bedzie nastepny...

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: wtorek, 26 czerwca 2018, 11:27
autor: adam1226
EOS jest PIERWSZY!:
https://cointelegraph.com/news/china-s- ... t-btc-17th

Dodano po 2 godzinach 51 minutach 40 sekundach:
https://steemit.com/eos/@tokenika/token ... rbitration

Spojrzenia na "zamrażanie kont" - czyli tak na prawdę kwestia arbitrażu w EOS

Dodano po 2 minutach 38 sekundach:
I jeszcze o EOSowych Dapps'ach: https://101blockchains.com/eos-dapps-la ... lete-list/

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: czwartek, 28 czerwca 2018, 06:06
autor: januszzbych
Mnie sie wydaje jak w Chinach nr 1 to wart zainwestwoac tymbardziej ze to paczatek, przypomina mi sie btc jak kopalem na kontrakty i sprzedawalem po pare dolcow, jakbym wiedzial ze tak podskczy napewno bym trzymal do ostaniej chwili, mysle ze do grudnia tego roku bedzie warte jakos 30$ ;)

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: czwartek, 28 czerwca 2018, 07:43
autor: ShadowOfHarbringer
noisy pisze:Podczas konferencji Consensus miała miejsce prezentacja na temat EOS: First Blockchain Operating System

CTO projektu jest Dan Larimer, twórca Bitshares oraz Steem. EOS ma być oparty o silnik Graphene, a co za tym idzie, również EOS nie będzie miał opłat transakcyjnych (koszt operacyjny sieci pokrywany będzie z inflacji, jak w każdym DPOS).
Przepraszam, ale dlaczego posty o jakichś altcoinach (właściwie shitcoinach) są od roku w dziale Bitcoin->Bitcoin ?

Zgłoszono do moderacji.

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: czwartek, 28 czerwca 2018, 09:01
autor: adam1226
Właśnie, EOS powinien mieć swój dział na forum!

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: wtorek, 7 sierpnia 2018, 14:54
autor: Comparic.pl
EOS, czyli 100 dni od rozrysowania ATH

Token EOS to obecnie piąta największa kryptowaluta pod względem kapitalizacji, wyceniana na około 7 dolarów. Zaledwie kilka miesięcy temu, bo pod koniec kwietnia, za ten sam pojedynczy token inwestorzy płacili prawie 23 dolary. Dzisiaj mija 100 dni od osiągnięcia rekordowych szczytów cenowych, od których cenę dzieli… 222%

https://comparic.pl/eos-czyli-100-dni-o ... wania-ath/
pobrane 2.png

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: niedziela, 12 sierpnia 2018, 19:00
autor: adam1226
Curious about the upcoming EOS Alliance? We're moving discussion to a new open group specifically for the purpose of Alliance discussion. Please join us here - https://t.me/eos_alliance
@fusywszklanejkuli :p

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: niedziela, 12 sierpnia 2018, 19:10
autor: januszzbych
ja juz swoj eos zamienilem na tron-a ;)

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: niedziela, 12 sierpnia 2018, 21:09
autor: emdecha
januszzbych pisze: ja juz swoj eos zamienilem na tron-a ;)
Dlaczego? Uważasz EOSa gorszego od Trona? Może szykują się jakieś wydarzenia pod drugą krypto?

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: niedziela, 12 sierpnia 2018, 22:36
autor: Elmer
No własnie czegoś nie wiemy?

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 17:36
autor: januszzbych
Poprostu ostatnio mialem przyjemnosc rozmowy z osoba wewnatrz EOS-a i jak sie dowiedzialem ze EOS jest zalezny od BTC to stwierdzilem ze nie potrzebuje posrednika do zjadania kaski, no i plus waluta sama w sobie ma dziwne przymominajaca w dzialaniu piramidke: 21>producenci blokow>uzytkownicy ktorzy wlozyli w program swoja prawdziwa kase, no i praktycznie nieskonczonosc produkcji, wiem ze ktos powie ze Tron jest podobny ale z trona moja inwestycja jest mala w porownaniu do EOS-a, w tronie mam okolo 800 zl. i waluta sama w sobie jest tana i wszlkie zminay sa banalnce plus otrzymuje caly czas dropy, w Eosie mialem 20000 zl. z czego waluta spadla o prawie 20% !!! plus zadnych dropow nie mialem!!! i powstaja caly czas nowe bloki, smieszne meetingi itp. do wydawania zloznoej kaski, dlatego jestem out . Szkoda bo wiazelem wieszke nadzije z EOS-em , ale kazdy oczywiscie zrobi co uwaza za sluszne to tylko moja opinia i nie kazdy sie musi z nia zgodzic.

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 19:01
autor: miso20
@januszzbych, w jaki sposób powiązany jest z btc?

EOS - zdecentralizowany system operacyjny

: poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 19:50
autor: januszzbych
ludzie odpowiedzialni za eos inwestuja w BTC ;) w koncu BTC jest wynikiem kopania a EOS sam siebie moze byc nieskonczonasca ;)