co tam w ltc piszczy

Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: 23 czerwca 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Street » czwartek, 27 czerwca 2013, 23:06

Prawda. Mam nadzieje, że przełoży się to na LTC :)

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 6347
Rejestracja: 15 czerwca 2011
Reputacja: 454
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: l3sny » czwartek, 27 czerwca 2013, 23:11

BTCi i LTC sa oparte o zupełnie inne parametry. SHA vs skrypt w dużym uproszczeniu.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1929
Rejestracja: 6 czerwca 2011
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: UK - London SM4

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Bemx2k » czwartek, 27 czerwca 2013, 23:28

Najwiekszym plusem LTC jest jak narazie ASIC'o odpornosc
mozna je kopac tylko na gpu / cpu jak narazie i zaprojektowanie ASIC'a ktory to pociagnie moze zajac duuuzzzo czasu
jezeli wogole bedzie mozliwe .
DASH>ETH>LTC

Gaduła
Posty: 317
Rejestracja: 2 lutego 2013
Reputacja: 7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: satriani » piątek, 28 czerwca 2013, 02:28

tak jak przypuszczalem. Wyglada na to że pojawienie sie w szerokiej świadomości LTC powoduje nagłe poszerzenie się rynku kryptowalut dwukrotnie. Bo teraz pewnie LTC będzie szło do wysokosci kapitalizacji BTC, a jak zaczną sie pojawiac glosy ze jednak LTC ma wiecej plusow niz BTC to kto wie czy nie prześcignie BTC. Jednak warto zadac sobie pytanie, czy to LTC pójdzie do góry do capu 1mld $ czy to BTC spadnie o połowe. Wg mnie ten drugi scenariusz wydaje sie bardziej prawdopodobny, szczególnie że większość osób nie kupuje LTC za $ tylko za BTC.

Idac dalej tym rozumowaniem, czy BTC po spadku o 50% nie spowoduje większego tąpnięcia np. o 80%? Jak wiemy krytowaluty oparte są głównie na zaufaniu, więc paniki są nieodzownie wpisane w przyszłą historie tej waluty. W związku z tym chyba warto się wstrzymać z kupnem czegokolwiek póki nie będzie jakiejś większej paniki. Nie sądzę, aby trwało to długo, tak jak w 2011 roku (5 miesiecy ostrych spadków). Jak uczy historia rynków finansowych każde następne załamanie na rynku w kolejnym cyklu jest zawsze inne od poprzedniego. Sądze, że tutaj będzie krótsze, ale bardziej gwałtowne, a jak będzie to czas pokaze.

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 819
Rejestracja: 20 lipca 2011
Reputacja: 129
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: the_prince » piątek, 28 czerwca 2013, 12:16

Bemx2k pisze:Najwiekszym plusem LTC jest jak narazie ASIC'o odpornosc
mozna je kopac tylko na gpu / cpu jak narazie i zaprojektowanie ASIC'a ktory to pociagnie moze zajac duuuzzzo czasu
jezeli wogole bedzie mozliwe .
Pojawi sie odpowiednie nasycenie rynku, to i powstana dedykowane maszyny do kopania. Zakladajac wzrost wartosci LTC, pojawienie sie ASIC jest tylko kwestia czasu.

Gaduła
Posty: 317
Rejestracja: 2 lutego 2013
Reputacja: 7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: satriani » piątek, 28 czerwca 2013, 12:20

the_prince:
to co mówisz to spekulacje. wiele osób uważa, ze nie da sie zrobic ASICa na scrypt. nie wiadomo kto ma racje. no chyba że mega ogarniasz temat?

Admin
Awatar użytkownika
Posty: 9466
Rejestracja: 13 sierpnia 2011
Reputacja: 2263
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Bitmar » piątek, 28 czerwca 2013, 12:30

Jeśli by ktoś chciał zobaczyć jak będzie wyglądało połączenie BTC i LTC na goxie :)

http://tinypic.com/view.php?pic=35nc315&s=5

Orator
Awatar użytkownika
Posty: 819
Rejestracja: 20 lipca 2011
Reputacja: 129
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: the_prince » piątek, 28 czerwca 2013, 14:08

satriani pisze:the_prince:
to co mówisz to spekulacje. wiele osób uważa, ze nie da sie zrobic ASICa na scrypt. nie wiadomo kto ma racje. no chyba że mega ogarniasz temat?
Napisałem raczej "na chłopski rozum". Skoro do kopaniu używa się obecnie GPU, które jako takie powstały w zupełnie w innych celach, z pewnością da się zbudować bardziej zoptymalizowaną, dedykowaną maszynę. Mówi się, że różnica nie będzie taka jak w przypadku BTC, z pewnością jednak jakaś będzie, zobaczymy co technologia będzie miała do zaoferowania kiedy/jeśli pojawi się odpowiedni market cap.
Bitmar pisze:Jeśli by ktoś chciał zobaczyć jak będzie wyglądało połączenie BTC i LTC na goxie :)

http://tinypic.com/view.php?pic=35nc315&s=5
Umm skąd to link - być może trollbox? :)
Jeżeli to nie czyjaś radosna twórczość i faktycznie to ma tak wyglądać to słabo moim zdaniem, layout zupełnie nie sprzyja wprowadzaniu kolejnych kryptowalut, a pamiętajmy, że jak wieść zaczęła się roznosić i pojawiły się linki do API z LTC, to było tam też NMC ;)

Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: 23 czerwca 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Street » piątek, 28 czerwca 2013, 20:41

A ja sie nadal zastanawiam nad inwestowaniem w więcej LTC. Póki co mam 10,88 ;p

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1929
Rejestracja: 6 czerwca 2011
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: UK - London SM4

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Bemx2k » piątek, 28 czerwca 2013, 21:07

Street

Jak masz tylko mozliwosc to stowke LTC bierz minimum , Ja juz dwa razy doladowywalem portfel ;)
DASH>ETH>LTC

Gaduła
Posty: 341
Rejestracja: 11 kwietnia 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: dotcom » piątek, 28 czerwca 2013, 21:17

zwykły hazard, więcej wsadzisz - możesz więcej wyjąć, ale równie dobrze więcej stracić

"inwestuj tyle ile możesz stracić"

Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: 23 czerwca 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Street » piątek, 28 czerwca 2013, 21:23

No zobacze, aż tyle to nie kupie bo niestety spotkal mnie dzisiaj wydatek nieprzewidziany; x

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 1929
Rejestracja: 6 czerwca 2011
Reputacja: 180
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC
Lokalizacja: UK - London SM4

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Bemx2k » piątek, 28 czerwca 2013, 21:57

dotcom

Hazard hmmm... moze i racja dla mnie obecnie hazardem jest inwestowanie w DGC WDC itp
LTC w skali 2-3 miesiecy na 80% przyniesie odczuwalny zysk .
Po wejsciu na Goxa nie wroci juz do mniej niz 3,5 USD .
DASH>ETH>LTC

Gaduła
Posty: 317
Rejestracja: 2 lutego 2013
Reputacja: 7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: satriani » piątek, 28 czerwca 2013, 22:00

Panowie - krzyż na droge z tym LTC 8-)

myśle że jeszcze będzie dobry moment na inwestycje, ale jeszcze nie teraz

Gaduła
Posty: 317
Rejestracja: 2 lutego 2013
Reputacja: 7
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: satriani » piątek, 28 czerwca 2013, 22:07

swoją drogą to była na prawde mocna formacja techniczna "filiżanki z rączką" (kto czytał O'Neila ten kojarzy - wg niego to najsilniejsza formacja wzrostowa ze wszystkich). niestety nie wybiło się w górę, BTC nie pozwolił.

Weteran
Awatar użytkownika
Posty: 6347
Rejestracja: 15 czerwca 2011
Reputacja: 454
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: l3sny » piątek, 28 czerwca 2013, 22:20

Bemx2k pisze:dotcom

Hazard hmmm... moze i racja dla mnie obecnie hazardem jest inwestowanie w DGC WDC itp
LTC w skali 2-3 miesiecy na 80% przyniesie odczuwalny zysk .
Po wejsciu na Goxa nie wroci juz do mniej niz 3,5 USD .
M.zd dojdzie do $5 i długo będzie tam siedział ;)

Gaduła
Posty: 341
Rejestracja: 11 kwietnia 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: dotcom » piątek, 28 czerwca 2013, 22:26

oby oby :D

Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: 23 czerwca 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Street » sobota, 29 czerwca 2013, 00:11

Na co czekamy, 10 000 zł i przelewać LTC pomiedzy sobą, może ruch wzmożony podniesie wartość xD

Wygadany
Posty: 519
Rejestracja: 9 sierpnia 2011
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: skrzypu » sobota, 29 czerwca 2013, 00:12

Ile kosztuje przelew LTC?

Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: 23 czerwca 2013
Reputacja: 0
Reputacja postu: 
0
Napiwki za post: 0 BTC

Re: co tam w ltc piszczy

Postautor: Street » sobota, 29 czerwca 2013, 00:20

skrzypu pisze:Ile kosztuje przelew LTC?
0,01

Wróć do „LiteCoin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość