NFT, blockchain, metaverse - szukam eksperta/pasjonaty

Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 30 stycznia 2022
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

NFT, blockchain, metaverse - szukam eksperta/pasjonaty

Postautor: arkopolo07 » niedziela, 30 stycznia 2022, 12:53

Cześć,

W tytułowej tematyce jestem nowicjuszem, niemniej chciałbym zgłębić temat. Obecnie szukam osoby czującej te tematy, która zechciałaby podzielić się swoimi przemyśleniami merytorycznymi. Kluczowa kwestia - odbiorcą treści będą w dużej mierze osoby nieznające powyższej tematyki. Głównie chodzi mi :

o nakreślenie sensu rozwoju technologii blockchain, jej wykorzystania, skutków dla branży finansowej, dla świata e-commerce i innych, jakie są ryzyka, że blockchain nie da rady się rozwijać dalej
perspektyw rozwoju NFT, czy to ma sens, czy nie jest to tylko tymczasowy "wyskok" zainteresowania, w jaki sposób NFT może oddziaływać w przyszłości na ludzi, jak można z tego korzystać, co może ułatwić NFT, jakie są ryzyka,
nakreślenie wizji metaverse, wyjaśnienie od podstaw sposobu funkcjonowania, jak to może wyglądać w przyszłości, po co nam metaverse, jakie może nieść korzyści i ryzyka, w jaki sposób można zarobić na rozwoju technologii, kto może na tym skorzystać,
dodatkowo cenne byłoby określenie cech jakie musi spełniać dana kryptowaluta, aby osiągnęła sukces, wyjaśnienie czy i dlaczego setki kryptowalut jest skazana na porażkę i jakie wiążę się ryzyko w inwestowanie w mało znane "coiny".

Konieczne jest oczywiście używania prostego języka. Oczywiście można wplatać fachowe stwierdzenia, niemniej konieczne będzie przetłumaczenie tego "na nasze", tak aby czytelnik mógł wyciągnąć z tego jak najwięcej ;) 

Docelowo przemyślenia te, zredagowane przeze mnie lub częściowo/ w całości przez Ciebie/Was, pojawiłyby się na blogu InsiderFX, a także forum Facebook'owym przy blogu, gdzie jest zainteresowanie tytułowymi tematami.