Strona 4 z 10

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 20:13
autor: skrzypu
Skad masz info ile LTC jest wykopanych?

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 20:23
autor: l3sny
zagiel_14 pisze:
Bemx2k pisze: Zeby LTC poszlo w gore do 10USD potrzebny bedzie ogromny kapital , tysiace kupujacych moze ktos przeliczy ile jest wykopanych LTC i ile potrzeba wpompowac kasy w system zeby cena poszla do 10USD ???
Wykopanych jest na ten moment 527183 LTC. Przy kursie 2,7 $/szt. cały rynek LTC jest warty na tą chwilę "jedyne" 1,5mln $. Przy tak niewielkiej ilości monet wystarczy globalnie wpompować 5 mln $ by kurs zaczął gwałtownie wzrastać. Szczególnie, że do tej pory transakcje polegały głównie na wymianie LTC na BTC przez górników, a niewielu było inwestujących realny cash w tą kryptę.
To nie sa poprawne dane. wykopanych jest m.zd z 11mln albo i lepiej. market cap to jakies 260 - 280Mln USD.

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 21:15
autor: tomko222
aktualnie jest wykopane 379008 bloków (wg. allchains.info) po 50LTC. Czyli 18950400LTC

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 21:18
autor: Bemx2k
Czyli potrzeba inwestorow z minimum 50 milionami USD zeby cena poszla znaczaco w gore :( nie bedzie latwo
obym sie mylil
ale oczekiwania setek tysiecy sa zbyt duze

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 21:20
autor: l3sny
wcale nie. rynek nie jest taki głęboki to po pierwsze. po drugie LTC jest bardzo tanie. takze jeden wiekszy zakup i cena frunie

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 21:36
autor: Street
18 milionów wydaje się nie być wielką wartością. :) No to co, zrzucamy się po milion i kupujemy? XD

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 21:39
autor: l3sny
koolio ma dobrze ponad 1 mln. on jest najgrubszy ze wszystkich chyba. niestety nie jest za bardzo rozgarnięty ;)

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 21:40
autor: Street
Pamietaj, w Polsce pierwszy milion trzeba ukraść :) A potem oddać z procentem jak się drugi już zrobi :D

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 21:45
autor: l3sny
wszedzie tak samo ;)

Re: co tam w ltc piszczy

: środa, 26 czerwca 2013, 22:13
autor: ekonokomik
Bemx2k pisze:Czyli potrzeba inwestorow z minimum 50 milionami USD zeby cena poszla znaczaco w gore :( nie bedzie latwo
obym sie mylil
ale oczekiwania setek tysiecy sa zbyt duze
To tak nie działa. Tyle pieniedzy byloby potrzebne gdyby ktos chciał kupić wszystkie LTC po aktualnej cenie. :)

Bitmar kiedyś wyliczał (na podstawie askow) że w przypadku BTC były momenty, że wystaczyło zainwestować mniej niż 1% całkowitek wartości wszystkich BTC aby cena (a więc i wartość wszystkich) wzrosła np. x2.
Wszystko zależy od tego ilu jest chętnych do sprzedaży i za ile są skłonni sprzedać.

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 00:14
autor: aburabi
l3sny to ten sam koolio od "Gangster's Paradise"? :D
Nie tamten to coolio był...
A powaznie to jakiś wczesny kopacz co sie dokopał i ma tyle, że może mieszać?
Tak się zastanawiam, jeśli koolio to taki grubas w LTC czy będzie zwalczał spekulantów, czy raczej na nich liczy coby zarobić - raczej opcja nr 2. Może ci z $$$ będą się bali mieszać (bańki) z LTC wiedząc, że "koolio" może byc nieprzewidywalny i popsuje im szyki.
Ten cały "koolio" może być w uj bogaty, albo dla zabawy "zbiednieje" innych.

A co do BTC-e - ktoś wysnuł teorię, że BTC-e kupuje DDOSy na MTgox, może tym razem MTgox DDOSuje BTC-e przed wprowadzeniem LTC na swoją giełdę, może sporo w LTC zainwestowali/planują zainwestować.
Coś czuję, że najbliższe tygodnie przyniosą sporo emocji związanych z LTC

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 00:44
autor: tomko222
btc-e leży (mimo cloudflare), vircurex leży, bter co jakiś czas też bardzo zamula...

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 00:51
autor: l3sny
koolio jest chyba sikhem a do tego masonem. ma może ze 20-25 lat i jest m.zd. mało rozgarnięty. Twierdzi, że były tygodnie, że kopał po 5,000 LTC. miał sporą moc obliczeniową i jeszcze dokupował. ale faktycznie mocno sie angazuje w LTC
http://forum.feathercoin.com/index.php?topic=827.0
chyba sie pomyliłem co do stanu jego posiadania. sprzedal wiekszosc ltc i zarobił mnóstwo kasy aczkolwiek bez porównania mniej niz jesliby trzymał o miesiąc dłużej.
m.zd. dobrze, ze sprzedał, miał jakies 1,300,000LTC

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 01:00
autor: l3sny
btc-e wstało ;)

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 01:12
autor: Street
Ty tak na poważnie? ŻYDOMASONI?! WIEDZIAŁEM!

Obrazek

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 05:30
autor: Bit11
Miałem na myśli lipiec, co jeśli przesuną termin? do ilu może spaść? W ogóle ile razy mtgox przesuwał już termin wprowadzenia ltc?

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 11:13
autor: satriani
ja mysle że kurs BTC jest sporym zagrożeniem dla LTC. Nie chcialbym być tym który pisze złe scenariusze, ale BTC ma spore szanse spaść po takiej bańce jak ostatnio (plus jeśli ludzie przesiąda sie na LTC po częsci). Jeśli BTC spadnie to mamy murowany spadek zaufania do kryptowalut, a takie waluty jak LTC zachowujące się jak spółki procykliczne na giełdach, mogą spaść ze zdwojoną siłą.

Wg mnie popyt na kryptowaluty geralnie rzecz ujmując, nie jest jeszcze gotowy na kolejne waluty. Potrzeba więcej czasu, a przede wszystkim oddania towaru przez płochliwych graczy zwanych potocznie "slabymi rękami". A tutaj łatwo się spłoszyć - bo jednak nikt, nawet twórcy, nie wykluczają niepowodzenia projektu, a to sieje sporo strachu i jest glownym czynnikiem przemawiającym za tym że bitcoin nie nadaje się do inwestowania dlugoterminowego.

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 20:06
autor: Bemx2k
Jak rypnie BTC to i LTC moze spasc do polowy obecnego kursu , mam nadzieje ze nie nizej bo troche juz w to zainwestowalem .

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 20:56
autor: Street
No idzie powoli do góry ten LTC do 2,8 $ :) Może to nie tak. Chociaż jeżeli mamy już uznawać BTC za złoto, a LTC za srebro to one zawsze w parze idą jeżeli o spadki chodzi XD

Re: co tam w ltc piszczy

: czwartek, 27 czerwca 2013, 22:49
autor: l3sny
srebro zawsze leci szybciej gdy złoto spada a rośnie też szybciej gdzy srebro idzie w górę.
generalnie jednak jesli chodzi o fundamenty srebro ma duzo lepsze perspektywy ;)